Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„A vállalaton belüli modern kommunikáció”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„A vállalaton belüli modern kommunikáció”"— Előadás másolata:

1 „A vállalaton belüli modern kommunikáció”
Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung. presents: „A vállalaton belüli modern kommunikáció”

2 Az Ön vállalata sokat elért…..
Kitűztünk célokat, stratégiát Modernizáltuk a vállalatunkat Felépítettük a vállalati kultúrát és a CI/CD-t Rendbe tettük a folyamatokat Ellenőrizzük a pénzfolyamatokat … a termékeinket … az embereinket és erőforrásokat Most jók vagyunk, vagy maradt még tennivaló? Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung.

3 Hogy néz ki az Ön kommunikáció-analízise?
Kommunikációs hiányosságok: A vállalatoknak csak 48% -a reagál a vevői problémákra Compact Informationsdienst Az érdekpartnerek elégedettsége közvetlenül összefügg a kommunikáció és az információ minőségével A vállalatok 55%-a nem kommunikálja vállalaton belül a panaszokat Compact Informationsdienst A tanúsított vállalatok dolgozóinak csak 25%-a érzi jól informáltnak magát HMP International A belső projekteknek csak 43%-a zárul pozitív eredménnyel Merten International A vállalatok a kommunikáció területén nagyon inkonzisztents módon cselekszenek

4 1.Feltételezés Minden lépés/döntés/munkafolyamat/fejlesztés előtt van egy információfeldolgozás – ennek eredménye a lépést irányít Megnyilatkozás Tartalom Kapcsolat Hivatkozás Négy fülű befogadó Szaglás Ízlelés Tapintás Látás

5 Kritériumok, ami a feldolgozást befolyásolja
…hangulat …cégkultúra, nyelvi kultúra, népi tradíció… …képzés és képesítés …tapasztalat …kapcsolat olyan emberekkel ill. teamekkel, akiktől az információ származik …saját céljaim és belső motiváció és sok más egyéb

6 Vannak kommunikációs jelek, amit mindenki megért…
pantomime ... de sajnos nem mindenki képes egyértelműen kommunikálni.

7 A helyes kommunikáció ma a legnagyobb kihívás
… kommunikáció még soha még nem volt nehezebb Outsourcing a kommunikációs szolgáltatásoknál Internet, Blog, Call- Center magas nagyon magas Routing / Re-Routing CTI-összeköttetés Hívások továbbítása, Mail A megvalósítás időigénye Beavatkozás a szervezeti felépítésbe Fax-/Voice- Server Beszállítókkal való kapcsolat EDI Átjárható Mobil hálózatok TK-szolgáltatások Központi rendszer- bekapcsolása Adminisztráció, CRM szervice Hálózati integráció Die traditionellen Organisationsstrukturen beruhen in ihrem Kern auf der tayloristischen Arbeitsteilung. Eine stark arbeitsteilige funktionsorientierte Struktur, in der spezialisierte Funktionsbereiche abgegrenzte Anteile der Unternehmensleistung erbringen, dominieren das betriebliche Geschehen. Und genau diese Spezialisierung hat – historisch betrachtet – zu immensen betrieblichen und gesamtwirtschaftlichen Effizienzgewinnen und Lernprozessen geführt. Funktionale Organisationsstrukturen haben somit ganz klar ihren Wert bewiesen. Die mit ihnen verknüpften Nachteile und Mängel sind heute jedoch sichtbarer als je zuvor. Man stellt verstärkt unbeabsichtigte Nebenwirkungen fest, die den positiven Effekt der ursprünglichen Arbeitsteilung zunichte machen können: zunehmende Bürokratie gepaart mit abnehmender Kundenorientierung, zunehmende Schwerfälligkeit gepaart mit abnehmender Innovationskraft sind Kennzeichen dieser Entwicklung. kevésbé magas Karrier kihasználás Központi számlázás Beszéd alacsony kevésbé magas nagyon magas Rendszerkövetelmények / hálózati követelmények

8 Mit befolyásolhat a kommunikáció minősége?
Vállalat Vállalati célok, stratégia, struktúra Üzleti folyamatok Ellenőrzés, Min.menedzsment Technologia Marketing/ Értékesítés Vezetés, PÜ, Controlling Rendszer-tervezés, IT és kommuni-káció Siker Tudás, Hír, Kultúra Vevőtörzs és potenc. vevők

9 2. feltételezés Ma az egyik legnagyobb hiba cégeknél a
helytelen vagy pontatlan... hiányos... nem vagy nem időben találta meg a vevőt... nem talált… a rossz vagy nem kompatibilis eszköz használatával átadott... a nem védett... Információ vagy kommunikáció

10 A helytelen vagy pontatlan kommunikáció
Cégeknél általában hiányzik a kommunikációs stratégia Az ISO 9001, TS 16949, ISO vagy a belső kontrolling/ellenőrzés/auditálás miatt működik, vmi ami egy auditornak megfelel, de nem mindenképpen szolgálja a hibátlan kommunikáció szándékát Kommunikációs koncepciók és IT megoldások elemzése (Kommunikációs audit) Szervezeti és üzleti folymatok elemzése A teljes hálózati szolgáltatás optimalizálása (beszéd- és adathálózatok) Szervezetre szabott kommunikációs koncepciók fejlesztése és megvalósítása

11 A hiányos kommunikáció és a rossz vagy nem kompatibilis eszközhasználattal átadott információ
Minden ember másként kommunikál – Azzal a kulturális, családi, tudományos és lelki háttérrel, amely egyénenként változó azokat az eszközöket használja, amiket ismer Belső kommunikációs folyamatai elemzése (Kommunikációs audit) Kommunikációs költség elemzése Szervezetre szabott kommunikáció stratégia fejlesztése és megvalósítása Kommunikációs tréningek Kommunikációs költség optimalizálása

12 Nem vagy nem időben találta meg a vevőt..
A CRM (Customer Relationship menedzsment) stratégia Belső vevőknek Külső vevőknek Belső vevőknek (munkatársak, projektteam, társszervezet, vezetés …) Külső vevőknek (beszállítók, közvetlen vevők, végfelhásználók, (tulajonosok), társadalom…) Pld. CAS „Genesis World” CRM megoldás Inhouse/Vevő Information screen technológia Website és Videótechnológia (WebFreeTV)

13 A nem célba talált információ
Minden ember másként archivál – A cégeknek kell a tudást őrizniük A cég tanulóképességének elemzése Szervezetre szabott dokumentum-kezelési és archiválási rendszer vagy találórendszer fejlesztése és megvalósítása pld. MBASE Neuropower

14 A nem védett információ
Security - koncepciók a beszéd- és adathálózatokhoz, a hálózati integritás és hozzáférési védelem biztosítása Támadást / betörést jelző technika, mint az átfogó biztonsági koncepciók integrált összetevője Tűzjelző technika, mint az épület-management és az átfogó riasztás-szervezés része Koncepciók a klasszikus biztonságtechnika modern hálózati megoldásokba való integrálására Új feljegyzési és átviteli technikák alkalmazása az intervenció minőségének növelése és a videó-archiválás optimalizálása érdekében Az új azonosítási módszerek és hálózati összekapcsolások hatékony és bizonságos belépési ellenőrzést tesznek lehetővé

15 Referenciák (Kivonat a közigazgatási és egyházi szervezetek gyféllistájából )
Lasselsberger Knauf Kft. Mart Kft. Wienerberger ZRT Baumax Kft. Julius Meinl AG Lenzing AG Manner & Co AG Neudörfler Büromöbel GmbH Mercedes Wiesenthal GmbH ÖAG Technotrans GmbH Pago Fruchtsäfte GmbH Quester Baustoffhandel GmbH Shell Austria AG Zumtobel AG Partnerünk:

16 Köszönöm a figyelmet! Elérhetőség: merten@merten.hu www.merten.hu


Letölteni ppt "„A vállalaton belüli modern kommunikáció”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések