Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület 2009. február 11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület 2009. február 11."— Előadás másolata:

1 Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.

2 A évről áthúzódó feladatok Az önfejlesztő iskolai képzések IV. körének szóló tanúsítványok –Hiányzó házi feladatok! –A borítón mindenki szerepeljen a csoportból Külföldi tanulmányutakkal kapcsolatos dokumentumok –Kiadvány – várhatóan áprilisra –PP előadások – kevés érkezett, honlapra, melléklet

3 Külföldi tanulmányutak Tervezett időpontok : –2009. szeptember 20. és október 18. között –2 turnus, 8 nap (vasárnaptól vasárnapig) Célországok: –Németország, Olaszország, Skócia, Dánia, Portugália

4 Külföldi tanulmányutak Résztvevők köre: –5 csoportvezető –10 animátor –60 intézményi résztvevő Önfejlesztő iskolai képzés II. kör Önfejlesztő iskolai képzés III. kör Azok, akik minimum 120 órás tanúsítványt kaptak, és még az intézményben dolgoznak + fenntartók

5 Külföldi tanulmányutak Tervezett témakörök: –A teljes oktatási (szakképzési) rendszer –A szakképző iskola működése –Az iskola társadalmi kapcsolatrendszere –A fenntartó szerepe, funkciója –Az iskolamenedzselés és lobbi tevékenység –A szakiskolák és a gazdaság –Humán erőforrás fejlesztés –Benchmarking tevékenység –A nyomon követés-pályakövetés rendszere

6 Menedzsmentképzés Tervezett időpontok: –Észak-Alföld (2 x 3 nap, 40 óra): április május –Dél-Dunántúl (2 x 3 nap, 40 óra): október november 5-7.

7 Menedzsmentképzés Résztvevők köre: –Kiválasztás pályázattal! –5-5 intézmény(csoport) helyszínenként –TISZK-vezetés: a TISZK ügyvezetője, a TISZK-ben résztvevő SZFP-s iskolák vezetői, 1-2 vezető nem SZFP-s intézményekből.

8 Menedzsmentképzés Tervezett témakörök: –Kommunikáció, konfliktusok kezelése, érvelés –Időgazdálkodás –Értekezletvezetés –Team-munka az iskolában (mit, mikor, hogyan, kinek) –Feladatok delegálása –Változáskezelés –Rendszerszerű gondolkodás (hogyan függ össze a tartalom és a forma, struktúra stb.) –Érdek (attitűdformálás), érdekartikuláció

9 Beruházási és szakmai tervezés támogatása Helyszínek - időpontok: –Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola Ruhaipari Tagintézménye, Szolnok február 17. –Bolyai Farkas Szakképző Iskola, Ózd február 19. –Árpád Szakképző Iskola és Kollégium, Székesfehérvár február 24. –Pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakképző Iskola és Gimnázium, Budapest február 26. –Széchenyi István Idegenforgalmi, Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola, Kecskemét február 27. –Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola, Kaposvár március 2. –Krúdy Gyula Középiskola, Győr március 4.

10 Beruházási és szakmai tervezés támogatása Résztvevők köre: –Intézményeként 2 fő, –aki a tervezéssel foglalkozik (intézményvezető, projektvezető, gazdasági vezető, stb.) –Online jelentkezés

11 Beruházási és szakmai tervezés támogatása Tervezett tartalom: –Általános tervezési alapelvek –A tervezőszoftver használata –Az egyes fejlesztési területek elvárásai –Elszámolási feltételek – tipikus hibák

12 Intézményvezetői és fenntartói konferenciák „Jó gyakorlat” konferencia: –Tervezett időpont: június 3. –Helyszín: Budapest, közbeszerzésen kiválasztott –Résztvevők köre: a „jó gyakorlatokat” átvenni szándékozó intézmények, fenntartók –Tervezett témakörök: intézményi „jó gyakorlatok”, pályázat útján kiválasztva

13 Intézményvezetői és fenntartói konferenciák Nyitóértekezlet: –Tervezett időpont: október 21. –Helyszín: Budapest, közbeszerzésen kiválasztott –Résztvevők köre: intézményvezetők, fenntartók –Tervezett témakörök: a 2009/2010-es tanév tervezett – szfp-s – feladatai

14 Köszönöm a figyelmet és az együttműködést!


Letölteni ppt "Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület 2009. február 11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések