Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REGULA Viselkedésjavító, tanulást segítő foglalkozás „A fegyelmezett ember körül rend van, s ahol rend van, ott működnek a dolgok.” 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REGULA Viselkedésjavító, tanulást segítő foglalkozás „A fegyelmezett ember körül rend van, s ahol rend van, ott működnek a dolgok.” 1."— Előadás másolata:

1 REGULA Viselkedésjavító, tanulást segítő foglalkozás „A fegyelmezett ember körül rend van, s ahol rend van, ott működnek a dolgok.” 1.

2 Tények: - A gyermekek jelentős része megfelelő szülői törődés nélkül nő fel - Egyre nő a csonka családban nevelkedő gyermekek száma - Eldurvult környezet - Kilátástalanság, motiváció, jövőkép hiánya. - Életmodell, minta, Példakép hiánya -A gyermek a hibás??? 2.

3 Következmény: Fegyelmezetlen, agresszív, kitartásra, komolyabb erőfeszítést követelő munkára képtelen, saját akarat tekintetében gyenge gyermekek megjelenése egyre nagyobb számban 3.

4 VALAMIT TENNI KELL!!! 4.

5 Kiinduló pont: Minden gyermek nevelhető, a megfelelő módszerrel 5.

6 REGULA VISELKEDÉSJAVÍTÓ, TANULÁST SEGÍTŐ FOGLALKOZÁS 6.

7 Három alappillérre épül : - Hit - Fegyelem - Rend 7.

8 Három alappillérre épül : Hit - Fegyelem - Rend Három alappillérre épül : Hit - Fegyelem - Rend 8.

9 30 órás féléves, 60 órás egész tanéves, 50 órás intenzív (kettő hét, napi 5 óra) foglalkozások. Tanórák után, a csoport órarendjéhez igazodva, illetve szünidőben. 9.

10 A foglalkozások tartalmi részei - Fegyelmezett viselkedés, beszéd, Írás, mozgás, kényszerített, és a belső fegyelem - Figyelem, koncentráció fejlesztés - Önismereti, mentálhigiénés gyakorlatok, - Probléma megoldó tréning - Drámajátékok - Dr. Dietrich Langen féle autogén tréning 10.

11 A gyakorlatok összeállításához felhasznált irodalom: Gabnai Katalin, Bagdi Emőke, Popper Péter, Montágh Imre, Mohás Lívia, Hajas Zsuzsa, Buda Béla, Elliot Aronson, Allan Pease, Gary Kroehnert, Paul Hauck, Dr. Dietrich Langen, J.H. Schultz 11.

12 Következmény: - Javulás az önfegyelem terén, melynek következményeként - Javul a viselkedés, a tanulmányi eredmény - Nő a beilleszkedési képesség, a tolerancia, a tűrőképesség - Erősödik a rend és a rendszeresség iránti igény Következmény: - Javulás az önfegyelem terén, melynek következményeként - Javul a viselkedés, a tanulmányi eredmény - Nő a beilleszkedési képesség, a tolerancia, a tűrőképesség - Erősödik a rend és a rendszeresség iránti igény12.

13 Kinek ajánlható a foglalkozás - Mindenkinek, aki szeretne változtatni önmagán. Jobbá, többé, fegyelmezettebbé, rendezettebbé, kiegyensúlyozottabbá szeretne válni. - Nem SNI-s és nem BTM-s, de viselkedészavaros, rendetlen, pontatlan, tanulási nehézséggel küzdő gyermekeknek. 13.

14 A foglalkozások igénybevételének lehetőségei 1- A gyermek saját akaratából szülői beleegyezéssel 2- Iskolai (osztályfőnöki) javaslatra szülői beleegyezéssel. 3- Szülői beíratással, a gyermek beleegyezésével. 14.

15 A foglalkozások iránt érdeklődőknek bővebb információval szívesen állok rendelkezésre. Elérhetőségeim: Keszthelyi Közgazdasági Szakközépiskola Keszthely Rózsa u. 12. Tel: /


Letölteni ppt "REGULA Viselkedésjavító, tanulást segítő foglalkozás „A fegyelmezett ember körül rend van, s ahol rend van, ott működnek a dolgok.” 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések