Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001 „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001 „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú."— Előadás másolata:

1 TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú intézményekben valamint szabadidős közösségi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az iskolán kívüli szereplők bevonásával” A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ hálózata, fejlesztései

2 A KLIK szervezete KLIK Központ Megyeközponti tankerületek Járási tankerületek Intézmények Társadalmi környezet Szülők Civil partnerek Önkormányzatok

3 A Fejlesztési és Projektigazgatóság feladatai

4 A fejlesztések célrendszere verseny- képes tudással rendelkező gyerekek megbecsült, felkészült pedagógusok hatékony intézményi működés átfogó szervezeti fejlesztés

5 Fejlesztési és Projektigazgatóság nagyobb projektek Kiemelt projektek: TÁMOP B-13/ KEOP-5.6.0/ /34/35 TÁMOP /K TÁMOP / TÁMOP-6.1.2A-14/

6 TÁMOP B-13/ A Köznevelés az iskolában projekt fejlesztési területei Köznevelés az iskolában Intézményi fejlesztés Nagy Géza Módszertani innováció Fehérvári Krisztina Partnerség és hálózatosodás Bakos István Szervezet- fejlesztés Nagy József Rendszer- szervezés Takács Gábor

7 TÁMOP /K „TA projekt” (Technical Assistance — Technikai segítségnyújtás) Fejlesztési rendszer megerősítése a Klebelsberg Intézményfenntartó Központban 300 fő A képzések résztvevőinek száma 1300 projekt Informatikai rendszerbe felvitt és elemzett projektek száma 4 db Módszertani, képzési anyagok száma

8 TÁMOP /K A „TA Projekt” fejlesztési területei 1. Elemzés – 1300 projekt átvilágítása, 600 projekt mélyelemzése 2. Informatika – információs felület és munkafolyamati rendszer kialakítása 3. Képzés – a fejlesztési területen dolgozók részére 4. Szabályozás – Projektkezelési Kézikönyv és belső szabályzatok kialakítása 5. Hálózatosodás – regionális és megyei koordinációs hálózat létrehozása megtörtént a tervezett projektek átvilágítása bevezetésre készen áll a Projekt- támogató és -elemző rendszer elkészült a Projektkezelési Kézikönyv felállt a regionális koordinációs hálózat A „TA Projekt” eddigi eredményei

9 TÁMOP / „TE IS” Program Testmozgásprogramok az iskolában A hátrányos helyzetű gyermekek önkéntes részvételének ösztönzése a komplex iskolai testmozgásprogramok szervezésében A mindennapos testmozgást segítő diákönkéntes pontok működtetése és hálózatba szervezése

10 TÁMOP / „TE IS” Program tevékenységek A projekt országszerte 144 intézményben valósul meg, megyénként átlagosan 8 intézmény bevonásával, elsősorban a hátrányos helyzetben lévő területeken. Diákönkéntes pontok kialakítása, a diákok, mentorok, trénerek kiválasztása A programokhoz szükséges eszközök beszerzése Közösségi önkéntes sporttevékenységek szervezése A tanulók együttműködésének felelősségérzetének fejlesztése Az intézmények közötti hálózat kiépítése

11 Hálózati koordinátorok és szerepük a KLIK rendszerében KLIK Központ Megyeközponti tankerületek Járási tankerületekIntézmények Társadalmi környezet Szülők Civil partnerek Önkormányzatok TA Területi koordinátorok (20+5 fő, megyei projektes munkatársak megbízása célfeladattal) TA Területi koordinátorok (20+5 fő, megyei projektes munkatársak megbízása célfeladattal) TA Regionális koordinátorok (régiónként 1 fő, összesen 7 fő) TA Regionális koordinátorok (régiónként 1 fő, összesen 7 fő) Partnerség és hálózatosodás modul megyei munkatársak (megyénként 1 fő, összesen 19 fő és 1 fő Budapest koordinátor) Partnerség és hálózatosodás modul megyei munkatársak (megyénként 1 fő, összesen 19 fő és 1 fő Budapest koordinátor) TEIS Regionális szupervizorok (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) TEIS Regionális szupervizorok (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Regionális koordinátor (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Megyei koordinátor (megyénként 3 fő, összesen 48 fő) Regionális koordinátor (régiónként 1 fő, összesen 6 fő) Megyei koordinátor (megyénként 3 fő, összesen 48 fő) Módszertani Innováció modul megyei munkatársak (megyénként 1-2 fő, összesen 25 fő) Módszertani Innováció modul megyei munkatársak (megyénként 1-2 fő, összesen 25 fő) Intézményi Fejlesztés modul térségi utazó munkatárs (5 fő) Intézményi Fejlesztés modul térségi utazó munkatárs (5 fő)

12 TÁMOP szakmai tartalma A program 18 megyében összesen 288 nevelési-oktatási intézményben valósul meg. Közösségi testmozgást ösztönző és egészségfejlesztési programok bevezetése Megyei „Hétpróba” események szervezése Az iskolai programokhoz szükséges eszközök beszerzése Feladatellátáshoz szükséges személyek kiválasztása és hálózatba szervezése A diákok egészséges életmódra nevelése

13 TÁMOP KLIK struktúra Központ Intézményi projektmenedzser Intézményi projekt- koordinátorok Intézményi projektasszisztens Intézményi pénzügyi munkatársak Intézményi pénzügyi koordinátor Intézményi szakmai vezető Intézményi szakmai vezető asszisztens

14 TÁMOP KLIK struktúra - Megyei hálózat DD regionális koordinátor NYD regionális koordinátor KD regionális koordinátor NYD regionális koordinátor ÉA regionális koordinátor ÉM regionális koordinátor trénerek Megyei koordinátorok Intézményi koordinátorok

15 TÁMOP megyei koordinátorok szerepe a megvalósításban

16 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001 „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú."

Hasonló előadás


Google Hirdetések