Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az ITDH új szolgáltatásai 2006.. Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az ITDH új szolgáltatásai 2006.. Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs."— Előadás másolata:

1 Az ITDH új szolgáltatásai 2006.

2 Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs programok Tőkekihelyezés Beszállítói rendezvények Hagyományos és új elemek Minőség és hozzáadott érték

3 Új elemek 2006-ban Export Klub Inkubációs pilot-program Beszállítói program Szektorprogramok Regisztráció Hagyományos és új elemek Minőség és hozzáadott érték

4 Segítség a magyar vállalatoknak külpiaci részesedésük bővítéséhez, új piacok megszerzéséhez Az egységes külpiaci irodahálózat kapacitásának és kapcsolatainak kihasználása vállalati ügyekkel Vállalatra szabott egyedi programok indítása Hatékonyság-javítás Mérhetőség Az Export Klub célja

5 Külföldi Irodahálózat 41 Európában 8 Ázsiában 6 Amerikában 1 Afrikában

6 Képviseleti Irodák Újvidék Kolozsvár Marosvásárhely Sepsiszentgyörgy Csíkszereda Temesvár Nagyvárad Szabadka

7 ITDH-s személyi tanácsadó a cég piaci törekvéseinek elősegítésére, programjainak szervezésére Információk begyűjtése a termék általános piaci helyzetéről Import statisztikák beszerzése A termékre vonatkozó import szabályozások vizsgálata Tenderfigyelés Módszerek 1/2 Hogyan segít az ITDH?

8 Az importban főbb szerepet játszó disztribútorok, ügynökök beazonosítása Egyeztetett időpontban a vállalati kiutazás, a kinti tárgyalások előkészítése, részvétel azok lebonyolításában A programok jogcímek szerinti támogatása Az üzlet lebonyolítási fázisában szoros együttműködés intézményi partnereinkkel: EXIMBANK, MEHIB, Corvinus Módszerek 2/2 Hogyan segít az ITDH?

9 Szempontrendszer Magyarországi termelői vagy szolg. tevékenység Együttműködő, határozott elképzelésekkel és stratégiával rendelkező menedzsment Külpiaci tapasztalat Kommunikációs képesség legalább egy idegen nyelven Idegen nyelvű honlap (ha nincs, vállalja, hogy elkészítteti) Egyéb kommunikációs eszközök megléte (prospektus, CD- ROM) 1/2 Ki lehet Klub-tag?

10 Szempontrendszer Piacképes, lehetőleg nagyobb hozzáadott értéket képviselő, magyar származású termék Legyenek új piaci törekvései Bővíthető termelés, illetve megfelelő mennyiségű árualap Minőségbiztosítási rendszer előny, de nem feltétel Ki lehet Klub-tag? 2/2

11 Világbanki közvetítő hálózat a magánszektor bevonására A Világbank, az IFC-vel és a MIGA-val közösen létrehozta a világbanki közvetítői hálózatot (Network of Private Sector Liaison Officers (PSLO) to the World Bank Group). PSLO: kiválasztott helyi üzletközvetítő szervezet által kijelölt személy A PSLO hálózatot 1999-ben indították, s ma már 46 országban 62 PSLO működik. (29 Európában, 10 Afrikában, 14 Dél-kelet Ázsiában, 9 Észak-Amerikában, 1 Latin-Amerikában) Fő feladatok: –kapcsolattartás, közvetítés a Világbank-csoport és a hazai vállalati kör, civil szervezetek között –tájékoztatás –tenderfigyelés –üzletfejlesztési rendezvények, beruházási fórumok szervezése otthon és külföldön, világbanki előadók részvételével szemináriumok a Világbank beszerzési eljárásáról, illetve a hazai vállalati kör érdeklődési körébe tartozó egyéb témákról A PSLO hálózat magyarországi tagja: ITDH (Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Kht) Honlap: Kijelölt személy: Dr. Bólyai Zsuzsanna Világbanki összekötő (PSLO) ITDH Kht Budapest, Andrássy út 12. Mobil: 06-30/ Hogyan segítjük az üzleti lehetőségek kihasználását ?

12 Köszönöm a figyelmüket! Az ITDH elérhetőségei 1061 Budapest, Andrássy út 12. Tel: (06-1) Fax: (06-1)


Letölteni ppt "Az ITDH új szolgáltatásai 2006.. Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések