Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország."— Előadás másolata:

1 Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország

2 A 2007-es Microsoft Office rendszer Áttekintés  Ügyfél oldali alkalmazások (pl. Word, Excel, Outlook), kiszolgálók (pl. SharePoint Server) és szolgáltatások (pl. Office Online) egymást kiegészítő együttese  Más Microsoft-termékekre (pl. SQL Server) és –technológiákra (pl. Windows SharePoint Services) is épít  A Microsoft fejlesztési koncepciójának (Integrated Innovation) egyik megvalósulása

3 A 2007-es Microsoft Office rendszer Egy példa 3 Office Professzionális dokumentumok előállítása Office Professzionális dokumentumok előállítása SharePoint Server Dokumentumok megosztása, véleményezése, jóváhagyása, közzététele Feladatok kiosztása, követése Adatok tárolása, kimutatások készítése SharePoint Server Dokumentumok megosztása, véleményezése, jóváhagyása, közzététele Feladatok kiosztása, követése Adatok tárolása, kimutatások készítése Rights Management Services Információkezelési előírások betartatása Rights Management Services Információkezelési előírások betartatása Groove Információk megosztása, csoportmunka szervezeten kívül és belül Groove Információk megosztása, csoportmunka szervezeten kívül és belül

4 Word Excel PowerPoint Outlook információ-hozzáférés és házirendek integrált elektronikus űrlapok integrált vállalati tartalomkezelés Access Publisher InfoPath Communicator A 2007-es Microsoft Office rendszer Alkalmazások OneNote Groove Hatékony egyéni munkavégzés  Tartalom létrehozása új, áramvonalas felülettel  , PIM, alapszintű csoportmunka  Kiterjeszthetőség Átfogó üzleti eszközök  A legismertebb információ-előállító és csoportmunka- alkalmazások együttese  Professzionális tartalom gyors előállítása  Elektronikus űrlapok  Adatkezelés és –elemzés  Integrált tartalomkezelés, munkafolyamat-támogatás  Tartalomvédelem  Integrált jelenlétkezelés, azonnali üzenetek és alkalmazás-megosztás Mobil és vállalaton kívüli csoportmunka  Együttműködés földrajzi, szervezeti és hálózati határokon át (mobil felhasználók, virtuális csoportok, projektvezetők, ügyfelek/partnerek)  Online és offline információ-elérés  Jegyzetkészítés, feladatkezelés

5 Amiről szó lesz

6 Az új felhasználói felület kibővítése Az előző rész tartalmából...  Az Office-alkalmazások jól használhatók, ha  az ismert szolgáltatások egyszerűen elérhetők  az új funkciók könnyen felfedezhetők, kipróbálhatók  minden felhasználó képes professzionális dokumentumok előállítására  A 2007-es Microsoft Office rendszer főbb alkalmazásai ezért új felületet kaptak  Word, Excel, PowerPoint, Access, (részben) Outlook  Az új felület továbbra is alkalmas külső bővítmények megjelenítésére

7 demó   Az új felhasználói felület áttekintése   fülek, szalagok, galériák, élő előnézet   keret, Office menü

8 Az új felhasználói felület kibővítése Bővítmények  Makrók  a Visual Basic for Applications továbbra is támogatott  az objektummodell természetesen kibővült  több módon is lehetséges a makrók biztonságos végrehajtása  aláírás megbízható közzétevő által, tárolás védett helyen  a funkciók kiemelhetők a Quick Access Toolbarra  a saját vagy testre szabott szalagon való megjelenítés önálló feladat  megoldható az új Open XML fájlformátum segítségével

9 Az új felhasználói felület kibővítése Bővítmények  Beépülő elemek  a hagyományos fejlesztőeszközökkel (pl. Visual Studio Tools for Office) létrehozott beépülő elemek (add-in) továbbra is támogatottak  ezek az elemek alapértelmezésben az Add-ins szalagon jelennek meg  a saját vagy testre szabott szalagon való megjelenítés önálló feladat  megoldható a Visual Studio Tools for Office, Second Edition használatával

10 demó   Az új felhasználói felület kibővítése   az Open XML fájlformátum segítségével   a Visual Studio Tools for Office, Second Edition használatával

11 Amiről szó lesz

12 Az új fájlformátumok használata Az előző rész tartalmából...  Új, XML alapú, nyílt fájlformátumok  szabványügyi testület (ECMA) által gondozott specifikáció  _final_draft.htm _final_draft.htm _final_draft.htm  dokumentált szerkezetű, ZIP-pel tömörített XML fájlokból álló formátumok  olvasható/menthető Office 2000/XP/2003 alatt  Mentés platformfüggetlen formátumban  mindenhol megtekinthető/nyomtatható  XPS (XML Paper Specification) – a Vistában  Adobe PDF

13 Az új fájlformátumok használata Tipikus felhasználási területek Felhasználási területPélda Dokumentum összeállítása Dokumentumok kiszolgáló oldali vagy manuális összeállítása korábbi tartalom vagy adatbázis-adatok alapján Kereskedelmi kimutatások előállítása a vállalat pénzügyi adatai és a CRM rendszerben tárolt előrejelzések alapján Tartalom újrafelhasználása Tartalom egyszerű mozgatása (akár különböző típusú) dokumentumok között Új bemutató összeállítása akár több meglévő prezentáció diáiból Tartalom megjelölése Egyedi leíró információk hozzárendelése dokumentumokhoz Dokumentumok leíró adatokkal való megjelölése a tudásmenedzsment hatékonyságának javítása érdekében Dokumentum tartalmának lekérdezése Keresés dokumentumtárakban egyedi adatok, tartalomtípusok vagy leíró információk szerint Adott vállalat nevét tartalmazó összes dokumentum megkeresése Dokumentumok véglegesítése Nem kívánt tartalom, pl. megjegyzések, makrók eltávolítása a dokumentumokból Javítások és megjegyzések törlése egy Word dokumentumból annak közzététele előtt

14 demó   Az új fájlformátumok használata   dokumentumok manuális létrehozása és módosítása   megjegyzések törlése, logo kicserélése nagy tömegű dokumentumban   új bemutató összeállítása meglévő diákból   sérült dokumentumok automatikus helyreállítása

15 Az új fájlformátumok használata A fájlformátumok listája

16 Az új fájlformátumok használata Új formátumok, régi Office-verziók  Régi formátumok használata  Új formátumú dokumentumok megnyitása, szerkesztése, mentése  Compatibility Pack – Office 2000, XP (2002) és 2003  Ha egy régi Office egy új formátumú dokumentummal találkozik  ha már telepítette a kompatíbilitási csomagot: megnyitja  ha nem telepítette a csomagot, de naprakész (a Microsoft Update révén): rendszere felkínálja a csomag telepítését  különben: segít a fájlkiterjesztés-kereső webszolgáltatás

17 demó   Az új fájlformátumok használata   a régi Office-formátumok használata, konvertálása   mentés PDF-ben, XPS-ben

18 Amiről szó lesz

19 Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Új felhasználói felület  áttekinthetőbb és részletesebb Súgó  azonos gyorsbillentyű-kiosztás  régi parancsok interaktív keresése (Office Online)  Új fájlformátumok  kompatíbiltási csomag a régi verziókhoz  fájlkereső, jelentéskészítő és tömeges konverziót biztosító eszközök az Office Migration Planning Manager (Resource Kit-eszköz) részeként

20 Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Egyetlen bináris kód  minden nyelv (az angol is!) egy-egy önálló telepítőcsomag (mint korábban a MUI)  további nyelvek egyszerű másolással adhatók a telepítési forráshoz

21 Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Helyi telepítési forrás  a régi adminisztratív telepítési opció megszűnik, a telepítő MINDEN fájlt a helyi gépre másol  előnyök: a másolás megelőzheti az áttérést, a fájlok kapcsolat nélkül is elérhetőek  hátrány: lemezigény  Javítócsomagok egyszerű hozzáadása a telepítési forráshoz  a csomagokat az Updates mappába kell másolni

22 Áttérés és bevezetés Néhány fontos újdonság  Központosított biztonsági beállítások  Trust Center: minden Office-alkalmazásra kiterjedő biztonságibeállítás-gyűjtemény

23 Amiről szó volt

24 Napirend  09:30-09:40Köszöntő  09:40-10:55Áttekintés, új felület és fájlformátumok, testreszabás, áttérés/bevezetés  10:55-11:10Kávészünet  11:10-12:25Csoportmunka, portál- és keresési szolgáltatások  12:25-13:10Ebédszünet  13:10-14:25Tartalomkezelés, üzleti folyamatok, űrlapkezelés  14:25-14:40Kávészünet  14:40-15:55Üzleti intelligencia, adatintegráció, projektmenedzsment

25 kávészünet


Letölteni ppt "Áttekintés, új felület és fájlformátumok, áttérés és bevezetés Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország."

Hasonló előadás


Google Hirdetések