Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Üzleted tervezése, kiépítése a Maximális jövedelmezőség elérése céljaként Farkas Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Üzleted tervezése, kiépítése a Maximális jövedelmezőség elérése céljaként Farkas Attila."— Előadás másolata:

1 Üzleted tervezése, kiépítése a Maximális jövedelmezőség elérése céljaként Farkas Attila

2 Biyovis célja azonos az ÜP céljaival - üzleti szempontból így egy egységes, összefogott erőt képez közösen a piaccal szemben Stabil növekvő forgalom- minél több településen, minél több családban jelen lenni az országban a Biyovis termékekkel és szolgáltatásokkal. Rendszeresen vásárló és megelégedett vásárlói közösségek kialakítása és fenntartása. Olyan jól képzet és motivált ÜP partneri csoportok kinevelése, melyek ÜP vezetői irányítással stabil forgalmat és értékesítési, terjeszkedési potenciált mutatnak.

3 Miből lesz forgalom? Biyovis üzleti modell a termék használaton alapszik- mely a vásárlói közösség kiépítésével érhető el. Stabil és növekvő forgalom az állandó és aktív termék ajánlatok és ügyfél kezelésen keresztül, a rendszeres termék fogyasztók számának a fenntartásán és bővítésén múlik.

4 A fogyasztók aktivitása abban rejlik, hogy: ÜP partner mennyire aktív Mennyire tudatosan választja meg majd építi ki a vevő bázisát Hogyan tudja tudatosan fenntartani a vevői érdeklődést a termékek iránt. Hogy fel tudja-e ismerni a vevői igényt és ezen igényen belül a folyamatosságát kiépíteni a termék használatban.

5 – Tudatos célok kidolgozása az ügyfeleknél ( RF és ÜP) az egészséggel kapcsolatosan – Tudatos termék használat kiépítése- nem csak ami most probléma de utána is használja a terméket » Házi patika mely minden család fürdő szobájában télen nyáron ott kel hogy legyen / foggél, szájvíz, balzsam/ » csomag : gyerekeknek, fiataloknak, aktív korosztálynak, nőknek, férfiaknak, sportolóknak stb. A fogyasztók aktivitása abban rejlik, hogy:

6 Miből lesz forgalom? – Kik a potenciális partnereink akik a forgalmat generálják számunkra direkt vagy indirekt módon? – Üzleti partnerek – havi aktivitás ( minimum 100 pont/fő havonta) – Vásárlói partnerek – rendszeresen és igény szerinti vásárlása átlagban ( minimum pont/fő havonta) – Saját web áruházas értékesítés – megfelelő szerkesztése és hirdetése és interneten.

7 Miből lesz forgalom? – Közvetlen szolgáltatásokon keresztül – fodrász, masszőr, fogorvos, természet gyógyász, orvosok, csontkovács, / legalább havi értékesítést el tud érni egy - egy ilyen partner/ » plakát, tábla, eubiotika, katalógus, időközönként BIP felmérés stb. – Partner üzleteken keresztül – bioboltok, gyógyszertárak, drogéria, specializált web áruházak. » eubiotika, katalógus, szórólap, termék jelenlét, BIP jelenléte, Információ jelenléte – BIP szolgáltatáson keresztül » értékesítési és szolgáltatási pontok, közösségek –klubok, csoportok, munkaközösség, sport egyesületek stb.

8 Ha már van forgalom Tudatosan kidolgozott marketingterv a különböző munkafolyamatok és annak eredményeinek kiemelt díjazása – Differenciál bonusz és árrés – nagykereskedelmi kedvezmény

9 Differenciál bonusz és árrés – nagykereskedelmi kedvezmény Ez a jövedelem két részből tevődik össze – árrés 25% – forgalmi és mennyiségi kedvezmény max. 21% Vedd meg a terméket nagykereskedelmi kedvezménnyel a cégtől és add el 25% átlag ár réssel RV vásárlói körödnek. Igyekezz minél több RF-et csatlakoztatni magad alá szélességben, ezen a csoportodon fogod a jövőben a legtöbb árrést megvalósítani % arányban. Ezen jövedelem forrás lehetőség díjazza azon munkádat is, hogy magad alatt kinevelj értékesítő csoportokat és vevő struktúrákat. Így az álltaluk lebonyolított forgalom után részesülni fogsz. Maximalizált kifizetés és jövedelemforrás a lebonyolított forgalom utána a forgalomból % = 46%

10 Stimulációs Bónusz - Rubin és Smaragd bónusz:

11 Azon csoportok melyek már Önállóan dolgoznak, nem igénylik a mindennapi személyes tevékenységedet a csoporton belül, csak az időközönkénti, konzultációs képzéseket stb. A múltban elvégzett munkáért a Biyovis 2+1% = 3% forgalom utáni jövedelmet biztosít az alattad levő hálózat után. Ezen jövedelem kinevelt ÜP csoportok havi rendszerességgel stabil forgalmat biztosító cél elkérését is díjazza, mint jogdíj.

12 Gyöngy bónusz

13 Minden direkt és alsóhálózati munkatárs egyéni pontjai után jogosult az Üzleti Partner a 10% Gyöngybónuszra, addig ameddig valamely alsóhálózati munkatársa nem teljesíti a min. 100 pont egyéni pontforgalmat. Ezen munkatárs egyéni pontja után még Ő jogosult a Gyöngybónuszra, de a munkatárs alsó hálózata után már nem. Ezen alsóhálózati egyéni vásárlások után a min. 100 pont egyéni pontforgalmat teljesítő munkatárs jogosult Gyöngybónuszra, addig a mélységig, amíg az Ő alsóhálózatában valamelyik munkatársa nem teljesíti a min. 100 pont egyéni pontforgalmat. Gyöngy bónusz amely mélységben az első 100 pontig a tied Gyöngy Bónusz

14 ÜP partnerek elindítása: Azon tevékenység díjazása, mely az újonnan elindított üzleti partnerek képzését, rendszerrel való megismertetését és minél előbb Önálló munkára való kepességének az elérését díjazza mint a tanácsadó és mint az új üzleti partner részére. Két részből tevődik össze – Azonnali 9500 Ft mely egy adott ÜP szerződéskötés után kapsz FT amennyiben egy DV-ot szerződtetsz. – Első három hónap munkája után – Start bónusz 3% Ft 6% Ft 9% Ft

15 Üzletbővítései stratégiák támogatása Új regisztrált partnerek és új csoportok kinevelése – Eszköz támogatás és nyaralási programok ( ide nyaralással kapcsolatos képek és képek az eddig kosztot eszközökről) BIP szolgáltató programok bővítésének a támogatása – Új BIP partnerek megtalálása és azok kinevelése – Ft – BIP szolgáltatás nyújtása akár +5% a teljes forgalom után

16 Jövedelmezőség amennyiben: 1. példa 2 x üzleti Partner (ÜP) 3 x Diszkont Vásárló (DV) 3 x Regisztrált Fogyasztó (F) Regisztrációs bónusz (ÜP): 2x 9000 = Ft Regisztrációs Bónusz (DV): 3x 2000 = Ft Gyöngy bónusz: ~ Ft Árrés: ~ Ft Átlagban: FT Ft között

17 2. példa 3 x üzleti Partner (ÜP) 4 x Diszkont Vásárló (DV) 5 x Regisztrált Fogyasztó (F) Regisztrációs bónusz (ÜP): 3x 9000 = Ft Regisztrációs Bónusz (DV): 4x 2000 = Ft Gyöngy bónusz: ~ Ft Árrés: ~ Ft Átlagban: – Ft között

18 Hogyan építsem ki a legjövedelmezőbb üzleti struktúrát? Stabil alapok – Tudatosan megválasztott, képzet és aktív Üzleti partnerek. Ne múljon el olyan hónap, hogy nem hoztál be legalább 1-2 új üzleti partnert Széllességben. Ez biztosítja számodra, hogy az üzletedben folyamatosan nagy számban legyenek aktív ÜP partnerek, akik fejlesztik a saját és indirekt módon a te üzletedet is. Valamint a legnagyobb % arányú bonuszodat is így tudod legjobban kihasználni. – Stabil üzleted jó alapjához 5-10 aktív ÜP vonalra van szükséged – 1- 1 ÜP csoporttal addig dolgozz, míg nem találsz 3 ÜP-t aki képes tovább vinni az üzleti modellt- kb. 3-4 hónap alatt kiépíthető- lényeg a tudatosan kiválasztott minőségi emberek. – Biyovis vállalkozásodra szánt időd 45%-át ezen tevékenységre szánd és az Új ÜP elindítására

19 Tudatosan megválasztott RF ( nem csak szükséglet de kepességek alapján is) RF csoportodat a lehető leggyorsabban építsd ki melynek legyen legalább 100 tagja akiket te személyesen szolgálsz ki ( max. 3 hónap alatt). Majd második ¼ évtől folyamatos bővítése és fenntartása ennek a közösségnek. ( differenciál bónusz, gyöngybónusz, árrés) BIP támogatásával ez tudatosan 10 rizikó faktor mérési nap megszervezésével elérhető el. Ne múljon el olyan hónap, hogy saját szervezésedben ne lett volna legalább 2 BIP rizikó felmérésed legalább 30 fővel - melynek legalább 60% új potenciális RF kel lenie. Biyovis vállalkozásodra szánt időd 30% ezen tevékenységre szánd és az Új RF megtalálása, meglevők ellátása, BIP mérések szervezése, után követése. Amennyiben egy ÜP csoportodon belül van legalább 100 aktív vásárló és 25 ÜP érdemes csoport részére saját BIP szolgáltatást bevezetni. Tudatosan megválasztott és kiépíttet RF csoport folyamatos jövedelmet biztosít.

20 Szervezés, konzultációk, képzések, önképzés,adminisztráció Biyovis vállalkozásodra szánt időd 25%-át erre szánd.

21 Összegzés Jövedelem az adott hónapban megvalósított forgalomból lesz Jövedelmedet nem csak a forgalom nagysága határozza meg hanem az is hogyan építed fel tudatosan ÜP és RF hálózatod. BIYOVIS és ÜP csoportok célja ugyan az – Stabil és rendszeres forgalmat biztosító vásárlói közösségek kiépítése- fenntartása. Új ÜP elindítása szélességben havi szinten Megfelelő mennyiségű idő és munka befektetéssel stabil jövedelemre tehető szer a Biyovis vállalkozással. Alkalmazd a kidolgozott és jól bevált üzleti modelleket és eszközöket.

22 Biyovis küldetése Egy tudatos magyar társadalom kiépítésének elősegítése, mely magszabadul a pénzügyi adósságaitól és egy jobb életminőséget teremt magának, mint az egészsége és mint az életének pénzügyi területén. Mindehhez, a Biyovis tudást, eszközt, termékeket biztosítva és megfelelő tudatossággal támogatva ezen küldetést. Mindezt úgy téve, hogy Biyovis tagjainak életminősége ugrásszerűen javuljon.

23 Következő web konferencia: Előadó: László Gábor Bizonytalan vevők azaz a talán-ok és megoldások… Farkas Attila

24 Köszönöm a figyelmet! Farkas Attila


Letölteni ppt "Üzleted tervezése, kiépítése a Maximális jövedelmezőség elérése céljaként Farkas Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések