Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA"— Előadás másolata:

1 PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA
Kártyarendszereket alkotunk

2 VÁROSI KÁRTYA CÉLJAI a helyi vállalkozások és intézmények forgalmának növelése, ezáltal fejlődésének és működésének elősegítése. hozzájárulás a helyi lakosság létfenntartási kiadásainak csökkentéséhez. kiegészítő önkormányzati anyagi erőforrások megteremtése. Miért jó a városi kártya? Miért pontgyűjtő kártya? Hogyan működik? Hogyan valósulhat meg?

3 MIÉRT jó a városi KÁRTYA?

4 Az Önkormányzatnak? Mert előnyöket biztosít a lakosainak.
Mert támogatja a helyi vállalkozókat, akiknek ez által nő a forgalmuk, így a Város adóbevétele is nagyobb lesz. Mert a lakosok érdekében hasznosíthatja a lakosok vásárlási szokásaival kapcsolatos információkat. Mert növelheti intézményei forgalmát, és több információt kap azok igénybevételéről. Mert a városi kártya által a lakosok még elkötelezettebbé válnak a Város iránt. Kitűzött céljai megvalósítására pont támogatásokat kérhet a kártyabirtokosoktól. Önkormányzat Intézmények Helyi vállalkozások Városlakók

5 Helyi vállalkozóknak? Mert a városi kártya növeli forgalmukat.
Mert a Város előnyöket biztosít a részükre a multikkal szemben. Mert a városi kártya által növekedik a kártyabirtokosok bizalma. Mert a városi kártyát használók hűséges vásárlókká válhatnak. Mert úgyérzi, hogy az Önkormányzat segíti és törődik vele.

6 A városban lakóknak és dolgozóknak?
Mert kapnak egy ajándékot a Várostól. Mert előnyöket élvezhetnek, a nem a városban élőkkel vagy dolgozókkal szemben. Mert a kártyával történő vásárlásaikkal kiadásaikat csökkenthetik. Mert a városi intézmények olcsobbá válnak Mert a város lakói úgy érezhetik, hogy gondoskodnak róluk, és a Városhoz tartoznak.

7 Miért pontgyűjtő kártya?

8 Felmutatós kártyák hátrányai
A bevétel a csak kártya eladásából vagy érvényesítéséből lehet. Nem pontosan követhető a használata. Drága az üzemeltetése. Az intézményi kedvezményeket az Önkormányzat költségvetéséből kell finanszíroznia. A kártya által biztosított kedvezmények nehezen kommunikálhatóak. A kisebb kedvezményeket a kártya-birtokosok nem veszik igénybe.

9 Pontgyűjtő kártya előnyei
Az emberek pontgyűjtő szenvedélyére épít, ezért a kisebb előnyökért is használják. A pontok bevételéből finanszírozható beruházási és üzemeltetés köktségek. Nagyobb mértékben ösztönzi a vásárlót vásárlásra, mint más hagyományos megoldások. Jól követhető a kártyák felhasználása. Extra bevételek szerzését biztosítja, kitűzött célok megvalósítására. A kedvezmények 100%-ban megtérülnek az intézmények és vállalkozók részére. Jól kommunikálható kedvezmények. Rendszeres megjelenésű kártya termékakciós újság biztosítása.

10 Hogyan működik ?

11 Kártyaprogram résztvevői
JTS INFORMATIKA Példány Kártyakibocsátó Alvállalkozó Kártyabirtokos Partner Üzlet Informatikai rendszer üzemeltető – JTS Informatika KFT. Kártyakibocsátó, tulajdonos - Önkormányzat. Példány - Kártyarendszer üzemeltető Stellum Marketing Kft. Partner – Helyi kis és közép vállalkozás, intézmények, kommunális szolgáltatásokat biztosító cégek vezetője, akik vállalják a kártyák elfogadását. Üzlet – A Partner üzletei, ahol pontkibocsátás vagy pontbeváltás történik. Kártyabirtokos – A városban élő lakosok.

12 JTS INFORMATIKA rendszere
Terminálok VPN GPRS terminál hálózat Offline üzemmód Vonalkód, RF chip olvasása Elszámoló központ Trazakciók tárolása Kártyabirtokosok nyilvántartása Webes lekérdezések Szolgáltatások Technikai ügyfélszolgálat Terminál aktiválás Terminál javítás

13 A városi kártya A Stellum Marketing Városi kártyái alaphelyzetben vonalkóddal ellátott kártyák. A kártyák nem rendelkeznek megszemélyesítéssel. A kártya arculata a kötelező elemek kivételével szabadon tervezhető. A kártyák regisztrálása pontbeváltáskor történik. A program indulásakor minden háztartásban eljuttatunk egy kártyát, később az elfogadóhelyeken lehet hozzájutni.

14 Pontkibocsátás folyamata
1 Ft = 1 pont Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon. Ezután a rendszer ellenőrzi a kártyát, majd a terminál bekéri a vásárolt össszeget. A rendszer ezután kiszámolja a kártyára jóváírható pontokat. Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a felírt pontszám és az egyenleg. A folyamat 15mp-ig tart.

15 Pontbeváltás folyamata
Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon. Kiválasztja a beváltás opciót a terminál menüjéből. A terminál bekéri a vásárolt összeget. Ezután megjelenik a maximálisan beváltható pontszám és a pontegyenleg. A pénztáros beüti a levonandó pontot. Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a levont pontszám és az egyenleg. - Ezután a pénztáros kedvezményként beüti a pontok számát a pénztár- gépbe. 1 Ft = 1 pont

16 Elszámolás lényege kibocsátáskor
A partner szerződéskor megállapít egy %-os jutalékot, melyet hajlandó kifizetni a kártyabirtokosok vásárlásai után. A jutalék összeg fele képezi a pontok értékét, a mási fele a bruttó üzemeltetési díjat. A Partnernek 1pont kibocsátása 2 Ft-ba kerül a városi kártyarend- szerben. APEH állásfoglalása alapján Partnernek: 1 pont = 2 Ft Üzemeltetés = 0,83 Ft + ÁFA ÁFA köteles tétel Pontklíring = 1 Ft ÁFA körön kívüli tétel

17 Elszámolás lényege beváltáskor
A partner által beváltot pontok után a Stellum KFT 1 Ft-ot térít meg a pontklíring számláról. Így a vállalkozónak és az intézményeknek pontbeváltáskor bevétel kiesése nem keletkezik. A beváltható pontok segítségével az akciós újságban a termékeket akciós Ft érték + pont érték megjelölésével hirdethetij. Példa egy 104 Ft-os tejföl hirdetésére. Partnernek: 1 pont = 1 Ft 60 Ft + 44 pont

18 Hogyan valósulhat meg? Hogya

19 Stellum Marketing feladatai
Megállapodást kell aláírni az Önkormányzattal, a kártya üzemeltetéséről. A helyi Stellum Marketing képviselő vagy alvállalkozó megtalálása. Városi kártyarendszer elfogadóhely partnereinek szervezése. Kártya kezdőcsomag gyártása. Kártyakibocsátás segítése, szervezése. Terminálok kihelyezése. Kártyák eljuttatása a lakosokhoz. Kártyaprogram üzemeltetése. Ügyfélszolgálat biztosítása. Havi reklám újság kiadása, terjesztése.

20 Önkormányzat feladatai
Szerződés kötés a Stellum Marketing Kft- vel. Kártya arculatának megtervezése. Vállalkozói fórum összehívása, program szervezése (esetlegesen a helyi kamara támogatásával), ahol bemutathatjuk a városi kártya előnyeit, kapcsolódási lehetőségeit. Kommunális, önkormányzat tulajdonában lévő cégekkel való ponkibocsátói megállapodás segítése. Induló kampány felületeinek biztosítása, az Önkormányzat részére rendelkezésre álló médiákban. Folyamatos kommunikáció a program működése alatt, az Önkormányzat részére rendelkezésre álló médiákban.

21 KÖSZÖNJÜK Figyelmüket
Kártyarendszereket alkotunk


Letölteni ppt "PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA"

Hasonló előadás


Google Hirdetések