Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató 2007. december 12. Budapest.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató 2007. december 12. Budapest."— Előadás másolata:

1 DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató december 12. Budapest

2 1 1 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség Bevezető Huszics György elnökségi tag Direkt Marketing Szövetség DM Analízis 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre Pillók Péter kutató Az etikus adatkezelésről Bartók János ügyvezető igazgató TeleData Kft.

3 2 2 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 A Direkt Marketing Szövetség kezdettől fogva sokat tett a különböző DM-szakterületek fejlesztéséért és a szakmai párbeszéd élénkítéséért. Tevékenysége legfontosabb része ma is a direkt marketing eszközöket kínáló és igénybe vevő cégek munkájának törvényoldali és üzleti támogatása. Ezt szolgálja az egyre inkább kialakuló rendezvényi (konferencia és szeminárium) és oktatási tevékenység, a fejlődő website, a javuló társszövetségi kapcsolatrendszer és kooperáció, a kapcsolódó törvények meghozatalával összefüggő lobbizás. Az első hazai teljes körű DM ágazati kutatást a DMSZ megbízásából a Szonda Ipsos készítette el 2006-ban. A DMSZ az Európai Direkt Marketing Szövetség (FEDMA), az Angol Direkt Marketing Szövetség (UK-DMA), illetve a globális szerepet betöltő Direkt Marketing Szövetségek Nemzetközi Szervezetének (IFDMA) elismert tagja. Bevezető

4 3 3 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre Az elemzések vezető szakmai tanácsadójaMáth András piackutató Az elemzéseket készítetteWild Judit elemző, kutató Pillók Péter elemző, kutató Az elemzések forrásaVissza a feladónak! Átfogó direkt marketing ágazati kutatás, 2006 Szonda Ipsos

5 4 4 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az egyes eszközök közönsége Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

6 5 5 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM eszközök elérése: Az egyes DM csatornák elérési gyakorisága a 18 évnél idősebbek körében (%) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

7 6 6 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az egyes DM eszközök együttes elérése (%) DM eszközök elérése – az egyes eszközök együtt A különböző DM eszközök száma, % Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

8 7 7 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM eszközök elérése: Címzett és címzetlen küldemények, telemarketing Címzetlen küldemény teljes lefedettség átlagos és teljes az elértek köre Címzett küldemény magasabb gazdasági státusz magasabb iskolai végzettség - érettségi Telemarketing döntő többségük (73%) városban él aktív kereső vagy nyugdíjas iskolai végzettség magasabb az átlagnál - ötödük diplomás Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

9 8 8 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 SMS - Fiatalok és magas státuszúak Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

10 9 9 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS Fiatalok, városlakók és képzettek Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

11 10 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Adatbiztonság Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

12 11 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

13 12 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Személyi adatok megadása: Milyen személyi adatát adná meg, ha biztos lenne abban, hogy nem élnek vissza velük? (N=1500) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

14 13 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

15 14 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 „Autósok” Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

16 15 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: „autósok” Kik is az autósok? az autó tulajdonlás egyáltalán nem mondható férfi privilégiumnak minél fiatalabb az autó, annál fiatalabb a gazdája is inkább városiak magasabb iskolai végzettség öregségi nyugdíjjal rendelkezők alig találhatók közöttük kiemelkedően magas a gazdaságilag aktívak aránya jóval magasabb gazdasági státusszal rendelkeznek fogyasztási cikkek és szolgáltatások: magasabb igénybevétel Pozitívabb attitűdök az érkező reklámanyagok hasznossága a prospektusok képei, ajándék és termékminta a prospektus vagy direkt küldemény hatása kevésbé aggódnak a személyes adatok védelméért jóval nagyobb hajlandóságot mutattak az adatmegadásra Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

17 16 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Az egyes eszközök által elértek aránya Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

18 17 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Vásárolt-e már valaha címzett, illetve címzetlen reklámküldemény hatására? Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

19 18 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Célcsoport: Autósok Mennyire szokták Önt zavarni a következő reklámeszközök? (Átlagok) (1-től 10-ig, ahol a 10-es azt jelenti, hogy nagyon zavarják, az 1-es pedig azt, hogy egyáltalán nem) Az eltérő fogyasztói szegmensek fogékonysága a DM eszközökre

20 19 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 „Az üzleti szférának azért is fontos ez a felmérés, mert megerősíti azt, hogy a DM eszközöket kombináltan kell alkalmazni. A különböző fogyasztói csoportok más-más DM eszközre, és eltérő mértékben fogékonyak. Például a fiatal, tehetős fogyasztók mintegy ötven százaléka már vásárolt konkrét terméket DM küldemény hatására, ” „Az analízis kimutatta azt is, hogy a potenciális címzettek akkor adnak meg magukról releváns személyes adatokat, ha garanciát kapnak arra, hogy adataikat biztonságosan és etikusan kezelik. Az emberek a legszívesebben nevüket és lakcímüket adják meg, de pl. a magas jövedelmű fiatalok jó része a nettó jövedelméről is különösebb fenntartások nélkül nyilatkozik. A biztonságos adatkezelés mellett a TeleData tapasztalata az, hogy a DM adatbázisokat a cégek és szervezetek nem mindig a szabályoknak megfelelően, gyakran etikátlanul kezeik.” Bartók János TeleData Garantáltan biztonságos, etikus adatkezelést várnak el az ügyfelek Az etikus adatkezelésről

21 20 A DM Analízis 2007 főtámogatója A DM Analízis 2007 forrása a Szonda Ipsos által készített 1500 fős omnibusz kutatás december 12. Budapest DM ANALÍZIS 2007 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató 2007. december 12. Budapest."

Hasonló előadás


Google Hirdetések