Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék."— Előadás másolata:

1 Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék

2 Mit jelent az új? Kopernikusz? hálózati társadalom digitális gazdaság gamifikáció információs társadalom multiplatform-transzmédia on-demand tásadalom jel-, illetve jelentésgazdaság web2 crowd-sourcing konvergenciák élménygazdaság P2P helyspecifikus technológiák hyper-targeting

3 Marketing, branding

4 Tér “Az utca legjobb szabója”

5 Tömeg - Hálózat A “nagy közös” vége Kaotikusabb, kiszámíthatatlanabb (hány világ van egyáltalán?), Bond vs. Tarantino Munka - szabadidő. Szerepcsere? Individualizált/személyes örömök és veszélyek: Atombomba, AIDS Névjegy - Közösségi média

6 Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus

7 Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus

8 Ki van központban? Az egyén? Stilizálás, individualizáció Egyének hálózatban? Közösségben? Az antennától a like gombig Kommunikációs-technológiai rendszerek: Decentralizált, on-demand Számítógép-telekom-szórakozás-média Helyspecifikus interakciók

9 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Prosumers

10 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

11 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

12 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között

13 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek

14 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek, pl. VISOR Value proposition, Interface experience, Service platform, Organizing model and Revenue/cost sharing

15 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség

16 Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség

17 Tanulságok a marketing számára Inspirációk: “Pick - love - share” Tervezés helyett próbálgatás a fogyasztóval Terek - idők - történetek A régi és az új együtt

18 Köszönöm hammer@policy.hu


Letölteni ppt "Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék."

Hasonló előadás


Google Hirdetések