Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése"— Előadás másolata:

1 A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése
HEFOP 1.2. Intézkedés I. Komponens „Szolgáltatásfejlesztés, Stratégia Tervezés, Kutatás” 20 munka- és pályatanácsadó tapasztalatai záróértekezlet Borbély Tibor Bors, FSZH szakmai tanácsadó 2008. február

2 Hová? Kikkel? Hogyan? Miért?

3 Box 4.6. Tiering and deepening of services in Finland
Hová? – egy lehetséges út Box 4.6. Tiering and deepening of services in Finland In Chapter 4: Trends in Service Delivery

4 Kikkel? – horizontalitás, szektorköziség, életútszemlélet

5 A TÁMOP 222 output és eredményindikátorai (első két év)
Hogyan (mérik)? A TÁMOP 222 output és eredményindikátorai (első két év) Mutató neve Mértékegység Kiinduló érték Célérték Pályaorientációs tanácsadásban részesülők száma 30 000/év Pályaorientációval kapcsolatos tréningekben résztvevő szakemberek száma 2000 Pályaorientációval kapcsolatos tréningeket eredményesen elvégző szakemberek száma 1900 Pályaorientációs tanácsadást igénybe vevők elégedettsége % + 20% Posztgraduális képzésben résztvevők száma 50 Új FIT mappák db 100 Felújított FIT mappák Pályaorientációt támogató segédanyagok száma 10 Pályaorientációs filmek 20 Új pályaorientációs nemzeti portál látogatottsága Egyedi látogatók száma éves átlagban [1] +20% [1] Epalya.hu 2007 évi ügyfélforgalmi adatai alapján

6 A szakmai munka Szerviz-nyújtó hálózat megerősítése (50 új tanácsadó, 20 fő NGO szektorközi koordinátor, fő képzése, továbbképzése) – test Pályaorientációs módszertani csoport kialakítása – fej Új módszertani fejlesztések (kérdőívek, adatbázisok összekötése, 2 csatornás pályaorientációs portál, szakmai protokollok fejlesztése, tananyagok készítése, mappák, filmek folytatása)

7

8

9 Vannak erre gyakorlati szakemberként válaszaink?
Miért? Vannak erre gyakorlati szakemberként válaszaink? Vannak erre kutatóként válaszaink? Vannak erre szakpolitikusként válaszaink? Vannak erre végrehajtóként válaszaink? és felhasználóként (diák, egyetemista, szülő, munkaadó, munkavállaló…)

10 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése"

Hasonló előadás


Google Hirdetések