Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP Folyamatok kommunikációs dresszinggel, szenvedéllyel fűszerezve, SMR módra Tibori Pál-Levente Gyárigazgató Győr,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP Folyamatok kommunikációs dresszinggel, szenvedéllyel fűszerezve, SMR módra Tibori Pál-Levente Gyárigazgató Győr,"— Előadás másolata:

1 a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP Folyamatok kommunikációs dresszinggel, szenvedéllyel fűszerezve, SMR módra Tibori Pál-Levente Gyárigazgató Győr, 2013.10.29. A világ legnagyobb visszapillantótükör-gyárának konyhájából

2 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 2 Legfontosabb adatok  Motherson – alapítva 1975-ben  60.000 képzett szakember  25 országban 144 telephely Csoport értékesítés (milliárd $US)*Értékesítés termékek szerint *2011/12 Approximate annualized number (includes full year turnover of Peguform / SMP which entered the group in November 2011) CAGR 54% !

3 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 3  Öt év alatt megduplázandó árbevétel és létszám, ugyanakkor termékportfoliónk egészségesebb  Hány cég tud ma ilyen időszakra perspektívát kínálni az embereknek?!  Mi más igazolhatná jobban, hogy " Az SMR a jó választás "! Fejlődéstörténet

4 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 4 Egy tükörgyártó a kommunikációról Eddigi kommunikációnk elsősorban kerítésen belülre koncentrált Egyre több fejlesztési tevékenység, kompetencia – mérnök igény A munkaerő utánpótlás mennyiségiből minőségi kérdéssé is vált Tanulság: Ki kell terjeszteni hatósugarunkat országos viszonylatba Kommunikációnkat is profivá kell tenni Ezért: Profi kommunikációs kompetenciák – szakértőtől Mennyiség Minőség

5 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 5 Felelősség vevőink iránt Alkalmazottaink és tulajdonosunk felé Vevőink bizalmát nem szabad egy pillanatra sem megingatnunk „Minőségről nem lehet beszélni, az adott” 5-6 évre (ehhez jön a pótalkatrész is) ad biztos munkát – és felelősséget – egy-egy üzlet elnyerése Hosszú távú garanciát kell adnunk Mi vagyunk a legnagyobbak e termékkörben – ezt a pozíciót meg is akarjuk tartani

6 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 6 Hitelesség, őszinteség Kommunikációnk HR-vezérlésű Egyidejűleg kell növelni az ismertséget és az elismertséget A hitelesség alapja az őszinteség - A leghitelesebb információforrás a külvilág számára a mi saját dolgozóink Az őszinteség veszélyei és esélyei !!? - A nyílt kommunikáció és őszinteség kamatozik

7 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 7 Kommunikációs dresszing Helyzetfelmérés: eddigi kommunikáció Jelen és jövő: a cég pozícionálása a kommunikációs térben Kommunikációs stratégia megalkotása  Üzleti folyamatok vezérelte célmeghatározás  Fő üzenetek – fő célcsoportok  Célcsoport/üzenetek mátrix kidolgozása Eszközrendszer kialakítása (csatornák – hálózatok) A kommunikációs modell azonos modulokból épül, mint az üzleti -De kell valamilyen különleges fűszer...

8 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 8 Stratégiai célok SMR Regionális Stratégiai Célok Az anyavállalat jövőképe és stratégiai céljai szisztematikusan az egész szervezetbe beépülnek. A szervezeti irányelvek a regionális és helyi körülményekhez igazítva határozzák meg az egységek céljait. A jól megalapozott célokat megértik és követik.

9 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 9 A stratégiánk megalkotási folyamata Alap okok Értékteremtés Jelenlegi/jövőbeli stratégiai pozicionálás Várható változások analizálása BAU eredmény előkészítése BAU eredmény összehasonlítása a kívánt eredménnyel Stratégiai lehetőségek Feltételek igazolása a stratégia sikerességéhez Egység víziójának és stratégiai céljainak előhívása Stratégiai Pozíció Értékelési Folyamat

10 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 10 Taktikai célok mátrixa – Részlegekre bontva Célok lebontása és Kommunikácio Személyes célok kidolgozása Taktikai és részlegenkénti tervek kidolgozása Személyes üzleti célok Részlegenkénti akciótervek Mérőszámok Havi értékelésAkciók kidolgozása és bevezetése Kommunikáció fontossága

11 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 11 Az első SMR-es lépések Célmeghatározás: kommunikáció az erőforrás toborzás szolgálatában Nem elég egy-egy gusztusos állásajánlati megjelenés A HR toborzást meg kell előznie a szakmai kommunikációnak Ismertség Megismerés Elismertség

12 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 12 A megtalált fő üzenet SMR – A JÓ VÁLASZTÁS jelentésmátrixa és asszociációs hálója Jó a munkavállalónak, mert elismeri tudását, képességét anyagilag és erkölcsileg Jó a beszállítóknak, mert hosszú távú üzletet kínál, megbízható minőségben, pontosan Jó a városnak, a régiónak, az országnak, mert munkáltat, adót fizet, GDP-t termel

13 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 13 Ezt mindenki tudja Folyamatok – kommunikációs dresszing Ez a sztenderd folyamat – vagyis a szakácskönyvi recept A kiválósághoz a (Michelin csillaghoz) több kell! de….. Mi az a plusz, amit hozzá KELL tennünk?

14 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 14 Folyamat és szenvedély Folyamat (Cambridge Brit angol szótár) 1. “Intézkedések sorozata, amit meg kell tenned annak érdekében, hogy elérd az eredményt” 2. “Egy termék gyártási módszer egy gyárban a természetes anyagok átalakításához” Szenvedély (Cambridge Brit angol szótár) 1. “Egy nagyon erős érzés, például a szere- tet, gyűlölet, harag, vagy más érzelem” 2. “Extrém érdeklődés, vagy szeretne csinálni valamit” Ez egy összeillő pár?

15 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 15 Folyamat és szenvedély Folyamatos fejlesztés Folyamatok Szenvedély Kommunikáció Emberek bevonása Üzleti kiválóság Elismerés Siker Tartós és fenntartható fejlődés

16 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 16 Folyamat – dresszing – szenvedély Felismertük: Az üzleti alapfunkció kitermelt egy kellemes feladatot – több emberre van szükség Elismertük: Ezt a hagyományos eszközökkel nem lehetett megoldani – profi kommunikáció kell A plusz: Nem elég az átlagos kommunikációs sztenderd – kell a szenvedély is De… Kommunikációnk leghatásosabb „eszköze”, szereplője az SMR-es alkalmazott, azaz, mi,magunk.

17 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 17 SMR – Munkavállalói motivációs rendszer Havi kommunikációs értekezlet Jó ötlet díj Quality Circle díj Hónap dolgozója díj Karárcsonyi Bál Családi nap Mikulás ünnepség SMR Focibajnokság Sárkányhajó verseny Jubileumi ünnepség Jótékonysági nap Adventi vásár Gyermek nap Nőnap Egészség nap

18 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 18 Folyamat és szenvedély Tehát --- Nem összeillő pár? Mi nem úgy gondoljuk

19 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 19 A recepten túl Nem receptet akartunk adni, az minden jobb (kommunikációs) szakácskönyvben benne van Azt a folyamatot érzékeltettük, amiben rájöttünk, hogy mások meggyőzéséhez mi kell: jó alapanyag, amit a menedzsment és munkatársaink “szállítanak” profi szakács, aki ismeri a (kommunikációs) szakácskönyvet + még valamit és a közös munka “fűszere”, amivel az SMR kitűnik a többiek közül, s ami egyértelművé teszi  …. Hogy?

20 SMR_PPT _MSO7_1203_Master SMR is a member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP 20 SMR – A JÓ VÁLASZTÁS! Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "A member of SAMVARDHANA MOTHERSON GROUP Folyamatok kommunikációs dresszinggel, szenvedéllyel fűszerezve, SMR módra Tibori Pál-Levente Gyárigazgató Győr,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések