Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egészségprogram Benefit (előny, haszon) Szűrővizsgálatok

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egészségprogram Benefit (előny, haszon) Szűrővizsgálatok"— Előadás másolata:

1

2 Egészségprogram Benefit (előny, haszon) Szűrővizsgálatok
korai betegség felismerés egészségesebb és aktívabb munkavállalókra Betegség esetén a gyorsabb ellátás gyorsabb gyógyulás kevesebb betegszabadság csökkenő munkáltatói többletköltségek (pl. a táppénz, munkaerőpótlás) Gondoskodó munkahely lojalitás Szabadon választható munkavállalói kör és szolgáltatási csomag Kulcsember program

3 Generali Munkáltatói Egészségprogram
Kiemelkedő színvonalú egészségügyi ellátásokat a menedzsmentnek és a munkavállalóknak Országos szolgáltatói hálózat Preventív szűrővizsgálatok Ellátásszervezés/ betegút szervezés Járóbeteg-ellátás Laborvizsgálatok Diagnosztikai vizsgálatok Fekvőbeteg ellátás VIP szinten 24 órás egészségügyi tanácsadó vonal

4 A szolgáltató „Elsődleges célunk a prevenció, mert hisszük, hogy a komoly betegségek vagy egészségügyi problémák kialakulása csökkenthető, megelőzhető.”

5 Milyen szolgáltatásokat nyújtunk?
Szolgáltatás típusok ALAP IDEÁL EXTRA Generali Egészségvonal 24-órás telefonos egészségügyi tanácsadással, ellátásszervezés időpontfoglalással, orvosi rendelkezésre állással J Generali preventív szűrőprogramok Generali preventív szűrőprogram (életkor szerinti, személyre szabott) Szájüregi/fogászati szűrés és dentálhigiéniás kezelés (fogkő levétel) (évente) Bőrrákszűrés (kétévente) E-pszichológiai (felnőtt és gyermek-fiatal) tanácsadás: párkapcsolati, életmóddal kapcsolatos témák, életvezetési problémák, munkahelyi és más stresszhelyzetek, egzisztenciális problémák, gyermeknevelési tanácsok, speciális élethelyzetekkel kapcsolatos problémák,(idős szülők, pályaválasztás), karrier tanácsadás Terhesség megállapítása Az általános feltételek 1. számú melléklete tartalmazza a szolgáltatási csomagokról szóló összefoglaló táblát, azok részletes leírását, valamint az egészségügyi szolgáltatások igénybevételéhez szükséges tudnivalókat. Ez a feltételek legfontosabb része! Orvosi rendelkezésre állás: Betegség vagy baleset következményeként szükségessé vált, Generali Egészségvonalon keresztül vagy személyesen igényelhető belgyógyászati alapellátás és háziorvosi jellegű ellátás. Háziorvosi jellegű ellátás: olyan ellátás, mint a háziorvosnál, viszont pl. nem vehet táppénzre. GENERALI EXTRÁK

6 Korlátlan igénybevételi lehetőség!
Milyen szolgáltatásokat nyújtunk? Szolgáltatás típusok ALAP IDEÁL EXTRA Járóbeteg-ellátás: belgyógyászat, fül-, orr-, gégészet, szemészet, nőgyógyászat, urológia, bőrgyógyászat, gyermekgyógyászat J Laborvizsgálatok: alapvető vérvizsgálatok,vizeletvizsgálat, székletvizsgálat, alapvető fertőzésvizsgálatok, férfiaknak: prosztatarák kiszűrése (PSA) Diagnosztikai vizsgálatok: nőgyógyászat citológiai vizsgálattal, EKG, ultrahang (UH), Röntgen, mammográfia, Doppler illetve arteriográfos érvizsgálat, hallásvizsgálat, anyajegy-vizsgálat, allergiateszt, csontsűrűség-vizsgálat sarokcsontból, szem- és látásvizsgálat ALAPELLÁTÁS Korlátlan igénybevételi lehetőség!

7 Milyen szolgáltatásokat nyújtunk?
Szolgáltatás típusok ALAP IDEÁL EXTRA Járóbeteg-ellátás: allergológia, kardiológia, reumatológia, ortopédia, tüdőgyógyászat, neurológia, gasztroenterológia, onkológia, dietetika J Laborvizsgálatok: immunológiai vizsgálatok, hormonvizsgálatok, daganatos betegségek kiszűrése, HIV-teszt és más szexuális úton terjedő betegségek kiszűrése, genetikai vizsgálatok, mérgezések vizsgálata Diagnosztikai vizsgálatok: sejt- és szövetvizsgálatok, allergének kimutatása vérből,endoszkópos-tükrözéses vizsgálatok, MRI, CT, PET, centrális csontsűrűség-vizsgálat, az agy és izmok illetve idegek elektromos aktivitásának vizsgálata (EEG, EMG, ENG), érrendszeri vizsgálatok és angiográfia, enterográfia, radioizotopos vizsgálatok, izületi tűszúrásos vizsgálatok, légzésfunkció vizsgálata EXTRA ELLÁTÁS Korlátlan igénybevételi lehetőség!

8 Milyen szolgáltatásokat nyújtunk?
Szolgáltatás típusok ALAP IDEÁL EXTRA Terhesgondozás (Egészségközpontokban Bp.-en) J Házivizit: Orvosszakmailag indokolt akut esetben otthoni gyermek- és felnőtt orvosi ellátás Bp.-en és 60 km-es körzetében (Családi szerződés esetén!) Betegszállítás (mentővel max Ft/fő/év) Ambuláns műtétek Egynapos sebészet Kórházi fekvőbeteg-ellátás V.I.P-szinten (max. 60 nap, max Ft/biztosítási év) Háziorvosi jellegű házivizit…

9 Szolgáltatási csomagok
Alap Ideál Extra Generali Extrák Alap járóbeteg ellátás Extra járóbeteg ellátás Terhesgondozás (20 fő felett korlátozás nélkül minden hölgynek!) Házivizit Betegszállítás Ambuláns műtét Terhesgondozás (20 fő felett korlátozás nélkül minden hölgynek!) Egynapos sebészet Kórházi ellátás, V.I.P. 20%-os árkedvezmény a biztosítással nem fedezett, diagnosztikai vizsgálatokra, járóbeteg-ellátásokra közvetlenül a Medicover Egészségközpontokban!

10 10 fő alatti céges tarifa Generali Egészségprogram
Egyéni Bruttó éves díjak havi díjfizetési ütem szerint – Ft/fő Korsáv Alap Ideál Extra 0,5-24 évesek 60 000 99 000 25-29 évesek 62 000 30-34 évesek 73 000 35-39 évesek 79 000 40-44 évesek 86 000 45-49 évesek 97 000 50-54 évesek 55-59 évesek Mint egyéni!!!

11 10 főtől - Kollektív Tarifa
Generali Munkáltatói Egészségprogram Bruttó éves díjak havi díjfizetési ütem szerint Csoportos (kollektív) Alap Ideál Extra Ft Ft Ft

12 Kis céges (egyéni díjból): 2-5 fő: 6% 6-9 fő: 8%
Létszámkedvezmények Kollektív: 20-49 fő: 6% 50-99 fő: 12% 100 fő fölött: 18% Kis céges (egyéni díjból): 2-5 fő: 6% 6-9 fő: 8% Kollektív pótdíj: 15% csoportos szerződéskötés esetén, ha a több éves tartam alatt a létszám 10 fő alá csökken, de a szerződésben minimum 6 fő marad, akkor a szerződés továbbra is kollektív szerződés maradhat, de 15% pótdíjat számítunk fel. Ha a több éves tartam alatt a bármely eredetileg 10 fő felett indult szerződés létszáma 6 fő alá csökken, akkor mint kollektív szerződés megszűnik, és a cég mint szerződő EGYÉNIBEN külön-külön megkötheti a munkavállalókra a szerződést.

13 Miért jó a munkavállalónak? 1
24 órás telefonos tanácsadás áll rendelkezésre nincs várólista Igényes, tiszta környezetben látják el, megfelelő minőségben nincs hálapénz szakszerű ellátást, figyelmességet kap a biztosító fizet az ügyfél helyett nincs várakozás, időpontra megy az ügyfél kedvesség és pontosság jellemzi a szolgáltatást megszervezik az ellátását, figyelemmel kísérik a beteg útját a felépülésig

14 Miért jó a munkavállalónak? 2
részletes dokumentáció áll rendelkezésre az állapotától gyors gyógyulás esélyét kapja a megelőzéshez szűrővizsgálatok állnak a rendelkezésére már az alapcsomag is tartalmaz minden alapellátást kisebb műtétek és kórházi ápolás esetén is szolgáltat magas színvonalon az extra csomag betegszállítás költségét is téríti extra és ideál csomag Lojalitás, egészség, kevesebb táppénz….. Ami jó a munkatársaknak, jó a munkáltatónak is!

15 Ami jó a munkatársaknak, jó a munkáltatónak is!
adó-és járulékmentes juttatás, a biztosítás teljes díja költségként elszámolható a biztosítás díja nem számít bele az évi Ft-os béren kívüli juttatási keretbe adható akár kafetéria rendszeren keresztül is

16 Egészségprogram Egészségügyi problémák kényelmes és időtakarékos kezelése. Ellátások megszervezése, komplettebb szolgáltatási tartalom, gyors hozzáférés. Az ügyfél egyszerre spórol időt és pénzt úgy, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást kap. Emberközpontú, megbízható, nincs várólista, nincs sorban állás. Korlátlan hozzáférés a járóbeteg ellátáshoz, diagnosztikához, laborvizsgálathoz, önrész nélkül. Generali több, mint 10 éves tapasztalata a területen. Munkáltatói gondoskodás három lába: egészségpénztár, összegbiztosítás, szolgáltatásfinanszírozás

17 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Egészségprogram Benefit (előny, haszon) Szűrővizsgálatok"

Hasonló előadás


Google Hirdetések