Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REKLÁMTERVEZÉS 2..

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REKLÁMTERVEZÉS 2.."— Előadás másolata:

1 REKLÁMTERVEZÉS 2.

2 kreatív módon megfogalmazott tartalom
REKLÁMTERVEZÉS MI – HO – KI -HO ÜZENET kreatív módon megfogalmazott tartalom CÉLCSOPORT (a lehetséges fogyasztók köre KAMPÁNY STRATÉGIA MÉDIA a tartalmat hordozó reklámeszköz

3 REKLÁMTERVEZÉS MIT? – HOL? – KINEK? termék üzenet reklám média
befogadó MIT? – HOL? – KINEK?

4 ÜZENET KREATÍV MÉDIA Pos. (USP) Szegm.Targ. Brief Médiamix
FORDÍTÁS „REKLÁMRA” FIGYELEMKELTÉS DICSÉRET (ÉRVELÉS) MEGKÜLÖNBÖZTETÉS

5 Helyzetelemzés Kreatív koncep

6 Helyzetelemzés Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

7 Helyzetelemzés Marketingcélok Komm.célok Kreatív koncep Produkció
Média vásárlás Produkció Kampány

8 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok
Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

9 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok
Kommun..strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

10 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
ÜZENET Komm.strat. Kreatív strat. Kreatív koncep Média vásárlás Produkció Kampány

11 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Kreatív strat. Médiastratégia Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány

12 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Vállalati Brief ? ? ? ? ? Komm.célok Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv

13 S.T.P. Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás
Helyzetelemzés Marketingcélok Vállalati brief MIT, KINEK ADUNK EL? Piackutatás, SWOT analízis, USP Marketingstrat. MI A CÉLUNK? * bevezetés * image növelés * forgalom növelés * részesedés növelés * versenytárs ellensúlyozása HOGYAN? S.T.P Szegmentálás, Targetálás, Pozicionálás

14 HOGYAN FORDÍTJUK LE? HOGYAN JUTTAJUK EL?
MI AZ ÜZENET? (MESSAGE) HOGYAN FORDÍTJUK LE? (ÖTLET, KREATÍV) HOGYAN JUTTAJUK EL? (ESZKÖZÖKRE BONTVA, integrálva) Komm.strat. Kreatív strat. Ügynökségi brief Média strat.

15 Helyzetelemzés Marketingcélok Marketingstrat. Komm.célok Komm.strat.
Vállalati Brief Komm.célok Stratégiai tervező ? ? ? ? ? Komm.strat. Kreatív strat. Médiastratégia Ügynökségi Brief Kreatív koncep Média vásárlás BTL rendelés Produkció Kampány Költségterv

16 v á l l a l a t i b r i e f A kampány neve A megbízás indoka Feladat meghatározás A vállalatról A termékről A piacról USP Konkurencia A fogyasztók motívumai Marketing célok Kommunikációs célok Üzenet lehetőségek Kötelező elemek Média szempontok BTL szempontok Ár Kampányidőszak Határidő

17 ü g y f é l b r i e f A kommunikációs helyzet A kommunikációs célok KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA célközönség KREATÍV STARTÉGIA Kreatív koncepció Szlogen, vezérmotívumok KREATÍV TERVEK Lebontás médiumokra A fogyasztók elérése A Kampány és elemei MÉDIA STRATÉGIA Média mix BTL szempontok Kivitelezés Kampányidőszak Ár (Referenciák)

18 Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok ÜZENET Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia

19 Helyzetelemzés Kreatív strat. Marketingcélok Kreatív koncep Marketingstrat. Produkció Kampány Komm.célok Komm.strat. Médiastratégia


Letölteni ppt "REKLÁMTERVEZÉS 2.."

Hasonló előadás


Google Hirdetések