Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az online marketing trend: ACEBOOK

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az online marketing trend: ACEBOOK"— Előadás másolata:

1 Az online marketing trend: ACEBOOK
Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’ Az online marketing trend: ACEBOOK

2 „Építsd be a marketingedbe!”
Ez a mondat nem azt jelenti, hogy minden eddigi eszközt dobj ki az ablakon A meglévők mellé Segítsék egymást A közösségi média => weboldalt (általában)

3 Mire jó a Facebook? Tömegeket megtalálni, megszólítani Márkát építeni
Eladni Kapcsolatokat találni Listát építeni Direkt hirdetni PR felület

4 Kinek való a Facebook? B2B  Ha mikrovállalkozások az ügyfeleid
B2C  korlátlan mennyiségben

5 Facebook oldal Találó név! Izgalmas és/vagy kifejező kép
Figyelemfelkeltő leírás Érkező oldal Tartalom

6 Találó név Redőnyös  Redőny, reluxa tippek és trükkök igényeseknek
Fiataloknak balatoni nyaralás  Cool Balaton Családosoknak balatoni nyaralás  Együtt a család – irány a Balaton Kedvezménykártya  Spórolni jó, de nyerni még jobb

7 Találó név PC Bolt  Egy számítógép naplója
Befektetési tanácsadó  A bank ellopta a pénzed! Egészségügyi termék  Gyógyulni akarók klubja DVD olcsón.hu  DVD olcsón

8 Izgalmas kép

9 Kifejező kép

10 Figyelemfelkeltő leírás
2 mondat Mottó, lényeg, egyszerű A facebook megjelenésedről szóljon Anti példa: Magyar tulajdonban levő cég vagyunk, 20 éve a szerszámipar ékes gyémántja vagyunk, már fúrófejet adtunk el fennálásunk óta! Jó példa: Ha kopik a fúród, ez a Te klubod! Gyere, lájkolj és figyelj: ilyen izgalmas fúrós oldalt még nem láttál!

11 Érkező oldal Egyszerű kép Tetszik gombra mutató nyíl
Rövid, lényegre törő szöveg +20%-al növeli a lájkolók számát! Néhány példa:

12

13

14

15

16 Tartalom = kommunikáció
Kezdj el kommunikálni – akkor is ha még üres a klub Tölts fel képeket (termékekről, magadról) Ha vannak videóid, töltsd fel őket ide is (ne csak a Youtube-on legyenek) 2-3 naponta kommunikálj, naponta figyeld hozzászóltak-e!

17 Kommunikáció Miről kommunikáljak? Hogyan kezdjek bele?
Kinek kommunikáljak? Kit érdekel? Hogyan fog látszani?

18 Első lépések Vissza az alapokhoz! Indulj ki a célcsoportodból!
Írj olyat, ami érdekli! Írj olyat, ami nem fog tetszeni neki! Írj olyat, amiről (csak) tőled hall (először)!

19 Visszacsatolás Törekedj reakcióra (tetszik, hozzászólás, RT)
Törekedj terjedésre  Figyelem nem könnyű Törekedj a látogatók önálló gondolataira és reagálj rá!

20 Trendivé válás művészete
Figyeld meg, miről kommunikálnak a legtöbben a környezetedben. Ha kevés az ismerősöd: Használd ki, mint ők: BKV pótló; VAGY használd ki naponta: Elhunyt XY színész(nő); megszületett Angelina Jolie kisfia; jön George Michael; ünnep van...

21 Ki látja az állapotfrissítésed?
Aki nem rég lett rajongó/ismerős Aki hozzázólt az utolsó 5 állapotfrissítéshez, vagy lájkolta azt Aki megosztja, amit írsz

22 Nyereményjáték Tagtoborzó: 600 főnél sorsolunk (garantált ajándékot adunk mindenkinek) Tagtoborzó és lájkgyűjtő(lájkolják sokan a képet) Lájkgyűjtő: lájkold ezt és nyerhetsz azt

23 Hirdetés Hozz létre klubot, várd meg, míg lesz legalább 1-200 tagja!
Nézd meg kik azok  szűrj rájuk! Állítsd be, hogy azok lássák a hirdetést, akinek az ismerőse már klubtag! Jó címsor (vigyázz: klubnál a klubod neve lesz az) Jó szöveg 80*120-as méretben jól kivehető kép

24 Hirdetés Lifetime budget, rövid időszakokra (vagy legalább napi 40 eurós keret) 20 euró = 150 kattintás = 90 klubtag 40 euró = 350 kattintás = 260 klubtag Érkező oldal legyen, javítja a konverziót!

25 Három alapstratégia „Robogó vonat” kommunikáció Tömegpusztító fegyver
Célzott csomagok

26 „Robogó vonat” kommunikáció
Olcsó Sokat kell vele dolgozni Recept: Napi 1-3 alkalommal kommunikálj Sok kérdés, sok lájkra buzdítás Sok egyéb infó megosztás Sok átlinkelés a weblapodra Hosszútávon sikeres!

27 Tömegpusztító fegyver
Drága Kevesebb munka Recept: Tervezz meg egy alkalmazást, amit továbbküldenek, meghívnak ismerősöket... Programoztasd le Állítsd be a klubod nyitólapjára! Rövid távon sikeres!

28 Célzott csomagok Olcsó Nagyon munkás Csak, ha több piacnak dolgozol!
Recept: Hozz létre 2-10 klubot, különböző célcsoportnak Kommunikálj a saját nyelvükön! Pl: álleteledel bolt  kutyásoknak, macskásoknak, aranyhörcsgösöknek... Stb Hosszútávon sikeres!

29 Facebook hátrányai Lassú, nem lehet kapkodni Sokaknak TÚL gyors!
Sokak szerint nem biztonságos.

30 Facebook előnyei Most még „szűz” terület, sokan csinálják, de rosszul!
Dinamikusan fejlődik Magába szívja a netet  Facebook Költséghatékony Felhasználó barát

31 45 percem volt...

32 6x45 perc alatt... 5 előadás és 1 workshop
MINDEN Facebook tudásom átadom Interaktív előadások – nem mész haza Facebook klub nélkül Megmutatok számos ingyenes eszközt Megmutatom a legjobb hazai és külföldi példákat

33 Rövid témavázlat “Kelj fel és járj!” – Az első lépések
Az “5000 forint = 150 követő” módszertan “A gumibogyószörp receptje” – követőszerzés mesterfogásai “A trendivé válás művészete” – hogyan használd ki a trendeket “A Facebook marketing magas szintje” – egyedi megoldások, ingyenes eszközök Workshop

34 MOST 2 ajándékkal Ha MA megveszed és kifizeted...
Ajándékba kapod a Közösségi Marketing Stratégia Tervezés Tananyagot  értéke teljes áron forint , ma kedvezményesen forint Ajándékba kapod az SHP Akadémán előadott: 4 az egyben marketing eszköz hangfelvételét és diáját (értéke forint) – NEM MEGVÁSÁROLHATÓ!

35 Belépő a Facebook Marketing Napra
bruttó 12.500 Forint forint értékű ajándékokkal! Közösségi Marketing Stratégia Tervezés tananyag Négy az egyben marketing eszköz – előadás felvétel

36 Miért ilyen olcsó? Az én piacom Kisvállalkozók, akik ezt az összeget meg tudják fizetni! Nem adok kevesebb tudást, mintha et kérnék érte! Ha nem vagy elégedett, a helyszínen szólsz és visszaadom a forintot, ráadásul a bónuszokat megtarthatod!

37 Mikor és hol? 2011. Június 3. Tahitian Noni Aréna (MOM park)

38 Rossz hír Összesen 15 helyet tudok ma adni! Csak az első 15 megrendelő és befizető kapja meg ezt a lehetőséget! CSAK MA kerül ennyibe!

39 Mit kell tenned? Kitöltöd a jelentkezési lapot
Odaadod Nekem, és kifizeted a vételárat Megkapod a tananyagot ITT még ma! en kapod meg az előadás letöltési linkjét! Eljössz a konferenciára, ahol belépéskor veheted át az ÁFÁ-s számlát!

40 Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’
Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Az online marketing trend: ACEBOOK"

Hasonló előadás


Google Hirdetések