Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Ufók a II. világháborúban.
4
Karl-Haushofer-Helena Blavatsky Az ezotéria és a misztikum megszállottjai kik elmondásuk szerint telepatikus úton kapcsolatot létesítettek a Bika csillagkép Aldebaran bolygón élő civilizációval
10
Heinrich Himmler Mélyen hitt Atlantisz létezésében és a Ógermán faj földöntúli kapcsolataiban.
19
1895-től fogott a rakétarepülésaz űrhajózás elméletének és
gyakorlatának kidolgozásához, legfontosabb eredményeit között tette közzé. Goddard legtermékenyebb időszaka 1914-ben kezdődött, amikor is két szabadalmat jegyeztetett be hazája szabadalmi hivatalánák. Az egyik a többfokozatú rakéta, a másik pedig a folyékony hajtóanyaggal működő rakéta szabadalma volt.
20
Alexander Lippisch Tagadhatatlan, hogy a náci Németország sikeres volt olyan haditechnikai ágak fejlesztésében, mint a repülés és a rakétatechnika
21
Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun (Wirsitz Németország, március 23. – Alexandria Virginia, USA, június 16.) német tudós , a németországi és az egyesült államokbeli rakétafejlesztés egyik vezető alakja. Az Egyesült Államokban őt tartják az űrprogram hősének. A II. világháború előtt és alatt a náci Németország rakétaprogramjának jelentős alakja…
22
Német űrhajózási elméleti szakember és szerző, akit széles körben elfogadtak, az űrrepülés fogalmának az megalkotója az 1920-as években.
23
Viktor Schauberger (1885. június 30-a – 1958
Viktor Schauberger (1885. június 30-a – szeptember 25-e) osztrák erdész/erdőfelügyelő, természettudós, filozófus és feltaláló. A távirányítású csészealj alakú Feuerball-t 1943-ban Peenemündében tesztelték,majd ez év októberétől Breslauban(mai Wroczlav) kezdték el sorozat gyártását.
25
A háború alatt a pilóták gyakran észleltek u. n
A háború alatt a pilóták gyakran észleltek u.n. Foo Fighter-eket, melyek nagysága kb. 1 méter átmérőt is elérték. Mindkét fél azt hitte róluk, hogy a másik újfajta fegyvere.
27
Vajon a repülőgép mellet lefotózott ismeretlen eredetű objektum és a Foo Fighter között lehet-e azonosság?
28
N-1,N-2,N-3-as modellek készültek.
31
Rudolf Schriever számtalan kör ill
Rudolf Schriever számtalan kör ill. csészealj formájú járművet tervezett.
32
Az RZF-1 volt a németek első körrepülőgépe az 1930-as évekből
Az RZF-1 volt a németek első körrepülőgépe az 1930-as évekből. Ekkor még az antigravitációs technika gyerekcipőben járt s a gépnek sajátosságai csupán a külső korong alakú test volt. A pilótafülkét és egyéb elemeket más repülőgépekből rakták össze tesztelés céljából. A pilóta éppen hogy csak elfért a szűkös fülkében. Futószárai nem voltak behúzhatóak. A repülő legrejtélyesebb eleme a hajtómű mely ismeretlen eredetű technika. A tesztelésről fönnmaradt információk szerint a repülő igen gyorsan emelkedett a levegőbe és a manőverezésben sem akadt párja! A az irányát vertikálisan és horizontálisan is pillanatok alatt meg tudta változtatni! Azonban a tesztelés alkalmával a gép lezuhant de a pilóta sikeresen katapultált. A német hadvezetés rájött hogy érdemes a technológiát tovább fejleszteni mely korlátlan légi fölényt biztosít majd számukra
33
Igaz vagy Hamis? A Vril tásaság 6-os jelzésű repülő csészealja.
34
A Vril űrhajókat melyek tipikus csészealjakat formáznak már fegyver rendszerrel is ellátták.
1934 – 1945-ig tizenhét darabot készítettek belőle, mely mind különböző volt Az RFZ-1-es antigravitációs hajtómű Az RFZ-2-es mágnesesimpulzus meghajtással volt ellátva és plazmaburok vette körül.
35
A Vril-7-es az első próbálkozások közé tartozik
A Vril-7-es az első próbálkozások közé tartozik! Ez egy teljesen más konstrukció mint a Haunebu sorozat és a Vril társaság egészen másfajta implóziós technikát alkalmazott mint a Thule. Kevesebb raktér állt itt rendelkezésre mint a konkurens repülőknél. Azonban a Vril társaság az okkultizmusba fektetett hite miatt mindvégig élvezte Hitler támogatását a földöntúli technika irányában!! És nem kevés márka milliárdokat öltek eme projektekbe! A Vril-7-es vízállóságát Japánban tesztelték 1945-ben miután végleg az Antarktiszra költözött a III. Birodalom.
38
A Miethe-Bellonzo N-3as modell 14,4 atm,és 3,2 m magas
A Miethe-Bellonzo N-3as modell 14,4 atm,és 3,2 m magas. Tesztrepülése án történt. Hitler csészealja m magasságot és 2200 km/óra sebbeséget produkált.
39
A Haunebu-1-es volt a német hadvezetés első igazán sikeresnek mondható prototípusa mely már az újabb Thule hajtóművekkel volt fölszerelve. Sebessége elérte a 4000km\h-t. Kiváló manőverező képességekkel bírt és föl volt szerelve az új generációs fegyverarzenállal, ami nem volt más mint egy plazma alapú löveg( a németek igen hamar kísérletezni kezdet a lézer fegyverekkel is) mely egy 20 centis páncélt is átégetett mindenféle gond nélkül. Ezeket a repülőket úgy tervezték hogy majd később az űrben is tudjanak közlekedni.
40
A Haunebu-2-es az eddigi legismertebb német körrepülő és innen erednek a csészealj legendák is!! Ez a körrepülő klasszikusan is csészealj formájú. Ez a körrepülő volt az melyet több repülőgép tervező cég is gyártott és készítette saját verzióját. A körrepülők gyártása nagyon költséges és időigényes munka volt a rengeteg speciális alkatrész miatt és főként mert ritka anyagokból épültek föl (Bárium, Strochium, Titánium, Wolfrám).A Dornier cég továbbfejlesztette a gépet és ebből lett a DO-STRA (Dornier Stratosphere Flugzeuge).
41
A gyártási időt sikerül lecsökkenteni 2 évről fél évre
A gyártási időt sikerül lecsökkenteni 2 évről fél évre . Különböző kiscégek szállították le az alkatrészeket melyek a háború közepe felé már igencsak akadoztak az amerikai bombázások miatt de a körrepülők elsőbbséget élveztek mindene projekt fölött! A Haunebu-2-re szerelték föl legelőször a Panzer IV-es tornyábol átalakított löveget mely szintén lézer fegyver volt.A későbbi prototípuson 3 alsó és egy felső forgatható lövegtoronyba kerültek a fegyverek.
42
A világháború idején kifejlesztették a repülő csészealjat
A világháború idején kifejlesztették a repülő csészealjat. (A mítosz itt két ágra szakad: az egyikben egy lezuhant idegen űrhajót másoltak le, a másik verzió szerint eredeti német minőség.) Ebből a Haunebu típusjelzésű csészealjból készült aztán kicsi, közepes és nagy, és a felállított flottával el is pucolt az egész vezérkar és az SS maradéka – az Antarktiszra.
44
A Haunebu-3 a leghatalmasabb körrepülő melyet papírra vetettek a német mérnökök valaha. Létezéséről nincsenek pontos adatok, csupán annyi, hogy egyetlen hivatalos fotó létezik róla. Ez a repülő képes volt teljes mértékben az űrben tartózkodni és ezzel tervezték a németek a Hold meghódítását is. Fegyverzete 3 darab alsó és egy felső forgatható lövegtoronyban volt elhelyezve egyenként 3 darab KSK-val. Thule hajtóművel volt fölszerelve és valószínű ha hamarabb elkészítik a németek akár 2 ilyen repülővel légi fölényre tesznek szert!
49
Teszt repülésen a nácik által gyártott repülő csészealj.
54
Sokan megvannak győződve arról,hogy Hitler titkos fegyverei nem csak a fantázia szüleményei.1943-tól jelentősen megszaporodtak az első és második tipusú találkozások.Vajon mind idegen eredetű?
57
1946-tól 1952-ig Adamski ugyanis számtalanszor megfigyelte és lefényképezte a Földünket látogató repülõ csészealjakat, cikkeket írt és elõadásokat tartott róluk. Volt eset, hogy száz, zárt alakzatban repülõ csészealjat látott, holott a meglehetõsen közel levõ Palomar-hegyi obszervatóriumban ilyen flottatüntetést sohasem észleltek, habár ez volt akkoriban a világ legjobban felszerelt csillagvizsgálója, és a legnagyobb teleszkóppal is rendelkezett. Adamski híre hamarosan bejárta az Egyesület Államokat, és a sok ellentmondás dacára rengeteg híve és elszánt rajongója lett. Közülük néhányan meglátogatták 1952 novemberében, és arra kérték, hogy jelenlétükben vegye fel a kapcsolatot a repülõ csészealjak személyzetével! Adamski elfogadta a javaslatot, és a társaság kirándult a sivatagba. Nem kellett sokáig várniuk.
58
A megdöbbentő hasonlóság a náci tervek alapján készült ill
A megdöbbentő hasonlóság a náci tervek alapján készült ill. az Adamski által lefotózott „idegen eredetű” csészealj között.
59
Vajon idegen eredetű vagy a 211-es bázisról származó német gyártású járművet ábrázol az Adamski által készített felvétel?
60
Az 50-es évek egyik leghíresebb UFO észleléssorozatának fõ alakja, George Adamski, hosszas leírásokat közölt találkozóiról, telepatikus beszélgetéseirõl és az UFO-k fedélzetén történõ repüléseirõl.
66
Ufó alakzat. Katonai szempontok szerint elrendeződő formáció.
68
1947. július 2-án egy azonosítatlan repülő tárgy lezuhant a város külső részén. A hírek szerint július 8-án, a RAAF (Roswell Army Air Field) bejelentette, hogy ez egy UFO (Unidentified Flying Object, angol szó, magyarul: azonosítatlan repülő tárgy) volt, és négy földönkívüli testet találtak a becsapódás helyén. A következő napon, az Egyesült Államok Légiereje bejelentette, hogy nem ufóról van szó, hanem egy meteorológiai léggömbről.
69
A Roswelli roncsban talált fémdarabon látható írás nagy hasonlóságot mutat az Ógermán rúnákkal.
70
A rúnákat többféle módon használták
A rúnákat többféle módon használták. Írott ábécéként funkcionáltak, és egyfajta szimbólumrendszerként jóslásra, vallási és mágikus célokra is alkalmazták.
71
A székely-magyar rovásírás számjegyei nagyon hasonlítanak a római számokra, úgy tűnik mindkettő etruszk eredetű. Itt is érvényes a jobbról-balra történő írás.
72
1926-ban Richard E. Byrd elsőként repül át az Északi- és a Déli-sark felett.
Első expedíciót 1928 és 30 között vezeti a Déli-sarkon, majd ezt 3 követi, végül 1955 és 56 között sikerül megszerveznie az 5.-et, melyet nem sikerül megvalósítania.
74
A High Jump hadművelet 1947-es tudományos expedícíónak álcázott katonai hadművelet volt . Célja a két német tengeralattjáró az U-530 és az U-977-es által az Antarktiszra szálított Kugelbitz felkutatása valamint a 211-es náci bázis megtalálása.
76
211-es bázison Byrd admirális beszálmolója alapján a mai Ufó-s eltérítéseire emlékeztetnek.
79
A Keviczky Kálmán által összeállított dokumentumok is beszámolnak a második világháborúban felbukkanó csészealj alakú járművekről.
80
A négy kötet B jelzésű dossziéja tartalmazza a második világháborúban észlelt katonai jelentések által dokumentált hivatalos jelentéseket.
81
A Schriever Flugkreisel egy vázlata, amit a 70-es évek végén kiadott egy olasz repülési magazin.
82
A Gyiszkoplan-ról 1957-ben jelentek meg először kiszivárgott információk.Valószínűsíthető hogy Náci Németországban megtalált tervek is közreműködtek az elkészítésében.
84
Paul S. Moller egyszemélyes modellje.
85
A kísérleti repülőgépnek a brit prototípusát, amit Project Y-ként ismertek, tervezték Kanadában.
87
Köszönöm megtisztelő figyelmüket Mindenkinek szebb jövőt kivánok!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.