Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SNICKERS SZÖRNYŰ VAGY, HA ÉHES VAGY? FACEBOOK ALKALMAZÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SNICKERS SZÖRNYŰ VAGY, HA ÉHES VAGY? FACEBOOK ALKALMAZÁS."— Előadás másolata:

1 SNICKERS SZÖRNYŰ VAGY, HA ÉHES VAGY? FACEBOOK ALKALMAZÁS

2 CÉLCSOPORT ÉS CÉLOK Kommunikációs célcsoport éves fiatal srácok Marketing cél Egy olyan online fogyasztói promóció kidolgozása és megvalósítása, amely szorosan kapcsolódik a Snickers Ki vagy, ha éhes vagy?! kommunikációjához, segítségével penetrációt építünk, a célcsoport könnyen aktivizálható, vásárlásra ösztönözhető, mindez az online jelenlét erősítésével Kommunikációs cél A Snickers 4 éve óta tartó ’Ki vagy, ha éhes vagy?!’ kommunikációját 2014 augusztusától egy újabb szintre léptette egy új karakter megjelenítésével, mellyel továbbra is az éhség viselkedésre gyakorolt hatását mutatja be A kommunikációs cél az új karakter, a Szörnyecske megismertetése és népszerűsítése volt a éves korosztályban

3 A JÁTÉK Mechanizmus A promóció során igyekeztünk eltalálni azt a pontot, amikor a célcsoport nem érzi túlzónak a márkakommunikációt és érdemes vele játszani A játékban a résztvevők saját magukról készített fotó feltöltésével pályázhattak augusztus 18 – szeptember 30. között A pályázók szavazatokat gyűjthettek a feltöltött fotójukra, amellyel a nyereménysorsoláson növelhették nyerési esélyüket A nyereménysorsolások alkalmával napi egy zsák Snickers került kisorsolásra a pályázók között, a fotókra szavazók között pedig napi egy Snickers csomag – a célcsoport számára kellően motiváló és láthatóan elérhető nyeremények Az alkalmazásban azt kértük a Snickers rajongóitól, mutassák meg, mennyire rémisztőek, ha éhesek A feltöltött fotó az alkalmazásba beépített díszítő elemek felhasználásával alakítható volt

4 A JÁTÉK Technológia A tervezés során az jelentette a kihívást számunkra, hogy hogyan találjuk meg az egyensúlyt a rémisztő és a vicces képek között Olyan magától is terjedő, virális alkalmazást készítettünk, amelyben a márka rajongói kellő számú kiegészítő elemmel gazdálkodhatnak a képek készítése során Fontos volt, hogy az elemek sugallják a márka üzenetét (Ki vagy, ha éhes vagy?!), ugyanakkor az új, Szörnyecskére épülő kommunikációt is megjelenítettük (Rémisztő vagy, ha éhes vagy?) A felület készítésekor arra törekedtünk, hogy a lehető legegyszerűbb legyen a kezelése: a kiegészítő elemeket több csoportra bontottuk A játékosoknak összesen több, mint 70 elem közül volt lehetőségük választani

5 A JÁTÉK TÁMOAGTÁSA

6 EREDMÉNYEK Regisztrált app felhasználók Képfeltöltések összesen3 399 Egyedi kép feltöltések2 498 Elfogadott képek1 809 Szavazatok összesen ! Egyedi szavazók / hét1 768 Hírlevél feliratkozások hét alatt több, mint 17 ezer felhasználó Átlagosan 77 képfeltöltés / nap 6 hét alatt több mint szavazat, ez kiemelkedő visszatérés a szavazók tekintetében A regisztrált felhasználók 26%-a! iratkozott fel a hírlevélre, ez kiemelkedő arány (átlagosan 10% alatti ez az érték)

7 RAJONGÓI VISSZAJELZÉSEK

8 KAPCSOLAT

9 ::PROGRESSIVE STUDIO KFT:: Hungária Malomudvar, 18 ép. 2. emelet H-1095, Budapest, Soroksári út Tel: Fax: Mobil: KAPCSOLATTARTÓK Buzási Bálint client service director Szabó Orsolya account director

10 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! A jelen prezentációban található összes kreatív ötlet, mechanizmus, adatok és információk, illetve bármilyen egyéb, a koncepciókhoz köthető megoldás a Progressive Studio Kft. tulajdona. Bármilyen részben, vagy egészben történő felhasználásához előzetes írásbeli engedély szükséges.


Letölteni ppt "SNICKERS SZÖRNYŰ VAGY, HA ÉHES VAGY? FACEBOOK ALKALMAZÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések