Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, 2012. április 11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, 2012. április 11."— Előadás másolata:

1 E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, 2012. április 11.

2 Célok 2. dia Együttműködés, partnerkapcsolat Képzés, információ átadás, publikáció Értékesítési aspektusok Ügyfélszolgálat mérőcsere (LHM) mérő le és felszerelés műszaki ellenőrzés Ügyfél elégedettség Új típusú szolgáltatások Új technológiák

3 3. dia A partnerprogram előnyei A partnerek számára: A piaci pozíció erősödése Szakmai fejlődés Naprakész információk A legújabb technológiák ismerete Új üzleti területek kifejlesztése

4 A partnerprogram előnyei Az E.ON számára: Minőség, lojalitás Feladatmegosztás Ügyfél elégedettség Új technikák, technológiák bevezetése A fogyasztás bővülése 4. dia

5 5. dia Szervezeti felépítés Központi koordináció Szakmai koordináció GÁZ Szakmai koordináció ÁRAM Gázközösség Alapítva: 1997 (EDD, EKO) Árampiaci partnerek Közössége (létrehozandó) (EED, EDE, ETI) Kontakt

6 Az információáramlás eszközei Rendezvények Földgázfórum Szakmai nap Közgyűlés Régiós találkozók Képzések Személyes találkozók Újságok + kiadványok Honlap + levelek 6. dia

7 Partnerszervezetek 1. GÁZKÖZÖSSÉG  1997.-ben alapított egyesület  Önkormányzati elv, alapszabály, önálló költségvetés, szakmai érdekvédelem és érdekképviselet  Cégbíróság  Tagok Kivitelezők, Tervezők, Kéményseprők Gyártók, Kereskedők, Oktatási intézmények 7. dia

8 Partnerszervezetek 2. ÁRAMPIACI PARTNEREK KÖZÖSSÉGE Átalakítás A Gázközösséggel azonos elvek szerint Jogszabályi, szabályozási különbségek Több szekció a területi kiterjedtség miatt Indulás az EDE területén pilot jelleggel Kiterjesztés az EED és ETI területére 8. dia

9 A partnerprogram szolgáltatásai Közös weboldal saját arculat kialakítása terméket és szolgáltatásokat népszerűsítő brosúrák Megjelenés az E.ON honlapján Negyedéves hírlevél Szakmai rendezvényeken való ingyenes (vagy kedvez- ményes) részvétel lehetősége 9. dia

10 A partnerprogram szolgáltatásai Munkamegbízások Minőségi normák Későbbi (sikeres bevezetés utáni) lehetőségek: Partner kártya Kiemelt partneri kör „az e.on nagykövete” Tréningek, szemináriumok 10. dia

11 A központi koordináció feladatai A működés és eljárások szervezése, koordinálása Az alapszabály betartásának biztosítása a tagok által Integrálás az E.ON Hungária folyamataiba Marketing-támogatás Közös honlap létrehozása, gondozása 11. dia

12 A központi koordináció feladatai Sajtókapcsolatok, kiadványok (újságok, brosúrák, stb.) A szakmai koordináció munkájának támogatása Együttműködés szervezése más szervezetekkel (E.ON-on belül és kívül) A közös piaci fellépés továbbfejlesztése. 12. dia

13 A szakmai koordináció feladatai A partnerek szakmai működésének biztosítása és integrálásuk a folyamatokba Együttműködés a központi koordinációval Igények felmérése Továbbképzések Minőségirányítás Megbízotti szerződések nyilvántartása Szakmai és piaci információk közvetítése 13. dia

14 A partnerek munkavégzésének feltételei Gázipari vállalkozók esetében: Gázközösségi tagság Jogosultság megszerzése Akkreditált intézményben Akkreditált tananyag alapján Hatósági felügyelet mellett Meghatározott időnként ismétlés A tevékenységgel kapcsolatos minőségirányítási rendszer Referenciák (opcionális) Alvállalkozók nélkül 14. dia Villamosipari vállalkozók esetében: Országos Regisztrált Villanyszerelői Rendszer tagja Jogosultság megszerzése MEE-VET-en keresztül, országosan egységes MEE ill. ÁSZ-ok által összeállított tananyag MEE ill. ÁSZ-ok felügyelete mellett Meghatározott időnként ismétlés A tevékenységgel kapcsolatos minőségirányítási rendszer (jövőbeni cél) Referenciák (opcionális) Alvállalkozók nélkül (megállapodásban rögzítve)

15 Az engedélyesek számára végezhető munkák Gázipari vállalkozók esetében: Új fogyasztók bekapcsolása, Saját szerelések műszaki ellenőrzése (feltételekkel) Mérők le és visszaszerelése (pl. átalakításkor) Mérők és nyomásszabályozók cseréje Ki és visszakapcsolások Minőségi szolgáltatások a végfelhasználóknak 15. dia

16 Az engedélyesek számára végezhető munkák Villamosipari vállalkozók esetében: Fogyasztás-mérőhely kialakítása Csatlakozóvezeték fogadásának előkészítése Érintésvédelmi rendszer kialakítása (EPH, TN-C) Mérőhely átalakítása, mért vezeték cseréje esetén zárópecsét bontása (csak együttműködési megállapodással rendelkezők!) Új bekapcsolással, teljesítményváltozással kapcsolatos ügyintézések (az ügyfél megbízásából) 16. dia

17 A partnereket érintő tevékenységek Pályáztatás Keretszerződések, megállapodások Gáz és áram azonos, egységes feltételekkel Indokolt és reális követelmények megszabásával, Minőségirányítási rendszert működtető, jogosult munkavállalóval rendelkező egyesületi tag vállalkozók/vállalkozások számára Szerződéskötések: Az elosztói engedélyesek és a logisztika részvételével, A teljes E.ON ellátási területre érvényesen – az elosztók illetékességi határának figyelmen kívül hagyásával 17. dia

18 A partnerprogram elindításának lépései Célok elfogadása, validálása Szervezeti/működési struktúra elfogadása és létrehozása Az egyes funkciók felelőseinek kijelölése (kapcsolattartók, ….) Belső (E.ON-on belüli) tájékoztatás Az érintett felelősök/osztályok vezetőinek tájékoztatása Az érintettek program elindításába történő bevonása és a folyamat kialakítása, Külső kommunikáció A leendő partnerek (jelenlegi regisztrált szerelők) tájékoztatása és a programba való toborzása 18. dia

19 Köszönöm megtisztelő figyelmüket. 19. dia


Letölteni ppt "E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, 2012. április 11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések