Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065."— Előadás másolata:

1 ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B

2 A Társadalmi Megújulás Operatív Program a TÁMOP B-12 kódszámú „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása hátrányos helyzetű kistérségekben” című pályázati felhívásához elkészült a pályázati dokumentáció Előzmény Iránytű az esélyhez TÁMOP B

3 „Minden ember szeretné a maga útját járni… aki nem akar eltévedni, iránytűt visz magával a felfedezőútra, hogy segítse a ájékozódásban. Az iránytű persze csak a továbbhaladás helyes irányát mutatja. Az útra kinek-kinek magának kell rátalálnia.” (Mohás Lívia) Iránytű az esélyhez TÁMOP B

4 A pályázat címe: Iránytű az esélyhez Projektszám: TÁMOP B A projekt Iránytű az esélyhez TÁMOP B

5 A projekt megvalósítása Iránytű az esélyhez TÁMOP B Közreműködő szervezet: ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Projekt megvalósításának kezdete: Projekt megvalósításának vége: Kedvezményezett: Klebersberg Intézményfenntartó Központ A projekt megvalósításának helyszíne: Püspökladányi Általános Iskola és Speciális Szakiskola, Alapfokú Művészeti Iskola

6 A projekt elszámolható költségei: Ft Az igényelt támogatás összege: Ft A támogatás mértéke: 100 % A projekt költségvetése Iránytű az esélyhez TÁMOP B

7 Megnyertük a pályázatot! De hogyan tovább? Iránytű az esélyhez TÁMOP B

8 Projektmenedzsment ProjektmenedzserTörösné Turányi Borbála Pénzügyi vezetőZics Tamás Szakmai vezetőPató Józsefné Iránytű az esélyhez TÁMOP B

9  a gyakorlatban jól alkalmazható, működtethető struktúra kiépítése az esélyegyenlőségért, a heterogén tanulásszervezésért  egyéni mentorálással a gyermekek képességeinek kibontakoztatása, felzárkóztatása  a tanulói/diákközösségek befogadó szemléletformálása  módszertani megújulás  a tanulók képességeinek maximális kibontakoztatásához szükséges korszerű pedagógiai, pszichológiai ismeretek elsajátítása  iskolánk alkalmassá váljon egész napos tevékenységek végzésére Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt célkitűzései Közvetlen célunk

10 Közvetlen célunk Iránytű az esélyhez TÁMOP B  zökkenőmentes átmenetek biztosítása, továbbtanulási mutatók javítása, eredményes pályaorientáció  a modellértékű program továbbfejlesztése, terjesztése  az intézmény környezetével partneri együttműködés kialakítása  A szülők és az oktatási intézmények partneri kapcsolatának javítása  a példaértékű projektmegvalósítás

11  a szociális és életviteli kompetenciák megerősítése, az esélyegyenlőség biztosítása  a hátránykompenzáció, a felzárkóztatás, a kulturális és szociális hiányosságok pótlása  az intézmény HHH tanulóinak legalább 80%-os bevonása  a gyermekek személyiségének sokoldalú, harmonikus fejlesztése Hosszú távú célunk Iránytű az esélyhez TÁMOP B

12 Iránytű az esélyhez TÁMOP B  az oktatási-nevelési intézményeken kívüli társadalmi környezet pozitív irányú szemléletformálása  új együttműködő partnerek felkutatása, bevonása  a helyi roma kisebbségi önkormányzattal közös programok szervezése  tudásmegosztás és a horizontális tanulás, tapasztalatok és eredmények publikálása, megosztása más intézményekkel Hosszú távú célunk

13 A projekt célcsoportja Iránytű az esélyhez TÁMOP B  hátrányos helyzetű és a halmozottan hátrányos helyzetű diákok - köztük roma gyerekek  pedagógusok Közvetlen célcsoportunk

14 A projekt célcsoportja Iránytű az esélyhez TÁMOP B  a gyermekek családja  a társadalom és annak más szereplői  az iskolával együttműködő, a projekt megvalósításába bevont civil szervezetek, helyi támogató intézmények Közvetett célcsoportunk

15 A AA A projekt szakmai megvalósítása Iránytű az esélyhez TÁMOP B  a pedagógiai munkát szabályozó dokumentumok módosítása  bemeneti mérések kidolgozása, egyéni fejlesztési terv készítése és mentorálás  a továbbtanulást támogató pályaorientációs program kidolgozása  a továbbtanulást támogató pályaorientációs tevékenység megvalósítása

16 Iránytű az esélyhez TÁMOP B  kis értékű tárgyi eszközök beszerzése  módszertani továbbképzés  a gyermekek sikeres szocializációját segítő kulturális program  Debrecen Vojtina Bábszínház  Szolnok Színház  Nyíregyháza Vadaspark  Szarvas Arborétum A projekt szakmai megvalósítása

17 Az Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása Az átmenetek kezelését támogató programok  „Beköszöntő” játékos nyílt nap  „Gólyanap”  „Babszem Jankó” – mesedélelőtt  „Bene Gyula Kupa” – sportrendezvény  „Balázsolás”  „Bocsavató és csibeavató”

18 Az Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása Az átmenetek kezelését támogató programok BENE GYULA JÁTÉKOS SPOTVETÉLKEDŐ GÓLYATÁBOR

19 Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása Az intézményen kívüli partneri kapcsolatok erősítése  „Petri nap” A hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók szüleinek bevonása, partneri kapcsolat kialakítása  Családi nap  Adventi készülődés

20 Az Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása CSIBEAVATÓ CSALÁDI NAP

21 Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása Roma gyermekek és családtagjaik bevonását segítő tevékenységek  „Roma mesemondó verseny”  Hagyományápolás lebonyolítása

22 Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt szakmai megvalósítása Modell értékű program továbbfejlesztése Birinyiné Girdán Éva – Pató Józsefné Helyünk Európában – hátránykompenzáló program (2005)

23 A projekt számszerűsíthető eredményei MUTATÓ Kiinduló érték 2015 A kapcsolati háló bővítése érdekében megkötött és aktív együttműködési megállapodások száma 014 A program keretében továbbképzett pedagógusok száma 015 A programba bevont halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanulók száma 0240 A szülők bevonásával zajló programok száma 014 Iránytű az esélyhez TÁMOP B

24 Iránytű az esélyhez TÁMOP B A projekt számszerűsíthető eredményei MUTATÓ Kiinduló érték 2015 A továbbtanulást támogató, továbbá pályaorientációs programok száma 010 Átmenetek kezelését támogató programok száma

25 „Néha jobb egy iránytű, mint a részletes útvonal.” Paul Wade Köszönöm a megtisztelő figyelmüket! Iránytű az esélyhez TÁMOP B Törösné Turányi Borbála projektmenedzser


Letölteni ppt "ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0065."

Hasonló előadás


Google Hirdetések