Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben"— Előadás másolata:

1 Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv:

2 Közösségi hálózatok 3 kritérium:
Nyilvános vagy félig nyilvános profil oldal létrehozása egy rendszerben Összeköti a felhasználókat, akik kapcsolatban vannak Áttekinthetők a kapcsolatok a rendszerben

3 Közösségi hálózatok története

4

5 Közösségi hálók használata
Közösségi hálózatokba tevődik át a cégek kommunikációja Mobil (52%) Videókonferencia (21%) Irodán kívüli konferencia (-34%) Közösségi hálózatok (50%) Személyes értekezés (-15%)

6 Rajongói oldal kiépítése a facebookon
Célcsoport specifikus nyereményjátékok "Skubizd a bubit!" bubi pukkasztás, meghívó "Tizenegyes párbaj„ alkalommal indították el

7 "Ki nyomja a legjobban?” rajongók száma: játékos(átlag 22 perc az oldalon) Ne várjunk el megterhelő dolgokat… "Bandázz a Pepsivel!” Posztok és az időzítés 767 lájk, forró nyári napon Emóciót kiváltó képek: “Cukiság” “Lájk, ha most jól esne ”

8

9 Facebook kampányok Burger King 2009
10 ismerős törlése -> ingyenes Whopper szendvics Az alkalmazást eltávolították kapcsolat került törlésre

10 Ikea 2010 Gordon Gustavsson Facebook oldalára képeket töltöttek
akik a képeken legelőször jelölték be magukat, nyertek aktivitás kiváltása a fogyasztókból Cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztivál arany oroszlán díj

11 Take this Lollipop horrorisztikus tanmese
főszereplő: kéjgyilkosra emlékeztető férfi a kampány célja : a felhasználók rádöbbenjenek, milyen sok adatot tesznek közzé magukról a Facebook-on, melyek gonosz célokra is felhasználhatóak

12 Közösségi oldalak és politika
A Facebook főbb funkciói a politikai erő kommunikációjában: politikai erő üzenetének továbbítása mozgósítás visszajelzések fogadása Egyesült Államok, Barack Obama my.barackobama.com közösségi kampányoldal Obama 2007-ben szerződtette Chris Hughest(Facebook egyik alapítója) A tagok is létrehozták saját profiljukat Tevékenységek: mozgósítás, szervezés,adománygyűjtés Az elnökválasztás végén másfél millió tag

13 Egyiptom, 2011 Következő kérdést tették közzé a Facebookon: "Elmegy tüntetni január 25-én?” 90 ezer ember válaszolt igennel Hoszni Mubarak elnök a legnagyobb kormányellenes tüntetésekkel szembesült Betiltották a Twitter és a Facebook használatát

14 Összefoglalás termékfejlesztési lehetőségek
Az online szociális háló új kapu a vállalatok számára(kapcsolat a vásárlókkal) termékfejlesztési lehetőségek interaktivitás -> információ a vevőtől a cégek felé legnagyobb nézettség: képek, idézetek, beépített struktúrájú kérdések cég profiloldalán tag toborzás kedvezményekkel, ajándékokkal és játékokkal A felhasználó tudomást szerezhet programokról, olvashat véleményekről és tapasztalatokról

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben"

Hasonló előadás


Google Hirdetések