Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Invitel Ha több kell.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Invitel Ha több kell."— Előadás másolata:

1 Invitel Ha több kell

2 Kit takar az Invitel márkanév?
Hungarian Telephone Cable Corp. (Egyesült Államok)

3 Megújult cégcsoport legfontosabb adatai
Összesített éves forgalom 660 millió USD (~430 millió EUR) Összesített ügyfélszám Több, mint 1 millió lakossági előfizető Több, mint üzleti ügyfél A legmodernebb saját tulajdonú gerinchálózat az ország egész területén 7152 km optikai hálózat A hálózat kiépítésére fordított eddigi befektetés: Több mint 1 milliárd USD Vezető alternatív szolgáltató az egész közép-kelet európai régióban Km optikai hálózat Magyarországon kívül (Memorex) Az új HTCC csoport Invitel márkanév alatt a 2. legnagyobb vezetékes szolgáltató és az 1. számú alternatív szolgáltató Magyarországon

4 Földrajzi lefedettség
nemzetközi hálózat országos gerinchálózat Redundancia Kiterjedt földrajzi lefedettség Megnövelt kapacitás a hálózatok egyesítésével Több telephely szerződhet egyetlen szolgáltatóval

5 Milyen előnyökkel jár az egyesülés?
Még kedvezőbb díjazású szolgáltatásokat vehet igénybe Még teljesebb, az igényeihez még inkább illeszkedő termék portfolióból választhat Még kiterjedtebb földrajzi lefedettség és megnövelt kapacitás jön létre a két hálózat egyesítésével Még több telephelyén szerződhet egyetlen szolgáltatóval Az egyesülés legnagyobb nyertese: ÖN és VÁLLALKOZÁSA!

6 Miért éppen az Invitel? Az Invitel partnerséget kínál, hiszen az egyedi problémákra testhezálló megoldást ajánl Ügyfélközpontú, mert cégfilozófiájának középpontjában az ügyfél áll Komoly tapasztalattal rendelkezik, hiszen több mint 50 ezer üzleti ügyfelet szolgál ki országszerte 24 órás HelpDesket üzemeltetünk a gyors segítségnyújtás érdekében Rugalmas és hatékony, mert releváns kérdésekre, releváns válaszokat ad Az Invitel kínálatában megtalálja a ma és a közeljövőben használatos valamennyi távközlési szolgáltatást

7 Megoldásaink

8 Hang alapú megoldásaink
Az Invitel kínálatában megtalálja a ma és a közeljövőben használatos összes telefonszolgáltatást, szolgáltatunk hagyományos analóg vonalon, modern digitális ISDN kapcsolaton, vagy IP telefon segítségével Interneten és adathálózatokon keresztül. Full ISDN Teljes körű ISDN szolgáltatás Egyetlen számla a teljes hangszolgáltatásról Jelenlegi telefonszámait megtartva válthat a szolgáltatásunkra Az Önök cégének telefonforgalmi sajátosságaihoz igazodó megoldás iPro A klasszikus távközlés alternatívája, rugalmas internet alapú technológia Hálózaton belül ingyen telefonálhat Gyors telepítés

9 Internet alapú megoldásaink
Ma már elengedhetetlen eszköz a kapcsolattartásban az internet. Az Invitel összeköti Önt az Internet világméretű hálózatával. A legegyszerűbb ADSL kapcsolattól kezdve, a minden igényt kielégítő, több száz megabites Ethernet kapcsolatig alkalmazkodunk igényeihez. Bérelt vonali internet Szimmetrikus sávszélesség-kiosztás le- és feltöltésre Magas rendelkezésre állás (akár éves 99,9%-os) Garantált sávszélesség ADSL Aszimmetrikus internetkapcsolat Hálózaton belül ingyen telefonálhat Rendelkezésre állás 98% (minimum 96%)

10 Szerverhoszting megoldásunk
Megfelelő környezetet biztosítunk szerverei számára Szabályozott hőmérséklet, évi 99,99%-os rendelkezésre állással Szünetmentes áramellátás, 99,99%-os rendelkezésre állással Nagy sávszélességű internetkapcsolat, korlátlan adatforgalom évi 99,99%-os rendelkezésre állással Egyéb biztonsági berendezések: tűzvédelem, behatolásvédelem Lehetőség polcon vagy rackszekrényben történő elhelyezésre Lehetősége van szerverbérletre – Miért kötné le anyagi erőforrásait szervervásárlásba? 0 forintos beruházási díj Meghibásodásból eredő többletfeladatokat átvállaljuk Biztosítottan nagy megbízhatóságú szerverek Lehetőség van cseregép szolgáltatásra meghibásodásból adódó leállások elkerülése érdekében

11 Kiegészítő megoldásaink – Alközpont
Alközpont üzembe helyezése - Házon belüli kommunikációjának segítésére Ingyenes hívás az alközponti mellékek között Automatikus útvonalválasztás lehetősége biztosítja, hogy a hívás a legkisebb költségű útvonalon valósuljon meg Hívásátadás, -átirányítás, -átvétel, foglalt mellék esetén visszahívás Egyszerű és gyors hívásstatisztikák készítése kontrolling szempontból Rugalmasan bővíthető: új mellékek felvételének lehetősége Telephelyek összekötésének lehetősége Lehetőséget teremt hatékony kommunikációra és csoportos munkavégzésre

12 Referenciáink AIG American International School, Budapest
Amerikai Nagykövetség, Budapest Auchan Magyarország Kft. BNP Paribas Budapest Bank – GE Money Bank Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Coca Cola Magyarország Danubius Hotels ELLA Első Lakáshitel Erste Bank GE Hungary GLS Hungary Kft. Lear Corporation Hungary Kft. L'Oréal Hungary Kft. Lufthansa Systems Hungária Kft. Lufthansa Technik Budapest Kft. Magyar Nemzeti Bank Magyar Suzuki MKB Bank MOL Nyrt. Nokia Pepsi Americas Porsche Hungária Renault Hungária Rynart Transport Hungary Kft. Salamander Hungária Kft. Silver Point Capital Summit Motorok Hungary-Nissan UniCredit Bank

13 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Jakócs Krisztián Üzleti szegmensmenedzser


Letölteni ppt "Invitel Ha több kell."

Hasonló előadás


Google Hirdetések