Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató"— Előadás másolata:

1 iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató
FairPrint2006 Hajdúszoboszló, február 4.

2 Agenda AGENDA 3. Piacelemzések, trendek 1. Doqmentor Kft. 2005. éve
2. iGen3 pozícionálás 4. iGen3 számokban Agenda

3 Doqmentor Kft. 2005 Doqmentor Digitális Nyomdaipari Akadémia
Az első iGen3 fecske - Primerate Kft. Printexpo 2005 – 5 x DocuColor250 ISO9000:2001 ~650 M HUF árbevétel

4 Pozícionálás 6600 A4 oldal óránként 350 g/m2, 200 lpi
364x571 mm méretig (B3+)

5 1 5 8 4 X-evolúció DocuColor iGen3 Gen 2 Gen 1 DocuColor 6060
NexPress, Indigo 1 DocuColor 6060 5 8 Xeikon, Canon CLC 5000, DocuColor 40 4 Festék forrás Fotoreceptor Kendő # képátvitelek száma

6 Miért iGen? Gyors átfutás Megfizethető árak a kis példányszámoknál
Nyomtatás a lehető legkisebb selejttel vagy selejt nélkül Perszonalizáció Lokális nyomtatási lehetőség Mutációk Cap Ventures tanulmány 2002 július

7 Miért nem? Előállítási költség túl magas (1000 pld felett)
Nyomatminőség Pantone színek reprodukálhatósága Nyomtatható papírválaszték Cap Ventures tanulmány 2002 július

8 Miért mégis iGen? Előállítási költség túl magas (1000 pld felett) – 15 Ft/B3!!! Nyomatminőség – nézzük csak? Pantone színek reprodukálhatósága – PANTONE Certificate !!! Nyomtatható papírválaszték – az a kivétel, amire nem tudunk nyomtatni!!!

9 Generation 3 Bármely más négy-színes eljárásnál nagyobb színtér
PANTONE certificate Ofszet hatású nyomat Azonos méretű szemcsék

10 Beruházások aránya 49.5% Cap Ventures 2002 július

11 Nyomatok eloszlása Cap Ventures 2002 július

12 Példányszámok Példányszám 2000 2005 2010 1 3% 13% 14% 2 – 500 5% 16% 17% 501 – 2000 10% 15% 2001 – 5000 12% 5001 – 8% 9% 11% 7% 6% felett Összesen: 100% 61% !!! WhatTheyThink 2006, amerikai piac, másolat és nyomat

13 Félelmek TrendWatch Graphic Arts: Printing Forecast 2006

14 Válaszok 1. TrendWatch Graphic Arts: Printing Forecast 2006

15 Válaszok 2. NAPL Printing Economic Research Center 2005 szeptember
Service Citing Service Citing Fulfillment 59.6% Wide-format ink-jet 16.2% Digital printing (variable content) 56.2% Finishing/bindery 16.2% Mailing 47.7% Copying/duplicating 9.2% Four-or-more-color lithography 42.3% Client training 8.5% Database management 30.8% CD services 7.7% Electronic prepress 30.0% Facilities management 6.2% Web/Internet services 23.5% Flexography 5.4% Art, design, creative 21.2% 2-color lithography 5.0% Digital asset management 17.7% B&W lithography 3.1% NAPL Printing Economic Research Center 2005 szeptember

16 iGen3 számokban Eladott gépek országonként France UK Holland 50
Germany 40 Italy Spain 30 Belgium Austria 20 Nordic 10 Switzerland Portugal Greece 2005 június

17 iGen3 számokban Nyomdaipari és nem nyomdaipari eladások aránya 22% 78%
2005 június

18 iGen3 számokban Nem nyomdaipari eladások megoszlása iparáganként
Kereskedelem 4% Államigazgatás Gyártás 45% 16% Pénzügyi szektor 35%

19 Egy példa Japánból… Az ügyfél: Sumimoto Mitsui Card Co. Ltd. Tokio az első VISA kártya kibocsátó Japánban, ma 13 millió ügyféllel rendelkezik Az alkalmazás: Az első teljesen színes hitelszámla kivonat Pontgyűjtő akciók hangsúlyozása – vásárolható termékek, beváltó helyek Pontosabb szegmentálás, 1:1 marketing Demográfiai adatok, vásárlási szokások, használat gyakorisága alapján célzott marketing üzenetek eljuttatása Kivitelező: JAIS (Japan Research Institute) Osakában és Xerox XGS

20 Egy példa Japánból… 24 db iGen3 nyomtató
Xerox Business Services partnerségben

21 …és egy itthonról!

22 Összefoglalás A Doqmentor Kft.
csapata a hazai digitális nyomtatás leg-sikeresebb beszállítója (32% részesedés a hazai „Xerox piacból”). Xerox az iparági standard (67,2% színes, 51,7% FF piaci részesedés, Mo.-on 75% színes és kb. 20% FF). Összefoglalás Köszönöm megtisztelő figyelmüket! A digitális nyomtatás ma már nem műszaki- vagy gazdasági-, hanem sokkal inkább szemléletbeli, kereskedelmi- és munkaszervezési kérdés. A Xerox technológiája, a Doqmentor szakértelme és Ön a legjobb csapatot alkotja!

23


Letölteni ppt "iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató"

Hasonló előadás


Google Hirdetések