Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Infiniti Galéria megnyitó

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Infiniti Galéria megnyitó"— Előadás másolata:

1 Infiniti Galéria megnyitó

2 Minden téren egy lázadó és újító
Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka) Infiniti luxus: Bőséges térkínálat A márka kiemelkedő minőségéhez illeszkedő megfelelő alapanyagok Természetes részletek (fény, fa, stb.) Világos és átlátható terek és design IREDI (Infiniti Retail Environment Design Initiative) koncepció: Az IREDI 2005-ben született Célja: Egy barátságos és hívogató környezet kialakítása, mind az új mind a szervizes ügyfelek számára, amely növeli mind a TOE-et mind az ügyfél lojalitást A szalon, tervezői kialakítása egyben energetikus és modern, hangsúlyozva a természetes anyagokat és a fényt Egy teljesen új vásárlási élményt nyújt az Infiniti vásárlók részére Kulcsfontosságú a design rugalmassága, amely nem hagyja figyelmen kívül a szalon földrajzi elhelyezkedését

3 Háttér történet Hol a Japán DNS? IREDI
Az IREDI koncepciót a Lippincott & Mercer, New York-i ügynökség dolgozta ki, amelyet a Four Seasons szállodalánc ihletett (vendéglátás / szolgáltatás tekintetében) és designer márkáktól mind a Tod’s, Luis Vuitton, Gucci és Dior (építészet / értékesítés tekintetében) Hol a Japán DNS? A szolgáltatásban teljesül ki Az építészeti inspirációkban, melyek nem a párizsi LV vagy Gucci üzletekből származnak, hanem a híres Omotesando sugárútról Tokyoból, ahol a luxus üzletek koncentráltsága a legnagyobb a világon.

4 Különleges Egy élmény, amely a vevőre és a termékre irányul. Az elrendezés ezen túlmenően a márka életérzését is közvetíti, modern egyedileg definiált luxuson és kényelmi tényezőkön keresztül, mely a gépkocsik leleplezésében teljesül ki „lobbi, lounge és galéria„

5 Kalkulált kockázatvállalás a megkülönböztetés érdekében
Márkafilozófia “Az Infiniti nem a mindennapos luxusról szól, amit mindenki más ebben a kategóriában tesz, és nem is tradicionális luxusról. Mi nem akarunk minden lenni mindenki számára, mi mindent szeretnénk jelenteni kevesek számára” Kalkulált kockázatvállalás a megkülönböztetés érdekében

6 A TOE Total Ownership Experience = Teljes körű tulajdonolási élmény
Az egyéniség jutalma Egyfajta márkafilozóia, amelyből a márka táplálkozik Akár a kormány mögött vagy máshol az Infiniti által kínált élmény mindig egyedi és megjutalmazó Infiniti gépkocsi vezetési élmény + Infiniti vásárlói & szolgáltatói élmény Célunk, hogy az Infiniti minidig egy jutalmazó élményt képezzen életében (az egyéniség jutalma)

7 Az Infiniti márka fő pillérei
„Méltóságteljes erő” három fő pillérre épül: A lélek nyugalma: Bizalom az autóban és a vállalatban (VIP assistance, Touring assistance) Szolgáltatás: Az Infiniti szolgáltatása ösztönös és megelőző – nem csak a vezető speciális szükségeit elégíti ki, hanem a vágyait is Vezetési élmény: Üdítő, energizáló, korlátlan előkelő érzelem

8 Kommunikációnk vezérfonala

9 Ritka Ritka Egy Infiniti nem látható minden sarkon, ellenben biztatóan (megnyugtatóan) ritka. Egyben tökéletesen demonstrálja ezáltal az Ön egyéniségét. DRAFT

10 Az EX37 a világ első crossover coupeja, egy inspiráció designban és eleganciában.
DRAFT

11 Klub Klub Lépjen be egy megnyugtató és ösztönző világba. Tapasztalja meg mit jelent a a személyre szabott luxus DRAFT

12 Design filozófia Méltóságteljes erőt
„Mi olyan emberek vagyunk akik nem egyszerűen mechanikus tárgyakat tervezünk, hanem élvezzük a valós életre való tervezést „ Mérnöki munkánk a következőt sugallja: Méltóságteljes erőt Tiszteletet a Japán hagyományok iránt Időtlenséget Infiniti design lényegében merész és dramatikus, kombinálja a modern, progresszív luxust az erőteljes kortalan Japán örökséggel

13 Jelenlét

14 Globális Infiniti értékesítési adatok

15 A magyar piac sajátosságai
Minimálisan eltérő célcsoport: Arányosan tekintve minden modellre elmondható, hogy a célközönség körülbelül 3-5 évvel fiatalabb a Ny-európai megszokottól Az Infiniti márka két célcsoportja: A fiatal extravagáns, akinek a megkülönböztető faktor fontos Középkorú visszafogott, aki nem szeretné, hogy egy márka pozícionálja őt, hanem ő maga az egyéniség, egy jelenség képviselője

16 A célcsoport Quiet Rebel (Csendes lázadó) Vs. Prémium ügyfél
Elvárásokat támasztó Minőség Imázs Státusz Prémium termék Lenyűgözés Vs. Quiet Rebel (Csendes lázadó) elvárások felett csavarjunk egyet a megszokotton egy történettel elismerés hasonlóan gondolkodók között prémium tapasztalat önkifejezés (az egyéniségre való törekvés)

17 Árpozicionálás Nettó árképzés szempontjából Magyarország a legkedvezőbb piac Az Infiniti külön kezeli a magyar piacot árképzés szempontjából

18 Modellek G37 GT Sedan: Nettó vételár: 8 977 600 HUF
Bruttó vételár: HUF

19 Modellek G37 GT Coupe: Nettó vételár: 10 146 400 HUF
Bruttó vételár: HUF

20 Modellek EX37 GT: Nettó vételár: 10 588 000 HUF
Bruttó vételár: HUF

21 Modellek FX 37 GT: Nettó vételár: 11 869 600 HUF
Bruttó vételár: HUF FX 50 S: Nettó vételár: HUF Bruttó vételár: HUF

22 Szürke import Az Infiniti egyedi árszabása jótékony hatással van a szürke import visszaszorítására A folyamatos kommunikáció felébreszti a felelősség- tudatot a potenciális ügyfelekben (amerikai autókra nincsen garancia, magas európai normák) A minőségi jelenlét olyan háttérszolgáltatást biztosít, amely indokolja a szürke import és a magyar piacról származó autók árkülönbségét (garancia, VIP assistant, Touring assitant)

23 Szállítási folyamat Autók négyféleképpen rendelhetők:
Saját raktár (szállítási idő 2 hét) Amszterdami raktár (szállítási idő 3 hét) Partner raktár (szállítási idő 3 hét) Gyártás (szállítási idő 3-4 hónap) Alkatrész szállítás terén Magyarország kiemelt helyzetben van, minden alkatrészt az amszterdami raktárból 48 órán belül megkapunk Az Infiniti vevőigényre gyárt!

24 Különleges szolgáltatások
VIP assistance Infiniti Touring assistance

25 VIP assistance Miért nyújtjuk ezt a szolgáltatást?
A szolgáltatás tartalma: Az autó az ügyfél által meghatározott helyen kerül felvételre, majd elszállítjuk az Infiniti központba szervizre / javításra ezt követően visszaszállítjuk a megállapodott címre 1 szerviz per év; 3 szerviz maximum 3 év alatt Felhasználható kizárólag karbantartás vagy javítás céljából A gépkocsi a kiindulási pontra lesz visszaszállítva Miért nyújtjuk ezt a szolgáltatást? Egyedi célcsoporthoz tartozó, egyedi igények kielégítése Növeljük a márka iránti lojalitást személyre szabott szolgáltatásokkal Ne csak a minimum elvárásoknak feleljünk meg (prémium autó + szolgáltatás) Prémium márkaérték ügyfélorientált megoldásokon keresztül

26 VIP assistance Milyen földrajzi lefedettségre vonatkozik ez a szolgáltatás? A szolgáltatás 250 km-es utazási lefedettségre érvényes az Infiniti központtól számítva Minden ügyfél, aki ezen a távolságon belül van ezt a szolgáltatást ingyenesen igénybe veheti Azon ügyfelek, akik 250 km túl tartózkodnak egy külön kilométer díjat fizetnek

27 Infiniti touring assistance
Mi az? Egy személyes mobilitási lefedettség egyedi szolgáltatás, amely az autóra és az ügyfélre is vonatkozik (függetlenül a márkától, amit abban a pillanatban vezet) Ügyfél szükségleteihez igazított megoldások Részletek: Prémium Patrol/Assistance gépkocsik RSA személyzet A hangsúly a helyszínen való javításon van és nem vontatáson Vontatás Vontatás a legközelebbi Infiniti központhoz (távolsági korlátozás nélkül) Korlátozva 250 km-re, amennyiben az ügyfél gondatlanságából következett be a meghibásodás, illetve baleset

28 Infiniti touring assistance
További részletek: Mobilitási és elszállásolási megoldások Prémium csere-autó Prémium autó sofőrrel Repülőjegy (Business class) 5/4 csillagos szálloda Engedmény a szálloda szórakoztató szolgáltatásaiból (naponta 50 EUR Nettó összegig) A szolgáltatást az Infiniti a Mondial közreműködésével közösen biztosítja

29 I-View

30 Köszönjük figyelmüket!


Letölteni ppt "Infiniti Galéria megnyitó"

Hasonló előadás


Google Hirdetések