Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter 2012.09.25.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter 2012.09.25."— Előadás másolata:

1 Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter

2 Miről beszélünk? Az eszköz a promóció A cél az eladás „Az internet és mobileszközök terjedésével a promóciók egyik fő platformja a web lett, és önálló online promóciókat is gyakran futtatnak a márkák.” forrás: wikipediaonline promóció Nevesítsük!

3 A cél az eladás. Web, online promóciók….De! Mit adunk el, kinek, ki segít ebben?

4 4 Gyártó és fogyasztó közt Mi vagyunk a eszköztár

5 5 A „Ringier eszköztára” Bulvár Sport Női Youth Közéleti

6 De mi a platform?

7 Az eszközök rendelkezésre állnak… …egész nap

8 Indul a nap

9

10 Indul az autó

11

12 Indul a munka

13

14 Indulunk haza

15

16 Indul a fitnessprogram

17

18 Indul az este

19

20 Indul a vásárlás másnap reggel, ha jól céloztunk!

21 De a jövőben akár máshogyan…

22 Ahogyan mi célzunk– Blikk Bumm

23 A márka számít. Az eszköz bármi lehet

24 Egyszerű ez Indulhatunk? Ötlet Kapcsolódási pont Célzás Kommunikációs csatorna Két erős és hiteles márka

25 Köszönöm a figyelmet! Ádám Péter


Letölteni ppt "Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter 2012.09.25."

Hasonló előadás


Google Hirdetések