Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel."— Előadás másolata:

1 INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel

2 A McDonald’s az első számú gyorsétteremlánc Magyarországon, de mint munkahely kevésbé vonzó a fiatalok körében.

3 FOLYAMATOS KIHÍVÁSOK A TOBORZÁSBAN Az éttermeknek folyamatos munkaerőpótlásra van szükségük, mégis a jelentkezők száma évről évre csökken: egyik fő oka a negatív megítélés, hogy mint multicég kizsákmányolja a dolgozóit, másrészt a fiatalok szerint nem elég cool a Mekinél dolgozni, nincsenek feltétlenül tisztában a cég által nyújtott előnyökkel pl. részmunkaidős foglalkoztatottság, juttatások, csapatmunka…stb. További nehézség, hogy a fiatal célcsoport figyelmét nehéz megragadni, kevésbé fogékonyak a hagyományos médiában elhelyezett üzenetekre.

4 MI A COOL A ‚Z’ GENERÁCIÓ SZÁMÁRA? A fiatal, dolgozni vágyó egyetemistáknak, akik a legfőbb magját alkotják a célcsoportnak, fontos, hogy a márka által valami érdekes élményben lehessen részük! A zene pedig egy kulcs, az egyik legrövidebb út hozzájuk! Forrás: TGI, TA: urban, „A zene fontos része az életemnek” Reach: 55.2%, AFF: 130

5 ÉLMÉNY= MEKI+ZENE A FIATALOK IMÁDJÁK A ZENÉT ELUTASÍTJÁK, AMI TRADICIONÁLIS SZERETIK A MEGLEPETÉSEKET FONTOSAK SZÁMUKRA A PÉLDAKÉPEK/CELEBEK SZÍVESEN FOGADNAK MINDENT, AMI INGYENES SZERETIK MEGOSZTANI A KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYEIKET MÁSOKKAL „EGYÜTTLEVÉS” BARÁTOK & KAJA MINDEN EGY JÓ HELYEN

6 AZ ÖTLET ÉLŐ TOBORZÁS sal egybekötött tartalmi együttműködés a fiatalok által leghallgatottabb zenei rádióval, a MUSIC FM -el és COOL MŰSORVEZETŐIVEL, hogy megmutassuk, hogy A MEKIBEN DOLGOZNI JÓ !

7 Élő műsor az étteremből és állásinterjúk a műsorvezetőkkel A teaser időszakban több mint 100 spot hangzott el a rádióban buzdítva a fiatalokat egy mekis munkanapra Aktivizáltuk a Music FM Facebook közösség ét is (86 ezer elért FB felhasználó a Music FM által meghirdetett eseménynek köszönhetően) A szerencsés rádió hallgatók a pult mögött elkészíthették a saját szendvicsüket Az első 100 érkező ingyen burger t kapott A MEGVALÓSÍTÁS: BEPILLANTÁS EGY MEKIS MUNKANAPBA TÖBB, MINT ÉLŐ KAPCSOLÁS ÉS KITELEPÜLÉS A NYUGATI MEKINÉL Forrás: OMD, Music FM A műsorvezetők, mint „dolgozók” felszolgáltak a vendégeknek A mekis csapathangulatra jó példa, hogy lánykérés is történt az étteremben az esemény alatt

8 MINDENKI ELÉGEDETT VOLT: Ügyfél oldal: 85%-al több jelentkező a kommunikációs időszakban Média oldal: 51%-al több látogató, mint más Music FM eseményeken, az érdekes tartalomnak köszönhetően Fogyasztói komment: „Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget. Nagyszerű élmény volt mind a kettőnknek!!!” SIKERÜLT MEGMUTATNI, HOGY A MEKI EGY VONZÓ MUNKAHELY! +85% Forrás: McDonalds, Music FM FB oldal


Letölteni ppt "INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel."

Hasonló előadás


Google Hirdetések