Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények 1996-2006: Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények 1996-2006: Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas."— Előadás másolata:

1 reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori

2 Előzmények 1996-2006: Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas márkaismertség és márkahűség 10 év után újításra volt szükség 2007: kihívás: újra kell definiálni a Beach House-t. 2007

3 Klasszikus PR REPUTÁCIÓ MENEDZSMENT Vállalattal együtt gondolkodás; Minden üzleti cél, körülmény pontos ismerete; Hosszú távú közös (márka)stratégia kialakítása; Együtt tervez a többi stratégiai területtel. Identológia

4 Újramárkázás Kezdeményező szerep, üzleti döntéshozók meggyőzése Szokatlan folyamat: Creative Team Erdélyi, Fabrícius, Novák, Iglódi; Célok azonosítása, több körös koncepcióalkotás; Márkakép kialakítása; Már ekkor kialakult egy történet a születő márka körül.

5 Új márka a parton Új márka bevezetése 2007-ben: Coke Club Filozófiája: közösség épül Üzenete: kell egy hely, ahol pozitívan látjuk a világot. Értékek: modern design, kultúrateremtés, nyitottság, Balaton-parti helyszín, pozitív életszemlélet (Coke Side Of Life).

6 Kihívások 10 éves márkaismertség felülírása; Kategória bevezetése (minőségi vízparti klub); Siófok reputációja; Kultúrateremtés – új programming elfogadtatása; Új célcsoport megnyerése; Eloldani a kereskedelmi márkától (kulturális tényezőként).

7 Coca-Cola és Coke Club Kapcsolódik az „anyamárka” aktuális koncepciójához, de egyre inkább leválik arról. Kommunikációs irányok 2007-2010 Coke Side of Life + Nappali a vízparton (2007-2008) Ikonológia - a klubok ikonja (2009) ‚Must see’ party brand (2010)

8 Reputáció- és márkaépítés Párhuzamosan az alábbi területeken: IMC tervezés Programming Image kommunikáció Helyi érintettek / Public Affairs Sajtókommunikáció Belső kommunikáció

9 Reputáció és márkaközösség Élménycentrikus (programkommunikáció); Social value emelése; ‚Lesz mit mesélned’; Love gestures; Very Best Friends program; Social media – 56.555 Facebook rajongó (4. márka egy év alatt); Kísérlet: decemberi eseményre csak Facebook kommunikáció.

10 A Reputáció MGMT ereje Keretbe helyezi a márkát; A márka őreként működik; Érintetti szemlélet; Minden platformon egységes stílus;

11 Reputáció MGMT eszközök Események, élmények; Sajtókommunikáció; Stratégiai médiapartnerek; Közösségteremtés; Helyi érintetti párbeszéd; Személyes jelenlét; Web2 (Social media, video, party oldalak); Very Best Friends program (véleményvezérek); Belső kommunikáció.

12 Mire elég az eladásban? Közvetlenül nem eladás-ösztönző; Önálló márkaként erősíti az ernyőmárkát; –Márkaüzeneteket közvetít; –Márkaközösséget épít; –Megteremti a bizalmat, fenntartja a márkahűséget; Folyamatos product placement; Meggyőzés helyett megértetés (személyes élmény, mint csatorna).

13 Eredmények Márkaismertség: 52%; Nlcafe.hu: a 3 legjobb strand egyike; Kulturális programok, igényes klub Siófoknak – értékek áttapadása; MTV Icon; Iwiw, Facebook táborok, 200.000 látogató/szezon; TV-ben megjelenhet márkaként (2010-re); Sajtófigyelem 2010-ben: 947 megjelenés; 7.032.222 USD PR érték.

14 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények 1996-2006: Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas."

Hasonló előadás


Google Hirdetések