Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, 2012. március 22.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, 2012. március 22."— Előadás másolata:

1 PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.

2 A Diákhitel Központ Zrt.  2001 – Start!  Non-profit elven működő, kizárólagos állami tulajdonban lévő gazdasági társaság.  A Magyar Állam nevében a tulajdonosi jogokat a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. gyakorolja.  Diákhitel = Jövőbe történő befektetés, rendkívül kedvező feltételek mellett.  Szolgáltatásaink: Diákhitel 1.0 és Diákhitel 2.0 2

3 PARTYCATIO – „Mi a pálya?” roadshow A 10 ÉVES DIÁKHITEL AJÁNDÉKNAPJA:  Este: Koncert  Délelőtt: Diákhitel jövőnap 3

4 A kampány célja és célcsoportja A kampány célja:  Jubileumi évforduló megünneplése;  Az elmúlt 10 év ünnepélyes lezárása és a régi arculat elbúcsúztatása;  Image építés  Bizalomépítés, hiteles tájékoztatás  Szórakoztatás + Educatio = PARTYCATIO. A kampány célcsoportja:  Felsőoktatásban tanuló, Diákhitellel még nem rendelkező éves korosztály. 4

5 A célcsoport fogyasztási szokásai 1. Az Ipsos Zrt. a évesek körében végzett országos kutatás során több mint félezer fiatalt kérdezett meg 2011 első negyedévében:  A legnépszerűbb szabadidős tevékenységeknek a „plázázás", a sportpályán való időtöltés és a szórakozóhelyekre járás számítanak.  A fiatalok 65%-a naponta vagy naponta többször internetezik. A budapesti fiatalok háromnegyede internetezik naponta, a kisebb városokban élők valamivel több, mint feléről mondható el ugyanez. (médiatervezés) 5

6 A célcsoport fogyasztási szokásai 2.  A lakosság 15%-a jár rendszeresen hétvégi estéken szórakozni, 45 százaléknyian alkalmanként.  A lakosság 5%-a folyamatosan jár diszkókba, zenés- táncos rendezvényekre, s további 22 százalékuk esetenként vesz részt ezeken. A diszkóba járás, a partyzás a tizenévesek, a húszas éveikben járók körében elterjedt.  Alkalmanként ilyenkor átlagosan ennyit költenek: egy fővárosi hallgató átlagosan:6 000 Ft; egy vidéki hallgató átlagosan:4 400 Ft; a diplomások és középkorúak:5 200 Ft. 6

7 A célcsoporttal való kommunikáció nehézségei 1. 7 VéleményekDiákhitelt felvevő Diákhitelt nem felvevő eladósodás/ vissza kell fizetni24%34% segítség a tanuláshoz15%4% hosszú távú elköteleződés2%6% segítség általában5%2% jó lehetőség4%2% drága, nem éri meg1%4% A Diákhitel megítélése általában

8 A célcsoporttal való kommunikáció nehézségei 2. 8

9 A kampány helyszínek és a hitelfelvevők száma 1. - lakóhely  Pest megye 6168 fő  Szabolcs-Szatmár-Bereg megye 3024 fő  Hajdú-Bihar megye 2943 fő  Baranya megye2156 fő  Győr-Moson-Sopron megye1528 fő 9

10 A kampány helyszínek és a hitelfelvevők száma 2.  Budapesti intézményekben összesen9 089 fő  Pécsi Tudományegyetem5 286 fő  Szegedi Tudományegyetem5 125 fő  Debreceni Egyetem4 014 fő  Széchenyi István Egyetem3 463 fő 10

11 A kampány eszközei 1.: Délelőtt: Diákhitel Jövőnap - Edukatív előadássorozat  Közérdekű témák: Ösztöndíj lehetőségek, Karrierépítés, Felelős hitelfelvétel stb.  Népszerű egyetemi előadók: Prof. Gyulai József, dr. Bánfi Tamás, dr. Bárdossy Cecília stb.  Stand-up comedy: Aranyosi Péter, Badár Sándor stb.  Karszalag Esti A38 party-ra ingyenes belépés  Tanóra alóli felmentés - igazolás a részvételről 11

12 A kampány eszközei 2.: Este: A38 party  Egyetemi/főiskolai bulihoz kapcsolódva (Lovarda, Bridge, Expo Center, IH Rendezvényközpont)  Az A38 által képviselt minőségi zene + előadók: Brains, Fish, Irie Maffia, Irie Soundsystem, Subscribe stb. 12

13 A kampány eszközei 3.: Célcsoport specifikus szóró- és buliajándékok 13

14 A kampány promóciója: HÖOK és helyi HÖK közreműködésével:  Plakát és flyer  Egyetem/főiskola/szórakozóhely honlapja és Facebook oldala  Vidéki rádió + egyetemi rádió spot A38 közreműködésével:  Plakát, flyer, CLP  A38 honlapja és Facebook oldala  Exit hirdetések 14

15 A kampány promóciója: Plakát és flyer 15

16 Kampánymutatók:  április 12. -Debrecen:200 fő 900 fő  április 20. -Szeged:118 fő 460 fő  május 3. - Pécs:112 fő fő  május 4. - Győr:150 fő 276 fő  május 10. -Budapest: 55 fő 800 fő (Nehezebb feladat!) Összes elérés: 635 fő fő 1 fő elérési költsége: Ft/fő 16

17 Budget: Ft + Áfa Koncertszervezés: Ft + Áfa  Helyszínszervezés  Teljes körű program előkészítés és lebonyolítás  Színpadtechnika biztosítása  Promotálás Egyéb költségek: Ft + Áfa  Fellépési díjak  Szóróajándékok  Kép- és hangrögzítés  Staff közlekedés  Staff étkezés  Staff szállás 17

18 Image alakulása a roadshow után 1. 18

19 Image alakulása a roadshow után 2. 19

20 Köszönöm a figyelmet! 20


Letölteni ppt "PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, 2012. március 22."

Hasonló előadás


Google Hirdetések