Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bemutatkozik az Aegon 2014. február. 2 Tartalom 3  Érdemes bemutatni az Aegon „Ma tegyünk a holnapért!” videóját  A videó megtalálható a Youtube-on.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bemutatkozik az Aegon 2014. február. 2 Tartalom 3  Érdemes bemutatni az Aegon „Ma tegyünk a holnapért!” videóját  A videó megtalálható a Youtube-on."— Előadás másolata:

1 Bemutatkozik az Aegon 2014. február

2 2 Tartalom

3 3  Érdemes bemutatni az Aegon „Ma tegyünk a holnapért!” videóját  A videó megtalálható a Youtube-on az alábbi linken: http://www.youtube.com/watch?v=u_wXIr_Nk1Y http://www.youtube.com/watch?v=u_wXIr_Nk1Y  Ha szeretné bemutatni a videót, forduljon Marjolein Dekkerhez, a Csoport Vállalati Kommunikációs osztályának munkatársához (marjolein.dekker@aegon.com), aki elküldi a videót vagy a videót tartalmazó diát.marjolein.dekker@aegon.com A Ma tegyünk a holnapért videó

4 4 27.500 MUNKATÁRS 1 25 országban van jelen Észak- és Dél-Amerikában, Európában és Ázsiában 2 milliárd euró 20 milliárd euró Adózás előtti eredmény 2013-banKifizetett károk és szolgáltatások 2013-ban Jövedelemtermelő befektetések 482 milliárd euró 1 AA- pénzügyi erő besorolás 1) As per March 31, 2014 Az Aegon dióhéjban Több, mint 150 éves múlt Életbiztosítás, nyugdíjpénztár & vagyonkezelés

5 5 Két holland biztosító (Ago és Ennia) hozta létre az Aegon-t Az Aegon története a XIX. sz. első felére nyúlik vissza <19001983 Nemzetközi terjeszkedés 1983 - 2008 A stratégiai átalakítás végrehajtása Ma tegyünk a holnapért Észak- és Dél-Amerika ‣ Partneri együttműködés Brazíliában és Mexikóban Egyesült Királyság Európa ‣ Spanyolország ‣ Partneri együttműködés Franciaországban az AG2R La Mondialelal Közép-Kelet Európa ‣ Magyarország volt a régiós terjeszkedés motorja Ázsia ‣ A régiót a hong kong-i központ irányítja ‣ Vegyesvállalatok Kínában, Japánban és Indiában Az ügyfelek szolgálatában az 1850-es évek óta ‣ A stratégia végrehajtása és további üzleti lehetőségek felkutatása 4 stratégiai célkitűzés

6 6 Az Aegon küldetése: segítünk az embereknek felelősséget vállalni a pénzügyi jövőjükért…

7 7 …minden élethelyzetben Védelem Megtakarítások és befektetések Gazdálkodás a nyugdíjazást követően Ügyfeleink munkával töltött évei során megóvjuk mindazt, ami számukra a legfontosabb: a családjukat és az otthonukat. Vagyon Munkával töltött évek Segítünk nekik megtakarítani és befektetni a jövőre… …és a nyugdíjas éveikben stabil jövedelmet biztosítunk. Otthonteremtés? Családalapítás? Nyugdíjtervezés? Nyugdíjas évek? Gondozás? Egészségbiztosítás Életbiztosítás Lakásbiztosítás Befektetési alapok Hosszú-távú befektetések Unit-linked Hagyatéktervezés Életjáradék Örökösödés megtervezése Időskori gondozás Életkor

8 88 Megbízható és tiszteletreméltó Szilárd alapok Legszívesebben ajánlott Célunk, hogy vezető szerepet töltsünk be minden választott piacunkon  Ügyfeleink körében  Üzleti partnereink körében  Munkatársaink körében, mint legjobb munkahely  Választott piacainkon  Ügyfélszolgálati méréseken  A kockázati profilunk és a tőkepozíciónk terén  Megbízható termékek és szolgáltatások  Felelősségteljes befektetések  A közösségeinkben

9 9 Termékeinkre és szolgáltatásainkra még soha nem volt ekkora szükség… Szakértelmünk Trendek  Várható élettartam növekedése, öregedő társadalmak  Alapjaiban megváltozott kereslet  Egyre kisebb biztonsági háló  Bizonytalan gazdasági helyzet  Volatilitás a pénzpiacokon Védelem Vagyongyarapítás Nyugdíjazás és nyugdíjas évek

10 10 Az Aegon értékesítési csatornái közül egyre fontosabb a digitális csatorna  Saját értékesítési hálózat  Bankok  Brókerek  Direkt marketing  Független pénzügyi tanácsadók  Worksite marketing Közvetlenül a fogyasztóhoz - Digitális

11 11 Sokkal közelebb kell kerülnünk azokhoz, akik számítanak ránk...... ezért egyre többet kell áldoznunk az innovációra és a technológiai fejlesztésekre

12 12 Személyre szabott ügyfélélmény

13 13 Jobban meg akarjuk érteni az ügyfeleinket, hogy még inkább azt adjuk, amire szükségük van Meghallgatjuk Cselekszünk Tanulunk belőle 109876543210 TámogatókPasszívakKritikusok Net Promoter Score (NPS) = % Támogatók - % Kritikusok Net promoter score (NPS) a termékek és az ügyfélszolgálat fejlesztésében

14 14 Miért ajánlják szívesen a vállalatainkat szerte a világon? Elkötelezett, barátságos, és szakmailag felkészült ügyfélszolgálati munkatársak Gyors és hatékony szolgáltatás Az emberek megbíznak bennünk, hogy mellettük állunk

15 15  A fenntarthatóság lényege a hosszú-távú, jövedelmező működés  Élet- és nyugdíjbiztosítóként az Aegon egy egész életre szóló ígéretet tesz az ügyfeleinek ► Ügyfeleinknek tudniuk kell, hogy az Aegon mindig ott lesz, hogy betartsa az ígéretét  Hogyan tudunk ennek megfelelni? ► Olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálunk, amelyekben az ügyfeleink megbíznak ► Felelős befektetési politikával ► A közösségek támogatásával Az Aegon minden érintett fél számára fenntartható működésre törekszik

16 16 Betartjuk az ígéreteinket… Károk és szolgáltatások kifizetése 2013-ban 20 milliárd eurót fizettünk ki károkra és szolgáltatásokra az ügyfeleinknek… 2009 óta az Aegon mintegy 25%-kal csökkentette a CO 2 kibocsájtást, kevesebb vizet fogyaszt és hulladékot termel… Környezetvédelem Felelős befektetési politika Közösségek támogatása Az Aegon közel 250 milliárd eurónyi vagyont kezel felelősen… 2012-ben az Aegon közel 6 millió euróval támogatta a helyi közösségeket…

17 17 Az Aegon nemzetközi jelenléte

18 18 Két márkanév; EGY Aegon Az Aegon 1999-ben vásárolta fel a Transamerica-t <190019831983 - 2008Ma tegyünk a holnapért A Transamerica 1928-ban jött létre Észak- és Dél-Amerikában a Transamerica az Aegon zászlóshajója A Transamerica története a XX. sz. elejére nyúlik vissza ‣ 1904: Amadeo Giannini megalapította a Bank of Italy-t San Franciscóban egy ivóból átalakított üzlethelyiségben, azzal a céllal, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a pénzügyi szolgáltatásokat ‣ 1928: Giannini összeolvadt a Bank of America-val ‣ 1930: Az Occidental Életbiztosító Társaságot felvásárolta a Transamerica Corporation ‣ 1956: A banki és az életbiztosítási üzletágat szétválasztották, és ez utóbbi vitte tovább a Transamerica nevet ‣ 1972: Felépült a Transamerica ikonikus, piramist formázó székháza San Franciscóban ‣ 1999: A Transamerica beleolvadt az Aegon-ba Örökségünk garancia a jövőre Ma tegyünk a holnapért

19 19 Az Aegon Észak- és Dél-Amerikában: segítünk ügyfeleinknek olyan jövőt építeni, amelyre bizton számíthatnak  Jelen vagyunk az Egyesült Államokban, Kanadában és Latin-Amerikában  Három üzletág: ► Élet és védelem ► Egyéni megtakarítások és nyugdíj ► Munkaadói megoldások és nyugdíj  Közel 12.000 munkatárs  Az Egyesült Államokban a 10 legnagyobb szolgáltató között változó hozamú életjáradék, vegyes, és kockázati biztosításokban  Zach Johnson, Taylor Coutu és Kyle Stanley amerikai golfozók fő szponzora

20 20 Az Egyesült Államokban három üzletágunk van Élet és védelem Munkaadói nyugdíjmegoldások Egyéni megtakarítások és nyugdíjbiztosítások  Egyéni élet, önkéntes worksite és kiegészítő egészségbiztosítás  Stabil piac, megbízhatóan növekvő bevétel  Minőségi, alacsony kockázatú jövedelem Sokszínű és célzott értékesítés  23.000 munkaadó és 3,1 millió biztosított szolgálatában  Minden nyugdíjszegmensben jelen vagyunk: ► Meghatározott szolgáltatás ► Meghatározott járulék ► Kis és nagyvállalatok ► Magán és állami szektor ► Csomagban vagy egyenként is Ágazati értékelés  Életjáradék és befektetési alapok  Erős növekedési potenciál a volumennek, az értékesítési csatornáknak és a technikai feltételeknek köszönhetően  Tanácsadói díjakra alapuló minőségi bevételek  Fix hozamú életjáradék  Befektetéshez kötött életjáradék  Befektetési alapok 13.3 Bruttó betétek (milliárd USD) Affinity piacok Brókeri csatorna Saját hálózat Munkavállalói juttatások

21 21 Az Aegon vezető szerepet tölt be Hollandiában  Az egyik legnagyobb élet- és nyugdíjbiztosító  Közel 4.200 munkatárs  Első helyen áll csoportos nyugdíjbiztosításban; hatodik az egyéni életbiztosításokban  Többcsatornás értékesítés; ► Brókerek ► Bankok ► Direkt marketing  Az Ajax focicsapat és a holland evezőszövetség fő szponzora

22 22 Az Aegon így segíti Hollandiában az ügyfelei jövőjét Értékesítés az Aegon.nl honlapján Ügyféligények Knab Kroodle

23 23 Aegon UK: lehetővé tesszük, hogy ügyfeleink megteremtsék maguknak az általuk megálmodott jövőt  Története 1831-re nyúlik vissza a Scottish Equitable megalapításáig  Nyugdíjbiztosítás, munkahelyi megtakarítások és védelem  Kb. 2.400 munkatárs  Vezető pozíció az Aegon UK díjnyertes platformjának köszönhetően, 1,6 milliárd angol font* kezelt vagyon  A brit tenisz kiemelt partnere * 2014. máricus 31.-én

24 24 Online nyugdíjplatform, amely segít optimalizálni a nyugdíjcélú befektetéseket, vonzó megoldást kínálva a tanácsadóknak, munkaadóknak és munkavállalóknak egyaránt Aegon Retirement Choices (ARC): díjnyertes nyugdíjplatform Munkahelyi megtakarítások Munkavállalói megoldások Nyugdíjazáskor Halmozás és felhasználás a tanácsadói piacnak Tanácsadás nélkül Önkiszolgáló megoldás ügyfeleknek, plusz szolgáltatások meglévő árva ügyfeleknek

25 25 Jelentős növekedési potenciál Közép-Kelet Európában  Az Aegon 1992-ben lépett Magyarországra; amely a régióban történő további terjeszkedés motorjává vált  Jelen vagyunk Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában; Szlovákiában; Törökországban és Ukrajnában  Életbiztosítás, nyugdíjpénztár, és lakásbiztosítás  A növekedés motorja az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások megerősítése, köztük az innovatív e-megoldásoké is ► Aegon Direkt portál sikere Magyarországon a vagyonbiztosításban

26 26 Ázsia kiemelt jelentőségű az Aegon számára a hosszú távú növekedési potenciál miatt KÍNA (50%) Aegon - CNOOC Hagyományos élet, egészség, unit-linked, csoportos biztosítások INDIA (26%) Aegon - Religare Hagyományos élet, egészség, nyugdíj JAPÁN (50%) Aegon - Sony Life Befektetéshez kötött életjáradék Ázsia Regionális központ Hong Kong-ban: irányítás, támogatás, szolgáltatások

27 27 Az Aegon Vagyonkezelő elismert szaktekintély  Központ: Hága, Cedar Rapids, Baltimore, Toronto, Budapest és Madrid  156 Md* euró kezelt vagyon,  Széleskörű vagyonallokációs megoldások  Központ: Edinburgh és London  64 Md* euró kezelt vagyon  Széleskörű vagyonallokációs megoldások  Központ: Groningen, Hollandia  18 Md euró kezelt vagyon  Vagyonkezelői tanácsadás  49% Aegon részesedés  Központ: Shanghai  3 Md euró kezelt vagyon*  Vagyonkezelés Az Aegon Vagyonkezelő kínálata eltérő ügyféligényekre is kínál megoldásokat * 2013. december 31-én

28 28 Az Aegon Vagyonkezelő különleges ajánlatai az ügyfeleknek Értékteremtés releváns megoldásokkal és bizonyított teljesítménnyel EUR 240 Md 1) Forrás: Aegon – 2013. december 31-én EUR 240 Md 1) Kezelt vagyon Md euró

29 29 Variable Annuities Europe (befektetéshez kötött életjáradék) segít az embereknek kézbe venni a nyugdíjas éveiket = Pénzpiacok volatilitása Egyre növekvő várható élettartam és elöregedő társadalmak Kisebb a kormányok, a munkaadók és a család nyújtotta biztonsági háló Igény a hosszú távú védelemre Igény a vagyongyarapításra Igény pénzügyi garanciákra  Variable Annuities Europe az Egyesült Királyság, Franciaország és Németország területén működik  UK befektetéshez kötött életjáradék új üzlet GBP 1,1 milliárd (2013)  Európa többi országában 1-2 milliárd euró

30 30 Mellékletek

31 31 Gábor Kepecs CEO Aegon CEE Az Aegon Igazgatótanácsa Darryl Button CFO Aegon N.V. Mark Mullin CEO Aegon Americas Marco Keim CEO Aegon The Netherlands Alex Wynaendts CEO Aegon N.V. Adrian Grace CEO Aegon UK Tom Grondin CRO Aegon N.V.

32 32 Az Aegon Nyugdíjfelkészültségi indexe megerősíti a várható globális nyugdíjkatasztrófát Forrás: “A nyugdíj változó arca – Aegon Nyugdíj Felkészültségi Kutatás 2013  A nyugdíjra való felkészültség alacsony szintje globális probléma a kormányok, munkaadók és egyének számára  A legtöbben tudják, hogy a jövő nyugdíjasai rosszabb helyzetben lesznek nyugdíjasként, mint a mai nyugdíjasok  A nyugdíjkorhatár kitolása nyilvánvaló megoldásnak tűnik, de megvannak a korlátai  A nyugdíjakkal kapcsolatos széles körű tudatlanság akadálya a felkészülésnek  A nyugdíjjal kapcsolatos kockázatok ismeretében sokan keresik a megoldást Ala- csony Közepes 20122013

33 33 Az Aegon termékeinek áttekintése Fő üzletágak É- és D-Amerika Hollandia U. K. Új piacok  Életbiztosítások és megtakarítások     Nyugdíjbiztosítások    Általános biztosítás beleértve baleset és egészség   - -     Vagyonkezelés      Megjegyzés: A pipák száma azt jelzi, hogy az adott piacon mekkora jelentősége van a termékcsoportnak az Aegon számára

34 34 Erős nemzetközi jelenlét több, mint 25 országban

35 35 Ázsia Európa Észak- és Dél-Amerika Vezető piaci pozícióinkra építünk Forrás: Aegon – A helyezések számos külső forrás és az Aegon becslése alapján kerültek meghatározásra 1) Előzetes becslés az Eureko’ életbiztosítási és nyugdíj üzletágának akvizícióját követően Brazília # 12 Életbiztosítás Franciaország # 10 Életbiztosítás Amerikai Egyesült Államok # 5Egyéni életbiztosítás # 8Befektetéshez kötött életjáradék # 12Nyugdíj Kanada # 5Vegyes életbiztosítás # 6Kockázati életbiztosítás Egyesült Királyság # 7 Egyéni nyugdíj # 3 Csoportos nyugdíj # 10Egyéni védelem # 10Életjáradék Közép- és Kelet-Európa # 6 Életbiztosítás (Magyarország) # 1Lakásbiztosítás (Magyarország) # 3Nyugdíj (Románia 1 ) # 8 Életbiztosítás (Ukrajna) # 12 Életbiztosítás (Törökország) # 5 Unit-linked (Lengyelország) Hollandia # 1Csoportos nyugdíj # 6Egyéni életbiztosítás # 6 Baleset- és egészségbiztosítás # 10Vagyonbiztosítás Spanyolország Az eddigi helyezéseink nem tükrözik a jelenlegi működésünket Kína # 11 A külföldi kézben lévő biztosítók rangsorában Japán # 1 Befektetéshez kötött életjáradék India Most indul

36 36 Az Aegon nemzetközi jelentési struktúrája Aegon N.V. É- és D-Amerika Hollandia U.K.U.K. U.K.U.K. Új piacok Egyesült Államok  Élet és védelem  Egyéni megtakarítás és nyugdíj  Munkaadói nyugdíjmegoldások Kanada Latin-Amerika  Brazíla (vegyesvállalat a Mongerallal, 50%)  Mexikó (vegyesvállalat a Seguros Argos-szal, 49%) Közép- és Kelet Európa  Csehország  Magyarország  Lengyelország  Románia  Szlovákia  Törökország  Ukrajna Ázsia  Kína (vegyesvállalat a CNOOC-vel, 50%)  India (vegyesvállalat a Religareval, 26%)  Japán (vegyesvállalat a Sony Life-fal, 50%)  ADAMS (Aegon Direct and Affinity Marketing Services)  TLB (Transamerica Life Bermuda, Szingapúr & Hong Kong) Spanyolország Aegon Vagyonkezelő Befektetéshez kötött életjáradék Európa Franciaország (vegyesvállalat az AG2R La Mondialelal, 35%)  Élet és megtakarítás  Nyugdíj  Non-life  Értékesítés  Életbiztosítás  Nyugdíj  Értékesítés

37 37 Színkódok az Aegon vállalati Power Point sablonjához Elsődleges 0 92 174 99 113 122 168 183 191 Aegon BLUE Aegon DARK GREY Aegon GREY Másodlagos 54 166 9 205 204 0 249 160 0 Aegon GREEN Aegon RIO GRANDE Aegon YELLOW Grafikonok / Ábrák 183 22 87 107 94 151 56 167 141 Aegon MAROON FLUSH Aegon KIMPERLY PURPLE AegonK EPPEL GREEN


Letölteni ppt "Bemutatkozik az Aegon 2014. február. 2 Tartalom 3  Érdemes bemutatni az Aegon „Ma tegyünk a holnapért!” videóját  A videó megtalálható a Youtube-on."

Hasonló előadás


Google Hirdetések