Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, 2006. október 4.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, 2006. október 4."— Előadás másolata:

1

2 Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, 2006. október 4.

3 Megújultunk !!!

4 A szövetkezeteken keresztül történő értékesítés aránya az EU tagországaiban Magyarország 37

5 A világ legnagyobb tejipari vállalatai

6 Hazai feldolgozói struktúra méret szerint

7 A termelői tulajdonú feldolgozás problémái tőkehiány a méretgazdaságosság hiánya alacsony nyereségtartalmú termékszerkezet a marketing gyengeségei elszigeteltség a piactól gazdaságtalan disztribúció átgondolatlan, korai expanzió

8 A termelői tulajdonú feldolgozás sikertényezői alapanyag biztonság átgondolt szegmensstratégia alacsony nyerstej-beszállítási költségek piacdiverzifikáció közvetlen piaci kapcsolat rugalmasság

9 Mi kell még a sikerhez az üzem mellett piacismeret marketing a nyerstej és a késztermék jó minősége a versenytársak és önmagunk ismerete (erősségek és gyengeségek) felkészült szövetkezeti menedzsment a termelői és feldolgozói érdekkülönbségek kezelése

10 Az Alföldi Tej múltja-jelene-jövője

11 A Csoport piaci pozícióinak alakulása 2004-2007. Felvásárlás

12 A felvásárolt tej megoszlása

13 Az export piac megoszlása 39% 48%

14 A Csoport piaci pozícióinak alakulása 2006-2007. Piaci részesedés a feldolgozott tej arányában 2006. 2007.

15 A piac szerzés eszköze a hamarosan bevezetésre kerülő „ALFÖLDI” márka


Letölteni ppt "Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, 2006. október 4."

Hasonló előadás


Google Hirdetések