Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában"— Előadás másolata:

1 Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Mányai Csaba

2 Válság van…

3 ami tegnap még működött, az ma már nem versenyképes

4 42 Nehéz a helyzet, nagy a nyomás, így válaszokat keresünk. De, ahogy azt a galaxis útikalauz stopposoknak segítségével Douglas Adams jól illusztrálta, ez trükkös feladat. A válasz 42, de mi is egész pontosan a kérdés. Így vagyunk egy kicsit mi is a marketingben. Keressük a válaszokat, de nem figyelünk oda a kérdésre eléggé. Pedig a valódi megoldás ebben az irányban rejlik.

5

6 A kérdés az, hogy hogyan költjük el a pénzt úgy, hogy értelmes és költséghatékony legyen, hogy valódi értéket és hatást generáljon, hogy hogyan nem dobjuk a pénzt a szemétbe.

7 ami nem elég amire szükség van + új eszközök új technikák új csatornák
új szemlélet új logika új struktúra De amikor válaszokat keresünk, azt a hagyományos módon tesszük. Ezeket keressük, de ez sajnos nem elég. + új eszközök új technikák új csatornák

8 többre van szükség az újrafestésnél

9

10 a siker minden esetben mások döntésein múlik
Merthogy, még egyszer…

11 a döntések kontextusa alapvetően megváltozott

12 3 trend ami megváltoztatja a marketing világát
3 trend, ami leírja és értelmezi mindazt, ami körülöttünk történik a marketing területén. 3 alapvető trend, amely mindent meghatároz és megváltoztat.

13 a valóság szerkezete

14 a valóság szerkezete fogyasztók működése

15 a valóság szerkezete fogyasztók működése az üzleti érték forrása

16 terep ellenfél fegyver

17 valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság fogyasztók működése üzleti érték forrása

18 a változás 4 pillére Hálózati Valóság

19 valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság aktív részvétel fogyasztók működése üzleti érték forrása

20 akik vasút mellett laknak,
hozzászoknak a zajhoz Az új világban megjelent egy új, minden eddigitől eltérő és erősebb versenytárs: a mindent elnyomó zaj.

21 aktív részvétel… Falakat épít, hogy megvédje magát. A „nem hallom”, „nem érek rá”, „nem érdekel” falait, melyek mára az üzleti siker legfontosabb korlátaivá és kihívásaivá váltak. soha nem látott mértékű bizalmatlanság, elutasítás és reklámkerülés

22 kontroll és multitask

23 társasági életet élnek
keresnek alkotnak ad-skip megosztanak kérdeznek ad-share kommentálnak ad-rate átalakítanak kifiguráznak társasági életet élnek … részt is vesznek

24 valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság aktív részvétel élmény gazdaság fogyasztók működése üzleti érték forrása

25

26 élmény szolgáltatás termék áru személyre szabás személyre szabás
rendez személyre szabás szolgáltatás nyújt árusodás termék A legjobb példa talán a mobil kapcsolat szolgáltatás árusodási folyamata, ahogy a kapcsolat biztosítása (az alapvető szolgáltatás) ma már szinte teljes egészében áru (az ár számít), és a verseny, a prémium ár a kapcsolódás köré épülő élményben van: az eszköz (pl. i-Phone), a content és az ügyfélkapcsolat. készít árusodás áru elvesz, kinyer Joseph Pine: Experience Economy

27 ez már egy új világ

28 útkereszteződéshez értünk

29 egy új marketing logikára

30 hogyan érhetünk el hatást az új világban?

31 Gondolkodjunk fordítva!

32 Marketing Interakció Tervezés

33 egy összefüggő rendszer
termék környezet érintkezési pont menedzsment kreatív engagement márka élmény reklám környezet közösségi környezet

34 Mi áll a változás útjában?
a régi szemlélet rutinba és struktúrába bebetonozva

35 És ha bárkinek kérdése volna, keressen bátran!
Köszönöm a figyelemet!

36 átlagos hagyományos TV reklám kampány
átlagos „kiérdemelt figyelem” kampány


Letölteni ppt "Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában"

Hasonló előadás


Google Hirdetések