Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt."— Előadás másolata:

1 A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.

2 Transformers of the Net A TV, mint egy transformer játékautó, át tud alakulni digitális tartalomszolgáltatóvá.

3 Az „alkatrészek” tartalmak, videók, hírek, pletykák, képek, márkák, sztárok, csatornatámogató oldalak, bulvár site, hírsite…

4 A TV, mint tartalomgyár 2007-ben az RTL Klub összes magyar gyártású műsora: Összesen: perc TARTALOM (= 3464 óra, azaz 144 napnyi időtartam) Hírműsorok, magazinok, sportműsorok, vetélkedők, portré, sorozatok stb.

5 A televízió vs. Internet, heti elérés A televíziócsatornák elérése egyelőre sokkal magasabb mint az interneté. Forrás: AGB Nielsen, hét, Medián WebAudit látogatószám, 7.hét

6

7

8

9

10

11

12

13

14


Letölteni ppt "A TV, mint portál Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések