Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László."— Előadás másolata:

1 KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László

2 KKV-KLINIKA az ELS Ő -SEGÉLY Piac Partnerség Profizmus

3 Piac A KKV-k a gazdaság motorjai: hiszen egy versenyképes gazdaság belőlük épül fel sokaságukból adódóan sokkal szélesebb körű szolgáltatás- és termékpalettát nyújtanak a nagyvállalatokkal szemben sokkal olcsóbban, gyakran hatékonyabban végzik munkájukat

4 Dr. Kadocsa György A hazai kis és közepes vállalkozások helyzete és fejlesztési lehetőségei

5 Piac Európa-szerte a kis- és középvállalkozások beruházási hajlandóságán, lehetőségein múlik a munkahelyteremtés és megtartás A jelenlegi gazdasági környezet kevés biztosítékot és bevált receptet kínál a KKV-k számára A KKV-k szerepe meghatározó, mégis sok tekintetben a legvédtelenebbek a piaci hatásokkal szemben

6 Dr. Kadocsa György A hazai kis és közepes vállalkozások helyzete és fejlesztési lehetőségei

7 Partnerség Személyre szabott beavatkozás csak igény esetén Nem a mi portfoliónk, hanem a megrendelő igénye a kiindulási pont Addig a pontig vagyunk jelen, ameddig erre vállalkozásának igénye van A vállalkozás sikere= a mi sikerünk

8 Háttérben a Széchényi István Egyetem Kautz Gyula Karának szakmailag kiváló kutató és oktató munkatársai Mennyiségben a minőség (nálunk egy helyen vannak a legkiválóbb szakemberek a marketingtől a pénzügyig) A folyamatos partnerségnek köszönhetően a felmerülő probléma rögtön találkozik a naprakész válaszokkal

9 Köszönöm a figyelmet! Prof. Dr. Józsa László

10 Megvalósult projektek Együttműködés: egy győri telephelyű pékség és cukrászattal Résztvevők: A tulajdonos, Eisingerné Balassa Boglárka egyetemi tanársegéd, Marketing MsC hallgatók (10 fő) Cél: az X Pékség és Cukrászat marketingkommunikációs eszköztárának bővítése

11 Lépések Interaktív egyeztetés a partnerrel (kérdések, kérések) A problémás területek azonosítása, felmérése (terepmunka) A teljes eszköztár kidolgozása (csapatmunka) White paper elkészítése és átadása(ötletek, árak, megvalósíthatóság) Záró prezentáció, értékelés a partner részvételével (megvalósíthatóság Eladásösztönzés Public relations Online marketing A White Paper-ben kidolgozásra került területek:

12 Online marketingkommunikációs kampány készítése 2012-ben Révész Hotel Árkád Bevásárlóközpont Győr Széchenyi Étterem Openjobs (Openhouse) Lipóti Pékség Mobilis Interaktív Kiállítási Központ Győr-Moson-Sopron megyei Sport Egyesület

13 Projektek Komplex marketingtervek készítése Teljeskörű piackutatás Marketingkommunikációs tervek készítése

14 Köszönöm a figyelmet! Eisingerné Balassa Boglárka Dr. Makkos-Káldi Judit


Letölteni ppt "KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László."

Hasonló előadás


Google Hirdetések