Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft. 2011.03.30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft. 2011.03.30."— Előadás másolata:

1 MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft

2 SEO – Search Engine Optimization  Weboldal „láthatóságának” a növelése a keresőkben a normál (organikus) találatok között  Láthatóság -> Több látogató  Relevancia  Szöveg, Kép, Videó

3 SEO – Search Engine Optimization  Hogyan működnek a keresők?  Yahoo, Google, Szörcs.hu  Hogyan keres a célpiacom?  Kulcsszavak, kifejezések  Időszakok, események, történések  Miben/mit keres a célpiacom?  Szöveg, Képek, Videó  Hol keres a célpiacom?  Google.hu vs. vertikális keresők

4 Keresőoptimalizálásról beszélünk, de...

5 Miért fontos a SEO?  Kattintási arányok pozíciók szerint  1. pozíció 100%  2. pozíció 59,8%  3. pozíció 47,5%  4. pozíció 39%  5. pozíció 34,8%  6. pozíció 31,1%  7. pozíció 24%  8. pozíció 20,0%  9. pozíció 15,3%  10. pozíció 13,9% (Atlas Institute)

6 A „SEO világban” egy dolog biztos: a változás  Keresők algoritmusa  Új alkalmazások, lehetőségek (Google Places)  Új konkurensek  Régi konkurensek  Új kulcsszavak, termékek (netbook, iphone)  Kulcsszavak jelentése (android, szandika)

7 Mire nem jó a SEO?

8 Nem lesz tőle szép a weboldalunk

9 Nem tudja meggyőzni a látogatót

10 Nem lesznek olcsóbbak a termékek

11 Nem lesz tőle jobb az ügyfélszolgálat

12 Jó SEO, rossz SEO?

13 Mi a különbség a két kép között?

14 A BMW-nek sem sikerült...

15 Ezt látta a látogató

16 Black Hat SEO  Keyword stuffing  Doorway pages  Cloaked pages  Link Farming  Hidden text

17 Élet a linkfarmon...

18 Külsős cég vagy belső szakember?

19 Közös probléma...

20 Belső szakember  Tudás házon belül marad  Időzítés, mikor kezdjen  Termék vagy szolgátatás ismeret  Folyamatos rendelkezésre állás  Kevesebb jogosultság probléma

21 Külsős cég  Tapasztalat más kampányokból  Speciális szaktudás  Dinamikusan növelhető terhelés  Több fajta szerepkör  Linképítés

22 Mikor válasszunk külsős céget?  Egyszer kell jól megcsinálni, utána szintentartani  Túl kicsi vagy túl nagy projekt  Nagy szezonalitás  Szükséges háttéreszközök már rendelkezésre állnak  Motiváció sikerdíjjal

23 Mikor válasszunk saját szakembert?  Folyamatosan szükséges törődni vele, pl. új termékek  Cégméret indokolja, el tud tartani egy SEO szakembert  Olyan tudás van a birtokunkban, amit „lehetetlen” kiadni  Réspiac, maga a piac a kulcs

24 „Kevert modell”  Belső erőforrás  Szövegírás  Oldalak létrehozása  Érkező oldalak kialakítása  Külső tapasztalatok átültetése a cégre  Külső erőforrás  Újdonságok alkalmazása  Szoftverek  Coaching  Sok manuális munka, linképítés

25 Hazai piac sajátosságai  Nyelv  Bizalom hiánya  Árorientált  Kulcsszóorientált

26 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft. 2011.03.30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések