Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2011.03.03. Elektronikus számlázás a Közigazgatásban Dr. Thodory Zsolt Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-Közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2011.03.03. Elektronikus számlázás a Közigazgatásban Dr. Thodory Zsolt Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-Közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság."— Előadás másolata:

1 Elektronikus számlázás a Közigazgatásban Dr. Thodory Zsolt Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-Közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság e-Közigazgatási Főosztály Dr. Pócza Krisztián Atigris Informatika Zrt.

2 Napirend Előzmények Rendszer felépítése és működése, kapcsolódás KR, NAV, MÁK, OCCR, pénzügyi rendszerrel Hogy néz ki az elektronikus számla? Tapasztalatok, tényadatok

3 Előzmények Elektronikus Beszámoló rendszer indulása: május 1. Elektronikus számlázás indítása: április 1. EKOP „Cégbírósági és céginformációs rendszerek továbbfejlesztése és korszerűsítése” pályázati projekt keretei közt valósult meg Projektben résztvevő szervezetek, cégek: – Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium – Atigris Informatika Zrt. – GriffSoft Informatikai Zrt. (Forrás pénzügyi rendszer) – E-Group Zrt.(elektronikus aláíró modul) – NetLock Kft (elektronikus aláírás,időbélyegzés)

4 Rendszer felépítése, működése, kapcsolódások

5 Hogy néz ki az elektronikus számla? 1.Hogyan épül fel az elektronikus számla?elektronikus számla 2.Mi szükséges a könyvelőnek? 3.Mi szükséges a NAV-nak? 4.Mit lát az ügyfél?Mit lát ügyfél 5.Mit tárol a rendszer? 6.Mit teszünk letölthetővé? 7.Mit küldünk újra igény esetén?

6 Tapasztalatok KR rendszerbe való küldés miatt (működésből következik) az értesítési tárhelyre kerül a számla és a számlakép Felhasználói beavatkozás szükséges a tartós tárhelyre való elvégzéséhez – újraküldés és letöltés funkció bevezetése szükséges A tanúsítvány kibocsátáskori aktuális CRL (Certificate Revocation List) kerüljön be a számlába (csomagba) – Kivárási idő utáni legelső aktuális listát kell venni Nagytömegű kiküldési igény a beküldéssel szinte egyidőben jelentkezik, tehát a számlaküldési szolgáltatást ütemezetten kell megvalósítani

7 Tények óta kb db hibátlan e-számla kibocsátása történt meg Legkésőbb 5 nappal a beadás után számlaküldés (jogszabály: 15 nap) Megtakarítás a számlák nyomtatásával és postázásával kb: Ft/év+beküldési postaköltség Tárolt papír alapú beszámolók + kiküldött számlák éves szinten 60 t/év papírmennyiséget jelentettek

8 Köszönjük a figyelmet! Elérhetőségek: Dr. Thodory Zsolt Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-Közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság e-Közigazgatási Főosztály Dr. Pócza Krisztián Atigris Informatika Zrt. fejlesztési igazgató


Letölteni ppt "2011.03.03. Elektronikus számlázás a Közigazgatásban Dr. Thodory Zsolt Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium e-Közigazgatásért Felelős Helyettes Államtitkárság."

Hasonló előadás


Google Hirdetések