Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser"— Előadás másolata:

1 Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser
Infókommunikációs megoldások a maximumon

2 Agenda Mi az infokommunikáció? Az Invitel Infokommunikációs trendek
Fejlesztések beruházás nélkül Adatcenter A jövő(?) telefóniája a jelenben Hosztolt alkalmazások Tudatos vásárlás

3 Infókommunikáció „A távközlés az informatikával és médiával konvergálva infókommunikációvá szélesedik”

4 Csoport szerkezet Az Invitel anyavállalata az amerikai tőzsdén (New York Stock Exchange) jegyzett Az Invitelnek így szükséges megfelelnie a „SEC” és „NYSE” jelentési és irányítási szabályainak

5 A cégcsoport legfontosabb adatai
Összesített éves forgalom 97 milliárd Ft / 373 millió EUR 1500 alkalmazott Összesített ügyfélszám Több, mint üzleti ügyfél Több, mint 1 millió előfizető 8,500 kilométernyi optikai gerinchálózat Magyarországon 19,000 kilométernyi optikai hálózat a régióban

6 Piaci pozíciónk Az Invitel a második legnagyobb üzleti adatkommunikációs szolgáltató Magyarországon Az Invitel a régió első számú nemzetközi nagykereskedelmi adatszolgáltatója

7 Optikai gerinchálózati infrastruktúra
belföldi

8 Optikai gerinchálózati infrastruktúra
nemzetközi

9 Megfelelőség és minőség
SOX Megfelelőség ISO minőségbiztosítási tanúsítvány A HTTC és leányvállalatainak (továbbiakban "Cégcsoport" ) vezetősége felelős azért, hogy a pénzügyi jelentéskészítés megfelelő belső ellenőrzése kiépítésre kerüljön és megbízhatóan működjön. A Cégcsoportnál végrehajtott hatékonysági vizsgálat igazolta, hogy a pénzügyi jelentéskészítés belső ellenőrzésének folyamatai megfelelőek a december 31. óta eltelt időszakra vonatkozóan.

10 Google promóció

11 Trendek az infókommunikációban

12 Trendek az IP technológia piacán
A VoIP megoldások alacsony költség mellett nagyfokú rugalmasságot biztosítanak A VoIP-technológia elterjedtségére Vonatkozó tények és előrejelzés * Piaci trendek és kihívások A vállalatok rugalmas és költséghatékony megoldásokat keresnek az irodán belüli és az otthoni irodák közötti összeköttetésekre A költségcsökkentésre irányuló nyomás hatására a cégek egyre inkább alap üzleti tevékenységükre kívánnak összpontosítani, ezzel a szolgáltatójukra bízva a távközlési szolgáltatások kezelését A VoIP technológia mára mind minőségben, mind megbízhatóságban felülmúlta az ISDN technológiát: akár 99,5%-os rendelkezésre állást garantál Az európai trendekhez képes Kelet- Európa is rohamléptekkel zárkózik fel a VoIP technológia terén Európa 65% Csehország 57% Lengyel- ország 42% 37% 38% 24% 12% 11% 11% 4% 0% 2006 2007 2008 2009 2010 2011 * Forrester 2006, Capgemini elemzés 2009

13 Jelen az üzleti felhasználók részére
Az Invitel az Ön üzleti partnere az infokommunikációs megoldások terén Szerver Hoszting Átfogó adatközponti megoldások az egyszerű szerver elhelyezéstől a szerver bérleten és virtualizáción keresztül, a teljesen testreszabott, komplett vállalati IToutsourcing-ig Szerver Elhelyezés, Szerver Bérlet, Virtualizáció IT outsourcing Adat & Internet Teljeskörű, integrált adatátviteli megoldásaink és nagysebességű internet szolgáltatásaink teszik hatékonnyá, biztonságossá és egyszerűvé a vállalati és globális információcserét Felügyelt bérelt vonal és bérelt vonali internet, IP VPN, ADSL, SDSL, IP Sec A standard szolgáltatásoktól … … a testreszabott menedzselt megoldásokig Hang Hangszolgáltatások teljes választékát kínáljuk a hagyományos PSTN kommunikációtól a legújabb VoIP és PABX megoldásokig, beleértve a menedzselt, új generációs funkcionalitásokkal bíró IP Centrex-et is Analóg, ISDN, CPS, SIP Trunk, IP Centrex

14 Modern üzleti Termékek / Szolgáltatások az infókommunikációban Adat, új generációs telefonálás

15 Mi az az adatközpont? Kritikus rendelkezésre állású szerverek biztonságos elhelyezésére szolgáló gépterem Jelentős tényezők: A fizikai biztonság megléte: behatolás-védelem, megbízható elektromos, klimatikus és tűzoltó rendszerek az épület elhelyezkedése és strukturális kialakítása hálózati összeköttetések biztosítása redundáns vonalakkal

16 Invitel Datacenter szolgáltatásai
Háromszoros redundáns Internet kapcsolat Standard Invitel Hoszting szolgáltatások Standard Invitel internet, VPN, szolgáltatások Biztonságos IPsec, SSL, távoli hozzáférés IP KVM megoldás, dedikált szolgáltatás keretében is Hálózati eszközök nagyteljesítményű Cisco berendezések, mind WAN, LAN szinten Géptermen kívüli külső operátori helység karbantartási munkákra, ügyfél terminál, KVM konzol 24/7-es operátori szolgálat

17 Szerver Hoszting szolgáltatások
Béreljen négyzetméter alapú szerverhelyet felhasználva az adatközpont áram, hűtés és biztonsági szabványait Zárható rack-szekrény és ketrec kiépítési opciónkkal növelhető a biztonság Szerver Elhelyezés Dedikált szerver bérlete – nincs szükség eszköz beruházásra Legújabb HP szerverek magas CPU, memória és merevlemez konfigurációval Szerver Bérlet Fizikai szerver több virtuális (logikai) szerverré való osztása Nincs szükség eszköz beruházásra Együttműködünk a vezető IT partnerekkel, garantálva a legújabb technológiát Szerver Virtualizáció IT outsourcing szakértői csapat és bizonyított eljárásmód Testreszabott szolgáltatások teljes palettája (elhelyezés,bérlet, virtualizáció…) Széleskörű portfolió által biztosított IT menedzsment Szerverpark & IT Outsourcing

18 Új generációs telefonálás
Használják ki az integrált és menedzselt hangszolgáltatásainkban rejlő előnyöket a távközlési technológiák szinergiájának köszönhetően! Hang Invitel Compact Teljes rugalmasság Alacsonyabb indulási és üzemeltetési költség Korszerű alközponti lehetőségek Teljes körű szolgáltatás Adatátvitel és Internet A legegyszerűbb ADSL kapcsolattól kezdve, a minden igényt kielégítő, több száz megabites Ethernet kapcsolatig kínáljuk nagysebességű hozzáféréseinket, garantálva a gyors és biztonságos információcserét. Magyarországi üzleti ügyfeleinken felül nemzetközi vállalatokat is kiszolgálunk az országhatáron innen és túl Az országon belül több mint km optikai hálózattal rendelkezünk Adatátviteli megoldásokat tekintve az Invitel a leggyorsabban fejlődő vállalat a magyar piacon Menedzselt szolgáltatás Adatközpontjainkban igényeinek megfelelően gondoskodunk a távközlési megoldásokról és azok üzemeltetéséről 7x24 órás helpdesk szolgáltatással segítünk valamennyi kérdés megoldásában 4 adatközpontunkban, jelenleg több, mint 230 ügyfelet szolgálunk ki Az Invitel rendelkezik az ország legújabb, közel m2 -es kapacitású adatközpontjával.

19 Invitel Compact - Választható csomagok
Standard – Induló csomag Extra csomag 2 mellék Outlook integráció Tárcsázás kattintás- sal Hangposta extrákkal 2 db modern IP készülék 2 db extra funkcionalitású IP készülék Hagyományos alközponti hívásfunkciók Standard Menedzselt szolgáltatás ! Korlátlan díjmentes belföldi vezetékes hívás ! Korlátlan internet Nagy sávszélességű 8M-s ADSL internet-kapcsolat

20 Invitel Compact - Rugalmas csomagválasztási lehetőség
Induló csomag Válasszon a két felhasználós induló csomagok közül További csomagok Válasszon annyi további felhasználói csomagot és készüléket, amennyire valóban szüksége van További készülékek További felhasználói csomagok Extra Out look inte- gráció Tárcsá- zás kattin- tással Hang- posta extrák- kal Standard Standard vagy Extra 2 x Linksys SPA921 készülék 2 x Assono IP 55i SIP készülék

21 Kényelmi szolgáltatások
Standard kényelmi szolgáltatások Extra kényelmi szolgáltatások Outlook integráció Tárcsázás kattintással Hangposta extrákkal 3 résztvevős konferencia 1 Hívás- várakoztatás 2 Hívás- átirányítás 3 Bejövő hívások Bejövő hívások visszahívása Ne zavarj 4 5 6 Az Invitel Compact teljes mértékben integrálható a Microsoft Office-szal® és a Microsoft Outlookkal® A számítógépén tárolt belső céges telefonkönyv és személyes névjegyei egyaránt beépülnek a telefonkészülékébe Levelező rendszeréből közvetlenül indíthat hívásokat A képernyőjén megjelenő bármelyik telefonszámot egyetlen egérkattintással tárcsázhat, melynek eredményeként hívást indíthat asztali telefonkészülékén keresztül Hívás továbbadás Mellék hívása 8 Utolsó hívott számok Bejövő hangüzeneteit e- mailben megkaphatja, lejátszhatja számítógépén Személyes hangposta- beállításait bárhonnan módosítani tudja Használja ki a különleges beállítási lehetőségeket, pl. a különböző hangposta felvételi beállításokat, köztük a foglalt vonal vagy a ne zavarjanak funkciót 7 9 * Automatikus visszahívás #

22 Invitel NetWork – Hosztolt IT Alkalmazások
Exchange ek, naptárak és névjegyek elérése bármikor, bárhonnan – asztali gépekről, laptopokról és mobil eszközökről egyaránt Közös munkavégzés támogatása Védelmet nyújt a spamek és vírustámadások ellen Egyéb kommunikációs alkalmazásokkal való teljes integráltság Meeting Egységes üzenetkezelést elősegítő alkalmazás Felhasználók azonnali vagy ütemezett elérése és elérhetőségeinek, jelenléti információinak valós idejű kijelzése Rögzíthető web konferenciák gazdag képi és hanganyaggal Dokumentumok közös szerkesztése valós időben SharePoint Vállalati intranet portál Lehetővé teszi dokumentumok, címlisták, naptárak és feladatok megosztását Csapatmunkát és vállalati hatékonyságot elősegítő funkciók Laptopok, asztali számítógépek és szerverek kijelölt adatainak automatikus biztonsági mentése megjelölt időben A titkosított felhasználói adatok professzionális adatközpontokban tárolódnak Lementett adatoknak egyszerű webes elérése Auto Save Backup Server

23 Miért az Invitel? Innomax díj

24 Üzleti referenciáink

25 Innomax díj 2009 Várjuk azoknak a kis- és középvállalatok pályázatát, akik a 2009-es évben: vállalati telekommunikációjuk korszerűsítése érdekében IT fejlesztéseket végeztek (pl. internet-, telefon- és adatkommunikációs szolgáltatások, alkalmazások bevezetése, használata, fejlesztése stb.), és / vagy olyan fejlesztést / beruházást végeztek, amelyet saját cégük életében hasznosnak, sikeresnek, gyümölcsözőnek ítélnek, mert ezáltal javult pl. vállalatirányítási rendszerük, üzleti versenyképességük, a munkatársak közötti információk integráltsága, gazdasági, pénzügyi eredményeik, ügyfeleik elégedettsége; hatékonyabbá vált a közös munka akár házon belül, akár partnereikkel, ügyfeleikkel; olyan találmánnyal, ötlettel jelentek meg piacukon, amivel jelentős versenyelőnyre tettek szert; valamint ezt konkrét példán keresztül be is tudják mutatni

26 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Kapcsolat Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Kiemelt ügyfélmenedzsere: Vágány Krisztina Invitel az Interneten: Ingyenesen hívható telefonszámunk: 1444 2040 Budaörs, Puskás Tivadar u Mobil:


Letölteni ppt "Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser"

Hasonló előadás


Google Hirdetések