Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, 2013. november 13.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, 2013. november 13."— Előadás másolata:

1 KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.

2 Nemzeti Külgazdasági Hivatal - HITA Központi hivatal, melyet a Kormány 265/2010. (XI.19) sz. rendeletével hozott létre január 1-től önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv Jelenleg a Miniszterelnökség irányítása alatt áll Munkatársak száma: 150 fő Célkitűzései: H I T A Investment: FDI ösztönzés (beruházások és újrabefektetések) Trade: Hazai vállalatok külgazdasági tevékenységének támogatása, versenyképességének növelése

3 Mindenkihez eljutunk Magyarországi hálózat Központi iroda Budapesten 15 regionális iroda országszerte Külföldi hálózat 47 ország 61 városában 74 külgazdasági szakdiplomata

4 Mindenkihez eljutunk Legegyszerűbb elérhetőség: pl.

5 A HITA szolgáltatásai

6 Üzletfejlesztési szolgáltatásaink I. 1.INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS országinformációk ágazati információk magyar és idegen nyelvű kiadványok 2.ÜZLETI PARTNERKERESÉS Üzleti Hírek: 3.ÜZLETEMBER-TALÁLKOZÓK 4.KÜLFÖLDI KIÁLLÍTÁSOK 5.KÉPZÉSEK HITA KKV Akadémia Exportőrképzések

7 Üzletfejlesztési szolgáltatásaink II. 7.PROJEKTEK Hungarian Investment Projects – HIP PROGRAM Hungarian Technology Projects – HTP PROGRAM 8.PÁLYÁZATOK Kereskedelemfejlesztési Év Exportőre Díj 9.TENDEREK, Enterprise Europe Network szolgáltatások 10. BELFÖLDI RENDEZVÉNYEK

8 Enterprise Europe Network (EEN) Nemzetközi hálózat  világ legnagyobb,  az EU egyetlen vállalkozásfejlesztési hálózata  jelenleg összesen 54 országban fog össze közel 600 üzletfejlesztési és innovációs szervezetet  Egyedülálló földrajzi lefedettség (EU tagállamokon kívül pl. USA, Dél-Korea, Szíria, Marokkó, Oroszország, Kína) és tevékenységi kör (üzletfejlesztés és K+F/innováció)  Cél: KKV-k külpiacra jutásának segítése, nemzetközi kapcsolataik bővítése, innovatív technológiák hasznosításának elősegítése, K+F pályázatokba való bekapcsolódásuk támogatása  Célcsoport: mikro- kis- és középvállalkozások, kutatók, kezdő vállalkozók, egyetemek, klaszterek  Magyar hálózat: országos lefedettségű konzorcium, egyedülálló platform, HITA konzorciumvezető, koordinátor és tag is (Közép- és Észak-Magyarország régióban), többi megyében Kamarák és Vállalkozásfejlesztési/Élénkítési Alapítványok a tagok

9 A HITA szolgáltatásai

10 Hírek az eseménynaptárból Utazó Beszállítói Akadémia Képzés a versenyképesség javítása érdekében Időpont: november Helyszín: Miskolc, Bástya Hotel Jelentkezési határidő: november 15. ITREND – szeminárium nem csak IT cégeknek Időpont: november 28. Helyszín: Miskolc, City Hotel Jelentkezési határidő: november 20. Budapest, november 28. Japán alkatrész és anyagbeszerzési kiállítás Budapest, december 3. Irány Kanada – lehetőségek és valóság a kanadai piacon

11 Összefoglalva: Szakmai rendezvények Üzleti partnerkeresésInformációszolgáltatás

12 Nemzeti Külgazdasági Hivatal 1055 Budapest, Honvéd u Honlap: Észak-magyarországi Regionális Iroda 3530 Miskolc, Hunyadi u. 3. Juhász Nóra vezető tanácsos


Letölteni ppt "KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, 2013. november 13."

Hasonló előadás


Google Hirdetések