Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP 5.4.4.09/2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens 2010. december 9.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP 5.4.4.09/2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens 2010. december 9."— Előadás másolata:

1 „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.

2 A megvalósítók – a projekt megvalósításának szervezeti keretei Projektgazda: PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék Konzorciumi partner: Dél-Dunántúli Regionális Forrásközpont Együttműködő partnerek: Szocionet Dél-Dunántúli Regionális Módszertani Humán Szolgáltató Központ Rinyamenti Kistérség Többcélú Önkormányzati Társulása Projektidőszak: július 1. – június 30.

3 Reflektív szociális képzési rendszer kialakítása Általános cél: A szociális képzés rendszerének, módszereinek, tartalmának fejlesztése Cél a szociális professziók kal kapcsolatban: Hivatását reflexív módon gyakorló szociális szakember modelljének megfogalmazása, képzések során történő alkalmazása Egyéni szakmai karrier utak, pályák menedzselése

4 Cél a szolgáltató rendszer rel kapcsolatban: Rendszeren belüli feladatok ellátására képes, mégis autonóm szakmai cselekvő szakember Tudatosan megválasztott kompetenciák biztosítása a képzések során Célok a képzési rendszer rel kapcsolatban: A rendszer adaptálása a fentiekben meghatározott célkitűzések eléréséhez A rendszerszintek közötti továbblépés megkönnyítése – rendszerelemek hálózatszerű kapcsolódás ának erősítése

5 A konstrukció egyéb komponensei keretében feltárt szükségletek kielégítését szolgáló új képzések, képzési modulok kifejlesztése Idegen nyelvű, illetve nemzetközi képzési elemek alkalmazásával annak lehetővé vétele, hogy a szociális szakemberek megjelenjenek a nemzetközi munkaerőpiac on Célok a képzés tartalmá val kapcsolatban: Korszerű tanulásirányítási módszerek adaptálása – tananyagok fejlesztése

6 A fejlesztések célcsoportjai, érintettek köre Elsődleges célcsoport: A képzésekben résztvevő hallgatók (szociális szakképzés, szociális munka BA, szociális munka és szociálpolitika MA, szakirányú továbbképzések, szakmai továbbképzések) A szociális képzésekben oktatók csoportja További célcsoportok: Szociális intézmények Szociális szolgáltatások igénybevevő i

7 A megvalósításhoz kapcsolódó tevékenységek Szükségletfelmérés Tananyagfejlesztés – elkészült tananyagok digitalizálása Új szociális képzések kidolgozása (szakirányok, OKJ, szakmai továbbképzés, FSZ) Idegen nyelvű szakmai képzési elemek fejlesztése Képzésfejlesztésben résztvevő szakemberek képzésmetodikai továbbképzése, a képzésfejlesztésre történő felkészítése Tananyagfejlesztés összehangolása a munkaerőpiaci elvárásokkal (workshopok)

8 Elérhetőségek PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék 7624 Pécs Rókus u. 2. Tel: 72/ / / Dél-Dunántúli Regionális Szolgáltató Forrásközpont Nonprofit Kft Pécs, Király u. 8. Tel: 72/

9 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP 5.4.4.09/2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens 2010. december 9."

Hasonló előadás


Google Hirdetések